Vinted, en oikein ymmärrä?
Joku ehdotti uutta hintaa tuotteelle jota oon myymässä. Hyväksyin sen. No nyt noin 3tuntia myöhemmin joku muu henkilö teki tarjouksen samasta tuotteesta. Eihän siinä ole mitään järkeä kun tuote on käytännössä myyty. Mitä tapahtuu jos hyväksyy tuon uuden tarjouksen? Hylkääkö se sitten sen edellisen vai mitä tapahtuu?
Kommentit (9)
Miten teille kävi? Olen itse samanlaisessa tilanteessa nyt.
Varmaan se saa sen, joka maksaa ensin. Tarjous ei ole vielä lukkoon lyöty kauppa.
Voit käsittääkseni hyväksyä vaikka kuinka monta tarjousta samasta tuotteesta, tuotteen saa se joka ensin maksaa. Usein itselle käy niin että tulee tarjous jostain vaatteesta, mutta vaikka hyväksyn tarjouksen ei tämä tarjoaja ikinä osta sitä kuitenkaan.
Nämä vastaukset on nyt epäilen/luulen- tasolla. Olisko jollain varmaa tietoa?
Hei kysynpä tässä muuta asiaa: oletteko postittaneet Geomageja postissa? Vaikka niissä kn magneetteja?
Vierailija kirjoitti:
Nämä vastaukset on nyt epäilen/luulen- tasolla. Olisko jollain varmaa tietoa?
Herranjumala koita vaikka hyväksyä se uusi tarjous
Olen tarjonnut ostajana ja saanut viestin, että tarjous on hyväksytty. Sen jälkeen olen ostanut tuotteen tarjoamallani hinnalla. Tarjous ei sido minua ostamaan vaikka tarjous hyväksyttäisiin. Tarjouksen hyväksyminen ei sido myyjää myymään minulle, jos joku toinen ehtii ensin ostamaan korkeammalla (tai matalammalla myyjän hyväksymällä) hinnalla.
Sama ongelma itsellänikin. Kaiken kukkuraksi uusi tarjous on parempi mitä vanha, jonka hyväksyin jo ja jota ei ole jostain syystä vieläkään maksettu. Huoh..