80-vuotias asuu edelleen kotona,
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että äiti ja iskä haluaa jo omaa aikaa viettää keskenään. Ei muuta kuin reppu selkään hänelle ja niska-perseotteella ovesta ulos.
Olis naurussa pitelemistä kun näkisi jonkin vakavanpuoleisen itsenäistymiskeskustelun satavuotiaiden vanhempien ja kasikymppisen pojan välillä. "Sinustakaan ei sitten koskaan tullut mitään kun jäit tänne meidän riesaksi..."
Sinulla oli nuorena niin paljon kavereitakin. Nykyään niitä ei näy missään. Mihin ne on joutuneet kun olet tänne kotiin nyt erakoitunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että äiti ja iskä haluaa jo omaa aikaa viettää keskenään. Ei muuta kuin reppu selkään hänelle ja niska-perseotteella ovesta ulos.
Olis naurussa pitelemistä kun näkisi jonkin vakavanpuoleisen itsenäistymiskeskustelun satavuotiaiden vanhempien ja kasikymppisen pojan välillä. "Sinustakaan ei sitten koskaan tullut mitään kun jäit tänne meidän riesaksi..."
Sinulla oli nuorena niin paljon kavereitakin. Nykyään niitä ei näy missään. Mihin ne on joutuneet kun olet tänne kotiin nyt erakoitunut?
Ja menisit vaikka lavatansseissa käymään. Sieltä saattaa löytyä se oikea elämänkumppanikin rinnalle. Perustatte sitten oman perheenne ja oman kodin. Milloin sinä oikein aikuistut?
Vierailija kirjoitti:
Tympii nuo nykyajan kasikymppiset kun pyöriivät ostareilla ja rälläävät kova äänisillä mopoilla.
Sinun käy vaan kateeksi, kun itse olet läski sohvaperuna ja pääset hädin tuskin liikkumaan. Etkä ikinä tule saavuttamaan 80 v ikää, tuskin 70 vuottakaan.
asun peräkammarissa ja äiti tekee ruuvan, oon 48 v poikamies syrjäkylältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympii nuo nykyajan kasikymppiset kun pyöriivät ostareilla ja rälläävät kova äänisillä mopoilla.
Sinun käy vaan kateeksi, kun itse olet läski sohvaperuna ja pääset hädin tuskin liikkumaan. Etkä ikinä tule saavuttamaan 80 v ikää, tuskin 70 vuottakaan.
Ja sinä vaan asut ja asut äipän kanssa. Onko äipän essunnaru ommeltu kiinni sun hihaan? Häpee. Mitä isikin tähän sanoo. Naapuritkin naureskelee jo.
Ap nyt viimeistään on kehityskeskustelun aika.
92 v isäni asuu yhä kotonaan omakotitalossa, ja hyvin pärjää. Miksi pitäisi muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Koita jotenkin rohkaista itsenäistymään.
Missä sinä asut?
Eiköhän se ole aloittaja, jonka olisi aika muuttaa omilleen.