Millainen ihminen syö toisten eväät?
Onko kellään käynyt niin että työkaveri söi toisen eväät? Onko tämä ihmistyyppi niin tyhmä että luulee taukotilan ruokien olevan yhteiskäytössä vai ovatko he vaan ahneita?
Kommentit (44)
Nimellä olevat maidot hävisi jatkuvasti. Viime vuonna tein pari kertaa suolamaidon jääkaappiin ja sen jälkeen on minun kahvimaidot olleet rauhassa.
Uuno söi aina Härski hartikaisen ja sörsselssönin eväät autokorjaamolla.
On rakastunut suhun ja haluaa, että ratkot mysteerin ja rakastut myös kun tajuat kuka se oli 😍
Millainen ihminen kyselee samaa asiaa jatkuvasti?
Sellainen ihminen joka saa yhteiskunnalta rahaa on sellainen joka syö meidän eväät jotka emme saa euroakaan rahaa yhteiskunnalta.
Lajityypillistä käytöshäiriötä kokoomuslaisille ja muille oikeistolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sellainen ihminen, joka ajattelee vain itseään ja jolle muut ihmiset, heidän tunteensa ja tarpeensa eivät merkitse mitään. Heitä ei haittaa, vaikka toinen jää ilman eväitään, kunhan itse saa mahansa täyteen. Kyllähän tuollaisia todella itsekkäitä ihmisiä on vaikka kuinka paljon. He luulevat, että koko universumi pyörii vain heidän ympärillään.
Nälkäänsä saa varastaa.
Perussuomalainen. Lupaa paljon, ottaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sellainen ihminen, joka ajattelee vain itseään ja jolle muut ihmiset, heidän tunteensa ja tarpeensa eivät merkitse mitään. Heitä ei haittaa, vaikka toinen jää ilman eväitään, kunhan itse saa mahansa täyteen. Kyllähän tuollaisia todella itsekkäitä ihmisiä on vaikka kuinka paljon. He luulevat, että koko universumi pyörii vain heidän ympärillään.
Nälkäänsä saa varastaa.
Työpaikan kahvihuoneessa on tuskin ketään niin nälkäistä, että se oikeuttaisi varastamaan. Syököön kotonaan ja juo töissä vettä. Aikuinen pärjää muutaman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Uuno söi aina Härski hartikaisen ja sörsselssönin eväät autokorjaamolla.
Ei muuten pidä paikkaansa,Uuno kyllä söi kaveittensa eväitä mutta ei kaikkia vaan he söivät niitä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Nimellä olevat maidot hävisi jatkuvasti. Viime vuonna tein pari kertaa suolamaidon jääkaappiin ja sen jälkeen on minun kahvimaidot olleet rauhassa.
risiiniöljyä, soijakastiketta, etikkaa loraus maitoon
Laksatiivilla terästettyjä miinoja jääkaappiin
Työpaikan kehopositiivisin rouva söi jääkaapista muidenkin eväät. Aloin sitten pitämään omiani lämpimässä työhuoneessani. Mitäpä sitä niin positiivisen ihmisen kanssa vääntämään ryhtyisi...
Sihteeritäti oli vain loputtoman ahne.
Mun mielestä tämmöinen olisi tosi rankka ihminen jos tämmöinen ihminen olisi olemassa. Turpiin vaan ensimmäiseksi niin oppisi.
Onko semmoista ihmistä olemassa joka kassajonossa polkee tahallaan toisen varpaille. Turpiin hänellekin:(
Mulle ei oo onneks tullut vastaan, mutta lukollinen rasia tai oma kylmälaukku lähtis varmaan mukaan, jos näin kävisi.
Äiti kertoi ysärillä kyllä, että heidän yksityisessä lääkärikeskuksessa joskus joidenkin eväät meni parempiin suihin.
Tosi ikävää kyllä tollanen. En ymmärrä, miten joku kehtaa.
Jos nyt jonkun einesruuan päivä menossa tänään umpeen ja talo on jo tyhjänä, niin sellasen muuten hävikkiin menevän tuotteen syönnin vielä ymmärtää.
Jos ei ole puhdas erehdys (eli sekoittaa omat ja jonkun toisen eväät), niin tuohan on varastamista. Sanoisin esimiehelle. Hyvin voi tilaisuuden tullen varastaa muutakin.
Narsisteilla on impulssikontrolli huono. Kaikki heti hänelle. Alinta lajia saastaa ovat.
Tämä maitojuttu on kans yks... Juu, ymmärrän, jos joskus unohtuu oma maito, niin yleensä kyllä KYSYMÄLLÄ varmasti saisi sen lorauksen kahviinsa... Mutta jos periaate on se, että ei osta ikinä omaa, vaan käyttää muiden, niin...