Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uudet kirjekaverit ghostaavat?

Vierailija
03.11.2024 |

Olen vastanut muutaman vuoden aikana muutamiin ystävänhaku-ilmoituksiin (sama paikkakunta)  ja kaikissa sama juttu.. s-posteja vaihdellaan muutamia ja sitten yhteydenpito vaan yhtäkkiä loppuu kuin seinään. Ei edes sen vertaa häpyä, että voisi edes kirjoittaa että ehkä meistä ei voisi tulla ystäviä tms. Mutta ghostaaminen on epäkohteliasta, en itse voisi ikinä niin tehdä. Onko muille käynyt samalla tavalla? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi  noin. Epäilen että se johtui siitä, että ystäväni oli kuollut ja niin ollen kirjoitin esimerkiksi siitä kun olin ollut hautajaisissa. Ei siinä tilanteessa ollut paljon muuta kerrottavaa. Tosin ei se ollut ihan ainoa aihe josta kirjoitin, mutta luonnollisesti ajatukseni pyörivät sen ympärillä. Taisi kirjekaveri kyllästyä odottamaan sitä aikaa, kun minulla olisi mukavampia kuulumisia. Mutta kyseessä oli varsin tuore kirjeenvaihto ja se vain sattui alkamaan elämäni raskaimpana aikana. Olisin toivonut vähän enemmän kärsivällisyyttä, mutta ehkä oli ymmärrettävää ettei toisella osapuolella sitä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme