Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko mieluummin ronskin ja itsevarman mutta tavallisen näköisen miehen vai tosi ujon ja epävarman komean?

Vierailija
03.11.2024 |

Kumpi kiinnostais enempi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumpi noista olisi ystävällinen ja huolehtiva.

Vierailija
2/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen komean <3 ehkä voisin korjata hänen itsetuntonsa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen ehdottomasti. Ronski ei viehätä yhtään, saati tylsännäköinen sellainen.

Vierailija
4/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiko sua kiinnostaa?

Vierailija
5/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavamman noista. 

Vierailija
6/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos ujoa ja epävarmaa. Ei kyllä kuulosta ronskikaan hyvältä.

N45

Vierailija
7/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo on ehdottomasti kiinnostavampi kuin ronski. Yäk. Ujo nörtti olisi parasta. Ulkonäkö ei ole niin tarkkaa, mutta tavallinen mieluummin kuin superkomea. Minulla oli nuorena hyvin komea poikaystävä, ja huomasin sinä aikana naisista ikäviä puolia, joita en muulloin elämässäni ole havainnut. 

Vierailija
8/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronski kuulostaa ilkeältä, samoin erittäin epävarma. Kiva olisi kiva.

Vierailija
9/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä uholla on parempi luonne niin sen. Ronskeilla on yleensä paha luonne.

Vierailija
10/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on puolensa. Luultavasti itsevarma ja ronski olisi valintani, koska hän saa todennäköisemmin aloitteen tehtyä.

Vierailija
11/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kuulostavat lähinnä rasitteilta. Mitä noilla kummallakaan on minulle tarjota?

Vierailija
12/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet mitkä tulee pihaan varovasti ja tulevat varovaisesti autosta ulos ja ilme on just silleen saako täällä olla, söpöä

Vierailija
13/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ronskeja kukkopoikia kiitos. 

Vierailija
14/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot just semmoinen varovasti pihaan tuleva a bimp

Vierailija
15/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on puolensa. Luultavasti itsevarma ja ronski olisi valintani, koska hän saa todennäköisemmin aloitteen tehtyä.

Tyypillisiä naisten vaatimuksia. Joskus voisi nainenkin tehdä sen aloitteen koska tasa arvo ja reilu peli..

Vierailija
16/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä naisten vaatimuksia. Joskus voisi nainenkin tehdä sen aloitteen koska tasa arvo ja reilu peli..

Olen itse ujo ja siksi pidän miehen aloitteellisuutta erityisen tärkeänä. Eiköhän sille ujolle komistukselle löytyisi joku minua räväkämpi mimmi.

Vierailija
17/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ujo ja siksi pidän miehen aloitteellisuutta erityisen tärkeänä. Eiköhän sille ujolle komistukselle löytyisi joku minua räväkämpi mimmi.

Miksi et mene epämukavuusalueelle itse? Vaadit sitä kuitenkin mieheltä?!

Vierailija
18/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitit aika vaikean. Miksi tavis olisi ei-komea, vai komea myös? Ja miksi komea olisi epävarma, ellei ole nuori vielä.

Vierailija
19/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea tänne, kiitos ;)

Vierailija
20/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene epämukavuusalueelle itse? Vaadit sitä kuitenkin mieheltä?!

Enkä vaadi yhtään ketään tekemään aloitetta minulle. Itsevarmalle miehelle aloite on kuitenkin pikkujuttu eikä tarvitse mennä mukavuusalueen ulkopuolelleiksi. Sellainen mies sopii minulle paremmin. Ja ujolle miehelle vastaavasti itsevarma, aloitteellinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän