Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala tilanne suhteessa

Vierailija
03.11.2024 |

Ollaan oltu py kanssa 2 vuotta kimpassa. Ollaan 22 ja 25 v. 

Meillä on kuitenkin jonkin verran ongelmia suhteessa joihin kaipaisin jotain neuvoa. 

Riidellään usein samoista asioista suhteessa ja ne on asioita, jotka esim on tullut siitä kun py kommentoi mun kroppaa ja verhoilee ne vaan vitsiksi 

Tää saa mulle tosi epävarman olon, ja sitten kun se purkautuu siten, että sanon py:lle että musta tuntuu ettei hän välitä kun kohtelee mua noin, niin hän suuttuu aina todella paljon, ja alkaa haukkua mua, milloin huo**ksi ja millon tyhmäksi, milloin etten ole hänelle erityinen tai koskaan ollutkaan, tai että olen hänelle mitätön. 

Näiden kuuleminen sattuu todella paljon, koska nää samat toistuu joka tilanteessa. 

py ei ota sanojaan takaisin, eikä edes ole pahoillaan koskaan. 

Jos kerron hänelle että musta tuntuu myös ettei hän välitä sentakia mitä hän on mulle sanonut, hän suuttuu myös aina siitä. Olen hänen mielestä hankala, pyörin vanhoissa asioissa, en arvosta häntä jne. Sitten hän vaan sanoo että mun pitää olla turpakiinni, ja jos en suostu olemaan hiljaa kun hän sen noin rumasti sanoo niin en tottele häntä ja olen siksi hankala ja kamala nainen.

Eriasia jos hän nätisti pyytäisi että haluaa miettiä tilannetta ja palaa myöhemmin, sitten tietenkin suostuisin olemaan hiljaa ja antamaan tilaa, mutta ei noin että mut vaan hiljennetään noin alentavasti. 

Mä en jotenkaan ymmärrä, miksei hän voi edes yrittää ymmärtää, että mulle on ymmärrettävästi tullut olo, ettei hän välitä kun puhuu mulle noin rumasti ja ja että uskon sen kun hän on toistuvasti sanonut, että olen hänelle nolla ja en ole erityinen jne.

Hän nykyään aina oli miten tahansa ja kuinka varovasti tahansa avaan suuni ja yritän puhua asioista niin suuttuu ja haukkuu mut maan rakoon, ja uhkaa eroa, sanoo etten ole erityinen jne ja ollaan taas kierteessä että sitten mua alkaa vaivata mitä hän sanoo, ja hän ei pyydä anteeksi ja sitten hänen mielesstä mun pitää vaan olla hiljaa ja jos en tunne että hän välittää ja rakastaa niin olen kiittämätön ja hirviö jne  

Mitä tässä tilanteessa enää voi tehdä? Onko ero ainoa ratkaisu vai voisiko tilannetta jotenkin parantaa?

Anteeksi sekava teksti, mutta niin on suhdekkin jo niin sekava!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pakkasit kamasi, ap? Tosiaan älä edes mieti mitään muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
22/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ei kuulu seurustella.

Ainakaan poikaystäväsi ei ole vielä kasvanut aikuiseksi.  Kaikki ei kasva koskaan.

Minunkin puolestani; älä jää suhteeseen missä sinua loukataan ja haukutaan ja missä yritetään lyödä sinut lyttyyn.

Usko pois, sinussa ei ainakan vikaa ole.

Katsele rauhassa ja alasitten vasta miettimään vakavampaa suhdetta kun/jos  eteesi  itsetunnoltaan ja tunne-elämältään vakaa nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli aloitus, huonoimmasta päästä.  En usko sanaakaan koko sepustuksesta.

25 vuotias mies on erittäin nuori, kokematon, osittain edelleen henkisesti kypsymätön, ei hän osaa eikä pysty naista noin arvostelemaan.

Lisäksi tuon ikäisillä miehillä seksi on  kaikkein suurin osa suhdetta.  Senkin takia kumppani kohdellaan hyvin, että vakituinen saanti toimii kotioloissa.

Vierailija
24/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saavuttanut sen vaiheen elämässä, että opit millaista suhdetta ei ainakaan kannata hankkia. Sattuu ero, mutta varmistat lähdöllä että sulla on mahikset hyvään terveeseen suhteeseen. 

Vierailija
25/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa ap.  Ton ikäisellä miehellä ei ole vielä niin paljin kokemusta naisista, että osais arvostella naisen kroppaa.  Tai naisen henkisiä ja muitalaan taitoja.

Ap vaikuttaa siltä yhdeltä tyypiltä, siltä joka laatii noita lapsellisia aloituksia päätyökseen tälle palstalle.

Vierailija
26/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuon heti, jotta ap on porvoolainen.

Vierailija
27/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa ap.  Ton ikäisellä miehellä ei ole vielä niin paljin kokemusta naisista, että osais arvostella naisen kroppaa.  Tai naisen henkisiä ja muitalaan taitoja.

Ap vaikuttaa siltä yhdeltä tyypiltä, siltä joka laatii noita lapsellisia aloituksia päätyökseen tälle palstalle.

Nyt ei puhuta 12-vuotiaasta vaan 25-vuotiaasta. Monella on jo perhe tuossa iässä.

Vierailija
28/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika etsiä uus py! 

Miksi hänen pitäisi etsiä joku py??? Elämässä on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin vahdata miehiä.

Vierailija
29/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei koskaan sano minua huoraksi. Jos näin sanoisi niin ero tapahtuisi välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän