Oletko koskaan polttanut siltoja takanasi?
Mikäli näin on, oletko koskaan katunut sitä? Minä en enää, sillä ikä (50+) on tehnyt tehtävänsä. Se, mikä on mennyttä, on myös sitä ainiaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minulta suorastaan räjähti silta erään entisen työnantajan kanssa, joka oli vanhempainvapaani aikana ottanut minulta kaikki asiakkaat pois, eikä hän antanut niitä minulle enää takaisin, kun palasin töihin. Työtehtäväni olivat muutenkin aivan jotain muuta, kuin mitä ne olivat ennen kyseistä vapaata: lähinnä avustajatason työtehtäviä. Ilmoitin pomolle, että vielä koittaa sinullekin aika, jolloin makaat seniorikodissa 24/7 muiden autettavana. Ja joku heistä muista on hyvin todennäköisesti minun lapseni ikäluokkaa oleva työntekijä. Piste.
You're DYNAMITE!
Vierailija kirjoitti:
Olen ammatiltani sillan räjäyttäjä.
Ei onneksi ole koskaan tarvinnut harjoittaa kyseistä ammattia ja toivottavasti ei tarvitsekkaan.
Olen, ja tein sen oman mielenterveyteni ja ehkä henkenikin pelastamisesksi.
Samalla meni siinä sivussa ainakin yksi toinenkin silta.
Hyvin läheisitä ihmisistä sukulaisuussuhdemielessä sanottuna. Ei muuten.
En ole katunut. Meni vuosia että nämä kaksi vielä hallisivat lujasti muita, jotka sitten vetäytyivät pois eikä meillä ollut hyvin pitkään aikaan mitään yhteyksiä. Kun toinenkin näistä kuoli, kaikki muuttui.
Sain monta sukulaista takaisin ja olemme usein yhteyksissä. Joku ja jotkut henkilöt saattavat tuhota valtavan paljon ja pitää perheitä kynsissään. Nyt voin sanoa että minulla on oikeasti sukua! Olemme hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja tein sen oman mielenterveyteni ja ehkä henkenikin pelastamisesksi.
Samalla meni siinä sivussa ainakin yksi toinenkin silta.
Hyvin läheisitä ihmisistä sukulaisuussuhdemielessä sanottuna. Ei muuten.
En ole katunut. Meni vuosia että nämä kaksi vielä hallisivat lujasti muita, jotka sitten vetäytyivät pois eikä meillä ollut hyvin pitkään aikaan mitään yhteyksiä. Kun toinenkin näistä kuoli, kaikki muuttui.
Sain monta sukulaista takaisin ja olemme usein yhteyksissä. Joku ja jotkut henkilöt saattavat tuhota valtavan paljon ja pitää perheitä kynsissään. Nyt voin sanoa että minulla on oikeasti sukua! Olemme hyvissä väleissä.
Olen iloinen puolestasi. Mukavaa illanjatkoa!
Pitäisi vaihtaa nimi virallisesti pyro maaniksi. Poltin saamari betonisillan. Se oli vahinko mutta ei sitäkään usko kukaan.
Samat naamat on kohta taas edessä. Härmälandia on liian pieni paikka dramaattisiin irtiottoihin.