Mitä aiot ostaa black friday-alennusmyynneistä?
(Ei tarvitse kertoa jos et aio ostaa mitään)
Onko joku kauppa jonka tarjouksia odotat erityisesti?
Kommentit (70)
Riippuu mitä tuossa lähikaupassa on punalappuisina.
Saksan Amazonista lähti tilaukseen mm. hammastahnaa, shampoota, aamutossut, teetä, purukumia.
Joku kuitenkin raivostuu kun kehtaa uudet aamutossut, vieläpä kiinalaiset hankkia. No, nuo vanhat Ikean läpyskät ovat kirjaimellisesti puhkikuluneet. Jos isotuloiset kerran saavat ostaa muskeliveneitänsä ja urheiluautojansa, niin kai sitä pienituloinen saa edes uudet aamutossut ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea. (Black Friday -alennusmyynti.)
Hanki elämä!
PÖYTÄTIETOKONEEN JA SITTEN AION PALOTELLA SEN PÖYTÄTIETOKONEEN
Vierailija kirjoitti:
Black Friday EI ole alennusmyynti vaan myynninedistämiskampanja!
Just tilasin yhden hajuveden, meikkejä ja hajuvesilahjapakkauksen. Varmaan vielä tulee tilailtua lisää hajuvesiä sillä niitä mulla kuluu.
Katsotaan jos jotain kivaa löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black Friday EI ole alennusmyynti vaan myynninedistämiskampanja!
Totta. Samoin halloweenin ainoa tarkoitus on tehdä lisämyyntiä. Ihmisillä kun ei tunnetusti itsekritiikki toimi mainoksia tutkiessa
Savustimen miehelle joululahjaksi ja teineille tuoksuja. Mistähän löytäis?
Oon tosi huono surffailemaan etsien tarjouksia
Vierailija kirjoitti:
Playstation 5 (ostettu. Oli 120 euroa edullisempi)
Kosmetiikkaa
Mielen pölypusseja
Lehtitilaus
Tarkkaan mietin tarpeet ja ostin vain jos tarjous on hyvä
Minäkin tarvitsisin sellaisia mielen pölypusseja, pölyiset samoja ratoja kiertävät ajatukset kaipaavat tuuletusta.
Muutamia lentoja ensi vuodelle. Kohteet on tiedossa, kuten myös ns. normihinnat. En siis osta, jos ei saa hyvällä hinnalla. Lentoyhtiöt ovat jo 5-8 viikkoa hilanneet hintoja pikkuhiljaa ylöspäin, että tarjoukset perjantaina näyttäisivät hyvältä. Minulla on ollut hintaseuranta jo useita kuukausia noihin kohteisiin, joten tuo trendi on ollut helppo todeta.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia lentoja ensi vuodelle. Kohteet on tiedossa, kuten myös ns. normihinnat. En siis osta, jos ei saa hyvällä hinnalla. Lentoyhtiöt ovat jo 5-8 viikkoa hilanneet hintoja pikkuhiljaa ylöspäin, että tarjoukset perjantaina näyttäisivät hyvältä. Minulla on ollut hintaseuranta jo useita kuukausia noihin kohteisiin, joten tuo trendi on ollut helppo todeta.
Juuri tämän takia Black Month on erittäin tervetullutta. Alkakoon sitten juhannuksena hilaamaan hintoja ylöspäin, että ehtivät alentamaan marraskuuksi.
ostin koiralle ruokaa -20% alennuksella, jotakin joululahjoja, apteekista kosmetiikkaa, jotakin vaatteita itselleni. Tarkoitus ottaa tänä vuonna iisisti tän black fridayn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teen jouluostokset ennen Black jokea. Ei siellä koskaan mitään hyödyllisiä alennuksia ole.
Viimeinen päivä ennenkuin hinnat nostetaan jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Saksan Amazonista lähti tilaukseen mm. hammastahnaa, shampoota, aamutossut, teetä, purukumia.
Joku kuitenkin raivostuu kun kehtaa uudet aamutossut, vieläpä kiinalaiset hankkia. No, nuo vanhat Ikean läpyskät ovat kirjaimellisesti puhkikuluneet. Jos isotuloiset kerran saavat ostaa muskeliveneitänsä ja urheiluautojansa, niin kai sitä pienituloinen saa edes uudet aamutossut ostaa?
Amazon.de ja Temu ollut kovassa käytössä.
Aurinkosähköhimmeleitä ja työkaluja.
Mietin ensi kevääksi Hurtigruten-risteilyä. Olisi puoleen hintaan.
-Robrockin ennakkotilasin. Saan sen oikeasti alessa, kun olen parisen vuotta hintoja seurannut. Ja mulla on vielä työpaikan rahoja käyttämättä tonnin, että saan sen ostettua sieltä ja vielä jää lähemmäs neljäsataa jäljelle. Puhelimenkin voisi uusia.
En mitään black fridayn takia. Ostan vain sellasta mitä tarvitsen muutenkin. Nyt on huono aika ostaa postitse koska kaikki muutkin ostaa samaan aikaan. Toimitukset hidastuu ja saa odottaa pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen jouluostokset ennen Black jokea. Ei siellä koskaan mitään hyödyllisiä alennuksia ole.
Viimeinen päivä ennenkuin hinnat nostetaan jouluksi.
Jouluna on myös vuoden parhaimpia tarjouksia.
xperiaa ei enää saa pienellä näytöllä. Harmittaa itseänikin, että miksi kännyn pitää olla taulutelevision kokoinen