Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saada mies ymmärtämään että kotityöt on tehtävä JOKA päivä?

Vierailija
02.11.2024 |

Menee hermot! Olin pienessä toimenpiteessä eilen (suunniteltu, ei vaarallinen) ja tämä oli kalenterissa jo pitkään. Muuten olen ihan kunnossa mutta pari päivää pitää ottaa rauhallisesti eikä esim saa kummarrella tai kantaa mitään painavaa tms. 

Kun on viikonloppu niin ajattelin että mies hoitaa kauppaostokset eilen tai tänään. Ei hoida; yhden auton talvirenkaiden vaihto oli tänään ohjelmassa ja sen lisäksi ei ehdi käydä kaupassa. Mitään ruokaa ei ole jääkissa joten mies tilaa kotiinkuljetuksella -johon meillä EI ole varaa- !!!!! Ja ihmettelee miksi kiukuttelen! 

Sama juttu pyykin kanssa: ei voi laittaa pyykkikonetta pyörimään. Hänellä kuulemma on tarpeeksi puhtaita kaapissa. *****#ttu. Sama tapahtui kun olin keväällä oikeasti kipeä useamman viikon; mies ei tehnyt mitään. 

Arjessa minä hoidan pyykit, siivouksen, kaupassakäynnin, koiran ulkoilutuksen jne. Mies hoitaa oman autonsa ja harrastuksensa mutta kodinarkiaskareet väistää aina ja kaikissa tilanteissa. Argh!!!Ja tienaan meistä enemmän ennenkuin joku heittää mene töihin kommentin pöytään

Kommentit (621)

Vierailija
281/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi lukea tätä palstaa kun menee usko ihmisiin tai ainakin puoleen ihmiskunnasta. Mieheni on hyvä ihminen, joka myös ymmärtää tehdä kotitöitä ilman, että joudun johonkin "äidin rooliin" niistä jankkaamaan. Mutta hän taitaa olla hyvin harvinainen koska kovin monen, niin naisen kuin miehen, mielestä ilmeisesti on vain naisen asia ne hoitaa oli tilanne mikä tahansa. Historiallisesti näin onkin usein ollut. Maailma on onneksi muuttunut ja nykyään voi valita.

Ymmärrän, ap, että tilanne on hankala eikä avioerokaan ole niin helppo ratkaisu kuin miltä se saadaan kuulostamaan. Mutta entä jos keskityt nyt elämään itsellesi kuin olisit jo eronnut? En tarkoita pettämistä vaan sitä, että teet yleisesti ottaen mitä haluat, milloin haluat, kuin miestä ei olisikaan. Voit aloittaa itseäsi enemmän miellyttävän elämän jo nyt. Mielestäni henkiset kahleet ovat vahvimmat, helpottaa kun niistä päästää irti. Sinä olet yrittänyt välittää mutta et ole saanut samaa takaisin. Elämä ei ole ikuinen ja siitä kannattaa tehdä parhaansa mukaan elämisen arvoista.

Vierailija
282/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyl hienoa jos naiset oppisivat sanoittamaan tunteensa. AP tapauksessakaan ei todellakaan ole ne vähäiset kotityöt mitkä tulevat aiheuttamaan eron.  Vaan syy on jossain ihan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jälkenne, niin päivittäiset kotityöt on tehty!

Tällä lauseella mut on kasvatettu itsenäisyyteen ja aikuisuuteen. 

Olen eri, mutta minua ei ole kasvatettu siisteyteen mitenkään. Koska olen kaupungista kotoisin, isäni teki kotitöitä ja ruokaa siinä missä äitikin, myös puutarhatöitä tekivät yhdessä. Siitä huolimatta minä teen kaikki kotityöt, koska se vain tuntui järkevältä ratkaisulta.

Se mihin kasvatettiin oli kotitöiden osalta, etteivät ne olleet kenellekään vastenmielisiä. En koskaan nähnyt vanhempieni riitelevän kotitöistä. Myöskään omat lapsemme eivät ole nähneet ja heillä on hyvin siistiä kuten meilläkin on ollut. Tyttären aviomies tekee ruokaa ja kotitöitä, vaikka tytär on vähintään yhtä siisti kuin minä tai nykyisin varmaan siistimpi, joten tytär ei anna hänen siivota vessaa :)  Vessasta se meidänkin kotitöiden jako lähti eli mies ei osannut siivota vessaa. Ja imurointikin oli sellaista, että kohta olisi ollut lattialistoilla paljon pinttynyttä likaa, joten ajattelin, että parempi on siivota itse.

Millainen merkitys sillä on lapsille, että vanhemmat riitelevät kotitöistä ja näin opastetaan ajattelemaan, että ne ovat vastenmielisiä? Olen oikeastaan vasta palstalla oppinut, että ne ovat iso issue monessa parisuhteessa. Samaten raha. Vanhempani eivät milloinkaan riidelleet rahasta, enkä minäkään ole riidellyt mieheni kanssa. 

Vierailija
284/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 aikuisen talous.. meil pyörii Robo imuri päivittäin. Kerran kk pitää imuroida listat ym.  Meidän elämä on suht kiireistä työt ja harrastukset.  Pyykki huononeessa on 2 koria tummat/ kirjavat vaatteet. Kun kori täyttyy jompikumpi tyrkkää sen koneeseen ja tyhjentää.

Ruokia me tilataan valmiiksi 5 päivälle viikosta annos hinta 8€. Ostetaan keittiöstä.   Vkl kokkaillaan. Pe on kauppa päivä haetaan viikon muut tarpeet. 

Ei ole mitään kiinteitä siivouspäiviä. Jos joku sattuu silmään siivotaan " näin ei tule mitään tunnin projekteja".

Polttopuut ja auton renkaat hoidetaan kimpassa. Nurmikon hoitaa robotti.

Mä en kanssa oikein ymmärrä miten tässä tämä kotityö osuus voi edes rasittaa. Ja jos rasittaa miksei käytä ostopalveluja ja helpota elämäänsä.

Auttaisiko ymmärtämään, kun alleviivataan tekstistäsi avainsanaksi kimpassa.

Vierailija
285/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi lukea tätä palstaa kun menee usko ihmisiin tai ainakin puoleen ihmiskunnasta. Mieheni on hyvä ihminen, joka myös ymmärtää tehdä kotitöitä ilman, että joudun johonkin "äidin rooliin" niistä jankkaamaan. Mutta hän taitaa olla hyvin harvinainen koska kovin monen, niin naisen kuin miehen, mielestä ilmeisesti on vain naisen asia ne hoitaa oli tilanne mikä tahansa. Historiallisesti näin onkin usein ollut. Maailma on onneksi muuttunut ja nykyään voi valita.

Ymmärrän, ap, että tilanne on hankala eikä avioerokaan ole niin helppo ratkaisu kuin miltä se saadaan kuulostamaan. Mutta entä jos keskityt nyt elämään itsellesi kuin olisit jo eronnut? En tarkoita pettämistä vaan sitä, että teet yleisesti ottaen mitä haluat, milloin haluat, kuin miestä ei olisikaan. Voit aloittaa itseäsi enemmän miellyttävän elämän jo nyt. Mielestäni henkiset kahleet ovat vahvimmat, helpottaa kun niistä päästää irti. Sinä olet yrittänyt välittää m

Mieskin elää jo sinkkuelämää. Ap on suhteessa yksin. Yksin yksin on helpompaa. Ap, keskity itseesi. Koti on nyt vaan katto, joka antaa suojan, kunnes pääset joskus muualle.

Vierailija
286/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 aikuisen talous.. meil pyörii Robo imuri päivittäin. Kerran kk pitää imuroida listat ym.  Meidän elämä on suht kiireistä työt ja harrastukset.  Pyykki huononeessa on 2 koria tummat/ kirjavat vaatteet. Kun kori täyttyy jompikumpi tyrkkää sen koneeseen ja tyhjentää.

Ruokia me tilataan valmiiksi 5 päivälle viikosta annos hinta 8€. Ostetaan keittiöstä.   Vkl kokkaillaan. Pe on kauppa päivä haetaan viikon muut tarpeet. 

Ei ole mitään kiinteitä siivouspäiviä. Jos joku sattuu silmään siivotaan " näin ei tule mitään tunnin projekteja".

Polttopuut ja auton renkaat hoidetaan kimpassa. Nurmikon hoitaa robotti.

Mä en kanssa oikein ymmärrä miten tässä tämä kotityö osuus voi edes rasittaa. Ja jos rasittaa miksei käytä ostopalveluja ja helpota elämäänsä.

Auttaisiko ymmärtämään, kun alleviivataan tekstistä

Ei oikein. Koska toi kotitöiden osuus on niin pirun vähäinen etten edes huomaisi jos mun mies ei tekisi mitään. 

Puutyöt on meillä isoin homma, haetaan omasta metsästä. Siitäkin ollaan puhuttu et pitäisikö tuotakin helpottaa ja tilata moto ja pyytää kuorma tukkeja pihaan.

Vierailija
287/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe on hengissä vaikka meillä on tehty kotitöitä viimeksi torstaina.😂 Olemme jo vuosia järjestäneet arkemme niin, että viikonloput on joutoaikaa. 

Ap joutuu jakamaan työt joka päivälle, koska tekee ne yksin.

Ja nyt hän on lapsen tasolle typistetty uhri, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa? 

Missä on mies? Miten nykypäivän miehet kokevat miehen roolin ha vastuun parisuhteessa? Ap kantaa sentään vastuuta pitämällä kodin pystyssä.

Niin, ap on tehnyt omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään ja toimivana subjektina valinnut kotiorjan roolin. Kyllä se mullekin kelpaisi, että joku täyttäisi jääkaappini, pesisi vessani, jne. Itse olen kuitenkin valinnut asua yksin. En halua sitä todistusvelvollisuutta, että olen ihan hyvä tyyppi. 

Vierailija
288/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis tähän renkaanvaihto issueeseen tarina ihan tältä viikolta. Meilläkin nainen nalkuttaa toisinaan millloin mistäkin asiasta. Kyse ei ole siitä, että minä en tee, vaan siitä ETTÄ EN TEEN HÄNEN TAHTOMALLAAN tavalla. Nainen taas tapansa mukaan nalkutti jostain ihan tyhjänpäiväisestä asiasta.

No perjantaina alkoi tää lumisade ja hänen autossaan kesärenkaat alla. Alkoi sitten asiasta nalkuttamaan. Sanoin vaan, että mene vaihtamaan ne. Ei saanut tehtävää suoritettua. Ei edes aloitettua. Nyt lunta maassa 20 senttiä ja huomenna pitäisi olla autolla työreissussa.

Vailttaa nyt tuossa, että millä mä sinne nyt pääsen. No mene vaikka bussilla, junalla, taksilla tai vaihda ne renkaat. Minä en nyt kerkeä, kun pitää mennä kauppaa

Miksi nainen ei siis saa vaihdatettua renkaitaan liikkeessä?

Miksei saisi, ja varmasti moni nainen sen tekeekin. Meillä minä yleensä varaan ajan netissä ja homman hoitaa se jonka paremmin ehtii. Ihan käsittämätöntä, että miehet tekevät tuostakin triviaalista pikkuhommasta elämää suuremman urotyön. Siis se tarvitsee tehdä kaksi kertaa vuodessa. Kaksi kertaa vuodessa pitää varata aika ja viedä auto renkaanvaihtoon - siinäkö tosiaan on se, mihin suomalainen mies parhaimmillaan pystyy?

No totta kai tiedän, että tuo on suunnaton voimainponnistus vain pelkille palstamiehille, ei normaaleille ihmisille.

Vierailija
289/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ap, että tilanne on hankala eikä avioerokaan ole niin helppo ratkaisu kuin miltä se saadaan kuulostamaan. Mutta entä jos keskityt nyt elämään itsellesi kuin olisit jo eronnut? En tarkoita pettämistä vaan sitä, että teet yleisesti ottaen mitä haluat, milloin haluat, kuin miestä ei olisikaan. Voit aloittaa itseäsi enemmän miellyttävän elämän jo nyt. Mielestäni henkiset kahleet ovat vahvimmat, helpottaa kun niistä päästää irti. Sinä olet yrittänyt välittää m

Useimmat suomalaiset miehet ovatkin perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa ja perheen kanssa laatuaikaa yhdessä. 

Vierailija
290/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä saada nainen ymmärtämään? Heppiä pitää imeä joka päivä.

Ei pidä, vaan silloin, kun nainen niin haluaa tehdä.

Samoin miesten siivouksen kanssa?

Varmaan sitten niin, jos mies mieltää seksin kanssaan naiselle vastenmieliseksi ja raskaaksi kotityöksi. Sitä se ilmeisesti esimerkiksi teillä on eikä yhteistä, molempien vastuulla olevaa puuhastelua? Säälin kyllä tuonkaltaisten miesten vaimoja, ihan todella. Onneksi oma mieheni on ihan normaali ihminen ilman nais-, mies- tai lapsivihaa. Seksi hänen kanssaan ei ole vastenmielinen kotityö vaan nautinnollinen yhteinen rakkaudenosoitus.

Suurin osa naisista kuitenkin suhtautuu seksiin vastenmielisenä velvollisuutena.

Se että sun vaimosi ei nauti seksistä kanssasi ei tarkoita että muilla olisi samoin. Otan osaa, ei varmaan ole helppoa olla itsekäs pikaruisku joka ei osaa tyydyttää kumppaniaan, silloin se seksi varmaan muuttuu aika ankeaksi pakkopullaksi. 

Vierailija
291/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyl hienoa jos naiset oppisivat sanoittamaan tunteensa. AP tapauksessakaan ei todellakaan ole ne vähäiset kotityöt mitkä tulevat aiheuttamaan eron.  Vaan syy on jossain ihan muualla.

Näin se on. On tyytymättömyyttä johonkin muuhun pohjimmiltaan, mistä pitäisi keskustella. Vaikka kotityötkin pitäisi oppia jakamaan niin ettei riitoja tule. Muussa tapauksessa ei ainakaan lapsia kannata hommata riitelyä kuuntelemaan. Sen ei pitäisi olla normi, että tavallisista arkisista asioista syntyy jatkuvasti riitoja, pitää pysähtyä miettimään mitä taustalla on, sopiiko pariskunta yhteen ollenkaan. Se ettei mies imuroi ja luuttua voi kertoa jotain muuta hänestä, johon ollaan enemmän tyytymättömiä. Toisaalta tilanne voi kertoa myös joustamattomuudesta ja pikkumaisuudesta naisen puolelta. Jos toista ei oikeasti rakasta, jokainen pienikin asia hänessä ärsyttää. Ei sellaiseen suhteeseen kannata jäädä.

Vierailija
292/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä sinä nyt sitten kuvittelet täällä tekeväsi - valistavasi nuoria miehiä vai nostelevasi peiliä naisten eteen? Ne nuoret miehet eivät ole täällä, joten tuo selitys on ontuva. Peilisi taas on naisvihasi vääristämä, joten siitä ei kuvastu mies- vaan naisviha. Millaista hedelmää siis ajattelet missiosi kantavan? Minäpä autan: lietsot naisvihallasi epäluuloa ja vihaa miehiä kohtaan. Siihenkö lopulta pyrit - vihaatko syvällä sisimmässäsi itse myös miehiä noin paljon?

YLLÄ LAINAUS

Nuo vihaavat itseään ja sitä kautta koko maailmaa. Kun oma sydän on musta niin on vaikea nähdä värejä. Ja syyttävät tilanteesta tietoisesti tai tiedostamattaan äitiään, joten aggressio suuntautuu naisiin. Lisäksi tietävät, että terveet miehet pitäisivät tuota luuseripellejen touhuna, joten leikkivät, ettei niitä ole olemassakaan.

Olin useamman vuoden tuollaisen kanssa ja sairastuin. Hän syytteli minua JA ÄITIÄNI miesvihaajiksi. Onneksi tajusin lopulta, että hän on beyond help ja lähdin. Rakkaus ja hyvinvointi palasi elämääni.

Nuo ovat lapsia, jotka rikkovat toisten hiekkakakkuja, jotta kenelläkään ei olisi asiat paremmin kuin heillä.

Vierailija
293/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla mitään miestä ole. Levität miesvihaa tarkoituksella. 

Selität kuinka sinulla on "harvinainen mies" koska "kovin monen" blaa blaa blaa. Jos tuhannesta naisesta yksi kirjoittaa huonosta miehestä ja loput on hiljaa, et näe kuin sen yhden tekstin ja teet sen perusteella johtopäätöksiä.

Et ole edes kovinkaan hienovarainen tuon asian kanssa.

Vierailija
294/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jälkenne, niin päivittäiset kotityöt on tehty!

Tällä lauseella mut on kasvatettu itsenäisyyteen ja aikuisuuteen. 

Olen eri, mutta minua ei ole kasvatettu siisteyteen mitenkään. Koska olen kaupungista kotoisin, isäni teki kotitöitä ja ruokaa siinä missä äitikin, myös puutarhatöitä tekivät yhdessä. Siitä huolimatta minä teen kaikki kotityöt, koska se vain tuntui järkevältä ratkaisulta.

Se mihin kasvatettiin oli kotitöiden osalta, etteivät ne olleet kenellekään vastenmielisiä. En koskaan nähnyt vanhempieni riitelevän kotitöistä. Myöskään omat lapsemme eivät ole nähneet ja heillä on hyvin siistiä kuten meilläkin on ollut. Tyttären aviomies tekee ruokaa ja kotitöitä, vaikka tytär on vähintään yhtä siisti kuin minä tai nykyisin varmaan siistimpi, joten tytär ei

Tämä isosti. Mä oon mies. Mun lapsuuden perheessä äiti teki kaiken, isä ei oikeasti osannut edes kahvia keittää. Ikinä ei ollut riitaa kotitöistä..

Mä menin parisuhteeseen jotenkin tykkäsin tehdä noita hommia, tulee hyvä fiilis kun siistiä, tuoksuu puhtaalta, osaa tehdä ruokaa ym.

Pari v meni ja  mun vaimo alkoi tekee kotitöistä jonkun elämää tarkemman projektin, mikä ärsytti häntä hirveästi.. Lauantaina klo 10 käynnistyy imuri. Imuroinnin on kestettävä 58minuuttisa tai se on tehty huonosti.. 

Ruoka pitää olla valmis 11.00 ja 17.00.

Ja toi oli se mikä tappo mun kiinnostusken ihan täysin.  Erottiin muista syistä, toki tää riitely kotitöistä oli osallisena.

Sinkkuna Palas jo into siivota ja tehdä ruokaa. Tapasin toisen naisen ja hän ei ole ikinä pakottanut mua tekemään mitään. Hän ei ole koskaan valittanut mistään kotitöihin liittyvästä. Lopputulos on se että mä teen niitä edelleen ihan innoissani, koska vaimo arvostaa ja ilahtuu kun teen asioita.. meidän lapset ei tuu ikinä kokemaan et kotityöt olisi hirveitä, uskon että se vaikuttaisi heidän parisuhteisiin isona.

Vierailija
295/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis tähän renkaanvaihto issueeseen tarina ihan tältä viikolta. Meilläkin nainen nalkuttaa toisinaan millloin mistäkin asiasta. Kyse ei ole siitä, että minä en tee, vaan siitä ETTÄ EN TEEN HÄNEN TAHTOMALLAAN tavalla. Nainen taas tapansa mukaan nalkutti jostain ihan tyhjänpäiväisestä asiasta.

No perjantaina alkoi tää lumisade ja hänen autossaan kesärenkaat alla. Alkoi sitten asiasta nalkuttamaan. Sanoin vaan, että mene vaihtamaan ne. Ei saanut tehtävää suoritettua. Ei edes aloitettua. Nyt lunta maassa 20 senttiä ja huomenna pitäisi olla autolla työreissussa.

Vailttaa nyt tuossa, että millä mä sinne nyt pääsen. No mene vaikka bussilla, junalla, taksilla tai vaihda ne renka

Miksei saisi, ja varmasti moni nainen sen tekeekin. Meillä minä yleensä varaan ajan netissä ja homman hoitaa se jonka paremmin ehtii. Ihan käsittämätöntä, että miehet tekevät tuostakin triviaalista pikkuhommasta elämää suuremman urotyön. Siis se tarvitsee tehdä kaksi kertaa vuodessa. Kaksi kertaa vuodessa pitää varata aika ja viedä auto renkaanvaihtoon - siinäkö tosiaan on se, mihin suomalainen mies parhaimmillaan pystyy?

No totta kai tiedän, että tuo on suunnaton voimainponnistus vain pelkille palstamiehille, ei normaaleille ihmisille.

Jos olet oikein tarkka, saatat huomata että tässä puhutaan naisesta joka ei siihen kyennyt vaan kiukuttelee kun mies ei ole hoitanut asiaa hänen puolestaan.

Vaikeaa pelkälle naiselle, ymmärrän.

Vierailija
296/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe on hengissä vaikka meillä on tehty kotitöitä viimeksi torstaina.😂 Olemme jo vuosia järjestäneet arkemme niin, että viikonloput on joutoaikaa. 

Ja nyt hän on lapsen tasolle typistetty uhri, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa? 

Missä on mies? Miten nykypäivän miehet kokevat miehen roolin ha vastuun parisuhteessa? Ap kantaa sentään vastuuta pitämällä kodin pystyssä.

Niin, ap on tehnyt omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään ja toimivana subjektina valinnut kotio

Jätit vastaamatta kysymykseen miehen roolista. Ei ihme, että miehet projisoivat ja syyttävät naisia prinsessaharhoista, jos heiltä itseltään puuttuu aktiivinen aikuinen toimijuus ja tavoitteena on löytää ilmainen kotiapulainen +seksiorja.

Vierailija
297/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä saada nainen ymmärtämään? Heppiä pitää imeä joka päivä.

Ei pidä, vaan silloin, kun nainen niin haluaa tehdä.

Samoin miesten siivouksen kanssa?

Varmaan sitten niin, jos mies mieltää seksin kanssaan naiselle vastenmieliseksi ja raskaaksi kotityöksi. Sitä se ilmeisesti esimerkiksi teillä on eikä yhteistä, molempien vastuulla olevaa puuhastelua? Säälin kyllä tuonkaltaisten miesten vaimoja, ihan todella. Onneksi oma mieheni on ihan normaali ihminen ilman nais-, mies- tai lapsivihaa. Seksi hänen kanssaan ei ole vastenmielinen kotityö vaan nautinnollinen yhteinen rakkaudenosoitus.

Suurin o

Se että sun vaimosi ei nauti seksistä kanssasi ei tarkoita että muilla olisi samoin. Otan osaa, ei varmaan ole helppoa olla itsekäs pikaruisku joka ei osaa tyydyttää kumppaniaan, silloin se seksi varmaan muuttuu aika ankeaksi pakkopullaksi. 

Huomaatteko. Naiset eivät kykene keskustelemaan aiheesta vaan menevät henkilökohtaisuuksiin.

Sama toistuu jokaisessa ketjussa täällä. Miettikää sitä.

Vierailija
298/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pestä pyykit. Aah voi samalla nuuhkia tyttöystävän alushousuja.

Vierailija
299/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ap on tehnyt omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa e

Jätit vastaamatta kysymykseen miehen roolista. Ei ihme, että miehet projisoivat ja syyttävät naisia prinsessaharhoista, jos heiltä itseltään puuttuu aktiivinen aikuinen toimijuus ja tavoitteena on löytää ilmainen kotiapulainen +seksiorja.

Miehen rooli on tuo todistusvelvollisuus, että on hyvä tyyppi. 

Vierailija
300/621 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee kotitöitä joka päivä ja silti minulla on puhtaita vaatteita, ruokaa ja koti siinä kunnossa, että anoppi tai kaverit voi koska tahansa tulla käymään. Elämän ei ole pakko olla jatkuvaa suorittamista!

No tuskin ap:kaan nyt täysin pilkun tarkasti tuota kirjoitti, kun kiukkuisena rustasi menemään. Ja onhan esim. juuri jokapäiväisissä ruokaostoksissa ja ruuanvalmistuksessa aina omat hommansa, jotka mies luisti tilaamalla safkat kotiin. Ap kertoi, ettei oikein olisi varaa.

Mies ei siis viitsi edes eineksiä hakea kaupasta ja lämmittää niitä mikrossa ja sen jälkeen heittää tiskit koneeseen? On kyse siitä, että mies EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN, paitsi halutessaan itsensä hyväksi ja vaihtoi autoon renkaat. Mitäs he illalla sitten syövät, kun ei ole iltapalalle mitään? Seuraavan aamun syömiset?

Inhottava ukko. Minä sairastuin, ja mies hoitaa meillä nyt melkeinpä kaiken. Jos pystyn ruokia väsäämään, niin se on siinä. Kroppa sanoi itsensä irti, hermosärky on kroonista. Toivottavasti ap:lle ei käy näin, se on eron paikka, jos ei mies yhtään ala ottaa osaa YHTEISIIN kotihommiin. Ei tuollaista kukaan jaksa katsoa.