Kiitos vinkeistä ylävatsaoireiluun!
Minkä ihmeen takia ylävatsakipuilua koskeva ketju poistettiin.
Onneksi sain ylös siitä muutaman vinkin, mm suositusnimen ravitsemusterapeutille ja kaalijuoman ehdottamisen (ilmeisesti Boris-juoma?) ja gynelle käymisen että sappiasian poissulkemisen.
Kiitos.
Olisi ollut kiva/huojentavaa kuulla onko muillakin ollut vaikeita oireita, välillä tuntuu että tää on niin masentavaa. Vaikka tsemppi on päällä. Mutta kun normaalin elämisen esteenä. Täytyy vaan ajatella väliaikaisena vaiheena, mikään ei kestä loputtomiin.
Tsemppiä kaikille muillekin, joilla tuskaa jonkin tilan/sairauden kanssa - eteenpäin. Hyviin vointteihin.
Kommentit (20)
Vihreä minttutee auttaa ainakin minulle vatsavaivoissa, se onkin vanha lääke.
Sitten voi kokeilla vatsansuojalääkkeitä.
Kandee ostaa ihan kunnon maitohappobakteereja, vaikka Prisman hyllystä. Esim PuhdasPlus 10miljrd
Muutama tuoppi kädenlämpöistä kaalimehua ja pari kolmiolääkettä.
Ehdin kirjoittaa taustahommat aiemp ketjuun, harmi kun se poistettiin. On tehty tähystykset, ultrattu. Ei tutkimusten mukaan refluksitautia, mutta voihan se olla esim vähähappoisuutta liikahappoisuuden sijaan ja olenkin käyttänyt ACVtä ennen ruokailua ja se on jnk verran auttanut, mutta ei normaalia elämistä vieläkään ja vaivaa on. Voi olla että hapot ja emäkset on jotenkin sekaisin, en tiedä. Hommasin jopa ph-jauheen netistä ja otin sitä viikon ajan, kunnes huomasin että aiheutti huimaavaa oloa. Rennietä olen joskus käyttänyt, nyt en ole pitkään aikaan, kun siitä ei ollut ratkaisemaan asiaa. Tyyny on kohotetusti ja nuk.asento katsottu suosituksen mukaan vasem. kyljelle.
Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä se johtuu. Kuulostaa kauhealta tuo juoma. Rennie voi osalla hieman tasata jos närästää tai liikahappoisuutta, voi joutua usein käyttämään jotain sellaista ainakin illalla, mutta silloin pitää olla suolaistakin pari kertaa päivässä. Jos on elinvaivoja niin ehkä erikoislääkäri yksityisellä osaisi sanoa jotain tai katsoa ultralla, kuvantaa. Ja harkitse mitä siihen uskaltaa kokeilla ja mitä ei. Sitten erikseen on kotikutoiset vinkit tai shamaanit. Entä ruokavalio ja juoma. Ennen unta ei kannata ottaa juomaa, ellei suun kostuke. Entä tyyny joka kohottaa niskan tai patjan kohottaja. Onko kuitua kuten ruispala tai muu, jos vatsahappoja paljon ollut.
No eihän ole poistettu. Lopeta tuo sekoilu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5806006/vaikeat-ylavatsavaivat-joka-pai…
Söin yhden purkin sellaista vaaleanounaisessa purkissa olevaa Aito tms- maitohappobakteerivalmistetta, niin ei ollut vaikutusta tilaan. Mutta jos yrittäisin tuota mainitsemaasi. Elimistö reagoi aika herkästi, täytyy katsoa ettei ole mitään vatsaa tms arsyttävää ainetta.
Kiitti vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Kandee ostaa ihan kunnon maitohappobakteereja, vaikka Prisman hyllystä. Esim PuhdasPlus 10miljrd
Vierailija kirjoitti:
Puhdas on huijarifirma.
Itse just kärsinyt muutaman päivän samasta vaivasta. Eräs lääke ilmeisesti aiheutti kipua ja turvotusta. Olen syönyt nyt vatsansuojalääkettä ilman apua. Eilen illalla sekoitin jogurtin sekaan kurkumaa ja vähän on helpottanut, ainakin kipuja vähemmän.
Onko sisäelimet tutkittu ettei ole kasvaimia tai nestettä kertynyt onteloihin? Entäpä kohdunkaula ja kohtu? Haima? Maksa?
Lopeta jokaisesta saatanan kommentista kiittely! Oletko joku 80-v mummo???
Sinuna säästäisin rahaa niihin tuleviin sädehoitoihin jotka joudut osin itse maksamaan.
No oli se ketju poissa, kun klikkasin sitä vähän aikaa sitten. Nyt taas toimii. En tiedä miten.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole poistettu. Lopeta tuo sekoilu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5806006/vaikeat-ylavatsavaivat-joka-pai…
On joo tutkittu, ct-kuva ykäkropasta niin ei ole kasvaimia eikä nestettä eikä mitään reagoitavaa. Gynellä ultrattu myös.
Hyvä että sulla lähti kipuilu noin pois. Olisi ihanaa, kun olisi tollein, huojentavaa. <3 :)
Vierailija kirjoitti:
Itse just kärsinyt muutaman päivän samasta vaivasta. Eräs lääke ilmeisesti aiheutti kipua ja turvotusta. Olen syönyt nyt vatsansuojalääkettä ilman apua. Eilen illalla sekoitin jogurtin sekaan kurkumaa ja vähän on helpottanut, ainakin kipuja vähemmän.
Onko sisäelimet tutkittu ettei ole kasvaimia tai nestettä kertynyt onteloihin? Entäpä kohdunkaula ja kohtu? Haima? Maksa?
Onko nimenomaan vihreä minttutee - ei vihreä piparminttutee? Täytyy ostaa tuota vihreää minttuteetä, piparminttuteetä mulla jo on kokeilussa. Olisihan se upeaa, jos jostakin löytyisi se pelastus. Silicea-geeli on käytössä, se on ok, mutta ei ole ratkaissut tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kiitos vinkistä. Kun voivat olla tärkeitä, se mistä apu tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onko nimenomaan vihreä minttutee - ei vihreä piparminttutee? Täytyy ostaa tuota vihreää minttuteetä, piparminttuteetä mulla jo on kokeilussa. Olisihan se upeaa, jos jostakin löytyisi se pelastus. Silicea-geeli on käytössä, se on ok, mutta ei ole ratkaissut tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vain lopettaisitte sen sokerin syönnin?
Älä viitsi pelotella, varmaan ymmärrät että terveysasiat ovat ahdistavia, niin älä käyttäydy mäntisti.
Sama vastaus tälle (samalle trollille vissiin) joka ilkkui sädehoitojen koittamisesta. Yrittäkää olla kuin aikuiset kunnon ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
SYÖPÄ.
Tarkoitatko Boris-juomaa? Mitä kolmiolääkkeitä, en ole järin perillä, ei kuulosta ok.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuoppi kädenlämpöistä kaalimehua ja pari kolmiolääkettä.
Riippuu mistä se johtuu. Kuulostaa kauhealta tuo juoma. Rennie voi osalla hieman tasata jos närästää tai liikahappoisuutta, voi joutua usein käyttämään jotain sellaista ainakin illalla, mutta silloin pitää olla suolaistakin pari kertaa päivässä. Jos on elinvaivoja niin ehkä erikoislääkäri yksityisellä osaisi sanoa jotain tai katsoa ultralla, kuvantaa. Ja harkitse mitä siihen uskaltaa kokeilla ja mitä ei. Sitten erikseen on kotikutoiset vinkit tai shamaanit. Entä ruokavalio ja juoma. Ennen unta ei kannata ottaa juomaa, ellei suun kostuke. Entä tyyny joka kohottaa niskan tai patjan kohottaja. Onko kuitua kuten ruispala tai muu, jos vatsahappoja paljon ollut.