Suuri joulukalenteriketju
Joulukalentereita on vaikka minkälaisia. Juuri näin mainoksen Novitan neulontakalenterista.
Millaisia kokemuksia sulla on, hyviä tai huonoja?
Entä millaisen kalenterin sinä aiot hankkia?
Eikä tarvitse tulla kertomaan ettet sinä aio hankkia kalenteria, tai että ne ovat lapsille jnejne
Kommentit (21)
Mulla on ollut Lumenen kalenteri. Se oli hyvä, tuotteet tuli käyttöön. Mutta nyt se on nähty, täksi jouluksi haluan jotain muuta.
Ap
Minä vain kaipaan niitä kauniita 1950- ja 1960-luvun yksinkertaisia kalentereita, joiden luukkujen takana oli kuva eikä mitään tavaraa. Sellaisen hankkisin mielelläni seinää koristamaan, vaikka olen 60+.
Meillä on joka joulu partiolaisten kalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain kaipaan niitä kauniita 1950- ja 1960-luvun yksinkertaisia kalentereita, joiden luukkujen takana oli kuva eikä mitään tavaraa. Sellaisen hankkisin mielelläni seinää koristamaan, vaikka olen 60+.
Sama juttu. T. 50+
Ostin Prismasta foodinin raajasuklaa kalenterin ja kaakaokalenterin. Ja sitten mulla on perinteisesti veikkauksen kalenteriarpa ja kynttilä joulukalenteri tokmannista
Viime vuonna hankin L'occitane kalenterin. Siellä oli käsirasvoja ja paljon shampoota, hoitoaineita ja kylpygeeliä. Ihania tuoksuja, mutta hankalia pikkupulloja. Ei ole ehkä mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Prismasta foodinin raajasuklaa kalenterin ja kaakaokalenterin. Ja sitten mulla on perinteisesti veikkauksen kalenteriarpa ja kynttilä joulukalenteri tokmannista
Kynttiläkalenteri? Joka luukussa on siis pieni kynttilä?
Lindtin suklaajoulukalenteri vähän houkuttaisi, mutta se on niin kallis että en taida raatsia.
Vierailija kirjoitti:
Raajasuklaa. 🤭
Tee kalenteri on ollut jo monena jouluna. Kaupasta saa Englantilaisen tee joulukalenterin ja Nordqvistin.
Joskus olen ostanut Jyväskyläläisen Teeleidin kalenterin ja Take T kalenterin.
Teen juojalle nämä ovat tosi hyviä, kun teetä tulee kuitenkin juotua joka päivä.
Dermosilin joulukalenteri ei ole kovin kallis, jotain 55 euroa. Mutta en tiedä mitä siellä on sisällä. Harkitsen sitä, kun kuitenkin käytän Dermosilin tuotteita, tosin vain tiettyjä sarjoja.
Oi kun tuo ap:n mainitsema Sukkajoulukalenteri olisi kiva! 109euroa on vaan liikaa siitä että saan itse kutoa hienot sukat.
Jouluksi 24 koria kaljaa
Yksi kori per päivä
Yksi olut per tunti
Olen hankkinut jouluksi aina jonkin teejoulukalenterin. Tänä vuonna on vuorossa Yogi Tean kalenteri.
Kosmetiikkakalentereiden pikkupurkit jää käyttämättä. Ei houkuta enää.
Vierailija kirjoitti:
Dermosilin joulukalenteri ei ole kovin kallis, jotain 55 euroa. Mutta en tiedä mitä siellä on sisällä. Harkitsen sitä, kun kuitenkin käytän Dermosilin tuotteita, tosin vain tiettyjä sarjoja.
https://www.dermosil.fi/joulu/2430-joulukalenteri/
Sieltä tuotekuvaus, ja näet listattuna kaikki tuotteet. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynttiläkalenteri? Joka luukussa on siis pieni kynttilä?
Riippuu kynttilästä. Tämä on kartiokynttilä jota täytyy polttaa vähän kerrallaan
Ostin Biothermin kosmetiikkakalenterin. Ne pienet pakkaukset on käteviä matkoilla.
Saan isänpäivälahjaksi yleensä 24 tölkin joulukalenterin lapsiltani. Sisältää aina vähän erilaisia juomia.
Teinille hankin Candy King irtokarkkikalenterin. Ja itselleni hankin halppis kuvakalenterin.