Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Nykyiset "fitness"-naiset eivät kyllä ole kovin lihaksikkaita useimmiten, ainakaan Suomessa. 2000-luvun alussa niitä lihaksiakin oli.
Sama kuin amiksen suorittanut nainen vaatisi, että hän haluaa akateemisesti koulutetun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin amiksen suorittanut nainen vaatisi, että hän haluaa akateemisesti koulutetun miehen.
Ei ole lainkaan sama asia. Se nainen sanoo suoraan ja selvästi, mitä haluaa. Mies ei oikeasti hae urheilullista vaan hoikkaa.
Eli hakeeko nyt hoikkaa ja järjissään olevaa vai liikuntaa harrastavaa ja esim. terapiassa käyvää ja muuten mt-ongelmiaan hoitavaa.
Ei sitä voi täältä palstalta käsin tietää. Meillä on vain ennakkoluuloja. Pitäis kysyä suoraan siltä ukolta tai katsoa sen tekoja, että mihin kallistuu.
Miten hän itse pitää henkisesti ja fyysisesti huolta itsestään?
Joo, ei todellakaan halua oikeasti sporttista.
Itse kun deittailin, niin järjestään näitä "haluan sporttisen naisen"-tyyppejä riepoi ihan hirveästi mun treenaaminen. Mulla oli treenit 4 kertaa viikossa ja koko ajan olisi pitänyt skipata tinder-miesten vuoksi. Pari tapailua päättyi lyhyeen koska vinkuivat miten oon "koko ajan" treenaamassa ja kokevat että mulla ei riitä heille tarpeeksi aikaa ja huomiota.
Pitäisi siis olla sporttinen kroppa mutta urheiluun ei saa käyttää aikaa!
Tinderissä on monilla vaatimuslista, siksi en kiinnostu.
Ja yllättävän moni joka laittaa itse ensin tykkäyksen ei osaa vastata viestiin jonka osuman saanut lähettää.
Käytöstavat käytöstavat.
Mielestäni tuossa sanotaan, en etsi lihavaa puolisoa. Toteamus on oikeutettu varsinkin nykyään, kun suurin osa kansasta on lihavia. Viikonloppuna ravintolan ikkunasta katsoessa laskin pienessä hetkessä 15 naista, joista 13 oli lihavia tai sairaalloisen lihavia. Tämän ääneen sanominen tuottaa kiukkua ja harmia, koska suurin osa lukijoista on myös lihavia. Tämä on fakta. Seuranhakija tekee tuossa oikein viisaasti, ei tuhlaa omaa eikä muiden aikaansa treffien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei todellakaan halua oikeasti sporttista.
Itse kun deittailin, niin järjestään näitä "haluan sporttisen naisen"-tyyppejä riepoi ihan hirveästi mun treenaaminen. Mulla oli treenit 4 kertaa viikossa ja koko ajan olisi pitänyt skipata tinder-miesten vuoksi. Pari tapailua päättyi lyhyeen koska vinkuivat miten oon "koko ajan" treenaamassa ja kokevat että mulla ei riitä heille tarpeeksi aikaa ja huomiota.
Pitäisi siis olla sporttinen kroppa mutta urheiluun ei saa käyttää aikaa!
Etenkin, kun 4 treeniä viikossa on ihan maltillinen määrä harjoittelua.
Niillä on kireempi tavara, läskeillä löysä et joutuu miettii kumpaan reunaan tänään
No miksi sanot "kärjistetysti" etkä niin kuin asia todellisuudessa on?
Jos mies ei kiinnosta, niin siirry eteenpäin. Turha sitä täällä on vatvoa ja kärjistää.
Vierailija kirjoitti:
Eli hakeeko nyt hoikkaa ja järjissään olevaa vai liikuntaa harrastavaa ja esim. terapiassa käyvää ja muuten mt-ongelmiaan hoitavaa.
Ei sitä voi täältä palstalta käsin tietää. Meillä on vain ennakkoluuloja. Pitäis kysyä suoraan siltä ukolta tai katsoa sen tekoja, että mihin kallistuu.
Miten hän itse pitää henkisesti ja fyysisesti huolta itsestään?
Nuo termit "urheilullinen", "sporttinen", "liikunnallinen", "terveet elämäntavat" ja "itsestään huolta pitävä" tarkoittavat kaikki samaa asiaa eli hoikkaa. Monelle se riittää. Jos sen lisäksi on toiveena se, että pitää itsestään henkisesti huolta, silloin se tarkoittaa, että ei saa olla mt-ongelmia tai muitakaan ongelmia, ei meneillään olevaa terapiaa tms. Tai voihan se olla jotain monimutkaisempaakin koodikieltä, esim. haetaan mahdollisimman helppoa ja mukautuvaa naista, joka "ei ole hankala" (eli henkisesti epätasapainossa). Hankaluus voi sitten ilmetä minä tahansa eriävinä mielipiteinä tai esim. miehen mielestä "hankalana" käytöksenä kuten "hankalina" vaatimuksina yhteydenpidosta tai esim. "riidanhaastona", mikä voi tarkoittaa vaikka sitä, että nainen ottaa puheeksi, jos mies pitää yllättäen viikon radiohiljaisuuden eikä vastaa viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuossa sanotaan, en etsi lihavaa puolisoa. Toteamus on oikeutettu varsinkin nykyään, kun suurin osa kansasta on lihavia. Viikonloppuna ravintolan ikkunasta katsoessa laskin pienessä hetkessä 15 naista, joista 13 oli lihavia tai sairaalloisen lihavia. Tämän ääneen sanominen tuottaa kiukkua ja harmia, koska suurin osa lukijoista on myös lihavia. Tämä on fakta. Seuranhakija tekee tuossa oikein viisaasti, ei tuhlaa omaa eikä muiden aikaansa treffien muodossa.
Joo ihan ymmärrettävä toive, mutta tyhmäksihän tämän tekee se, että kirjoitetaan tuollaista koodikieltä sovellukseen, jossa kuvat ovat näkyvissä. Miksi mies ei itse swaippaa vaan vasemmalle lihavia? Nythän voi käydä niin, että joku ei ymmärrä koodikieltä ja sitten tulee vääränlaisia matcheja, kun joku paljon liikkuva, mutta roteva nainen on tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisi suoraan eikä höpöttäisi treenatusta tai treenaamisesta mitään sitten kun kyse on eri asiat.
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.