Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne törkeää?

Vierailija
01.11.2024 |

Mieheni mummo kuoli ja mummon hautajaiset ovat samaan aikaan kuin minun äitini syntymäpäivät. Olen keväästä asti järjestänyt äidilleni syntymäpäiväreissua toiseen kaupunkiin, jossa menemme teatteriin ja syömään. Hotellit, liput on jo maksettu ja olen saanut töistä vapaata. Mieheni mielestä minun täytyy silti osallistua hautajaisiin ja jättää reissu väliin. Mummo on ollut muistisairas ja emme ole olleet kovin paljoa tekemisissä. Varsinkaan enää viime vuosina. Mummo eli pitkän elämän ja kuolema tietty luonnollinen. Onko kauheaa, jos en mene hautajaisiin vaan juhlimaan äitini syntymäpäiviä? Äitini joutuu menemään yksin, jos en pääse mukaan. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Itse menisin äidin kanssa.

Omani kuoli 55v yllättäen sairaskohtaukseen, elämästä kun ei koskaan tiedä.

Vierailija
2/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa menisin. Ei mikään ihanteellinen tilanne, mutta mies joutuu nyt selviämään ihan itse mummon hautajaisista. Kyllä hän pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tilanne. Itse menisin äidin kanssa.

Omani kuoli 55v yllättäen sairaskohtaukseen, elämästä kun ei koskaan tiedä.

Siis tätä mietinkin, että elämästä ei koskaan tiedä. Äitini on kohta 70 vuotias ja surettaa, jos käykin niin, että ovat viimeiset syntymäpäivänsä ja joutui viettämään ne yksin.

Vierailija
4/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehesi mummolta todellä törkeää mennä kuolemaan juuri ennen äitisi syntymäpäivää

Vierailija
5/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi törkeää jättää äiti viettämään syntymäpäiviään yksin. Et tietenkään tee niin, jos tämä nyt edes on  totta.

Mies tuskin on niin itsekeskeinen että yrittäisi saada sinut pilaamaan äitisi syntymäpäivät. 

Vierailija
6/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miehesi mummolta todellä törkeää mennä kuolemaan juuri ennen äitisi syntymäpäivää

Siis otsikko viittaa siihen, että mieheni mielestä on törkeää, että menisin syntymäpäiville enkä mummon hautajaisiin. Onko näin? Mummo oli miehelle läheinen, mutta toisaalta oma äitini on minulle läheinen. Ap

Vierailija
7/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kuolee vain kerran, synttäreitä on joka vuosi.

Vierailija
8/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlisin "elävää"  ja varsinkin äitiä. Mitä se mummo sinun läsnäolostasi kostuu enää?

Vierailija
9/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi törkeää jättää äiti viettämään syntymäpäiviään yksin. Et tietenkään tee niin, jos tämä nyt edes on  totta.

Mies tuskin on niin itsekeskeinen että yrittäisi saada sinut pilaamaan äitisi syntymäpäivät. 

Mies raivostui minulle, kun edes mainitsin, että syntymäpäivät ovat samaan aikaan ja menisin sinne... Ap

Vierailija
10/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kuolee vain kerran, synttäreitä on joka vuosi.

Olen vähän eri mieltä. Mistä tietää, että äidillä on tulossa monia syntymäpäiviä vielä? Eihän kukaan sitä tiedä. Ap

Vierailija
11/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kyllä tomppeli. Tietysti menet äitisi juhliin! 

Vierailija
12/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlisin "elävää"  ja varsinkin äitiä. Mitä se mummo sinun läsnäolostasi kostuu enää?

Tätä minäkin mietin. En ole niin tärkeä vieras, että juuri minua siellä kaivattaisiin tai mummo olisi kaivannut. Ap

Vierailija
13/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkupussimies tälläkin aloittajalla näyttää olevan, otan osaa.

Menet äidin kanssa ja mies kiukutelkoon keskenään. En tykkää siitä miesten (tai naisten) tavasta, että raivoamalla yritetään saada toinen taipumaan omaan tahtoon. Raukkamaista toimintaa.

Vierailija
14/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että menee keskenään vaan, eihän se sinun mummosi ollut ja sinulla jo sovittua.

Vierailija
15/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kyllä tomppeli. Tietysti menet äitisi juhliin! 

Miehen mielestä minä olen törkeä. Kun edes mietin menemistä. Kuulemma näitä voi siirtää...Joo kaikki varattu, maksettu ja töistä vapaata saatu. Ei onnistu ihan heti järjestämään uudestaan. Ap

Vierailija
16/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävien juhliminen menee kuolleiden juhlimisen edelle.

Vierailija
17/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään miehesi ei pärjää hautajaisissa yksin. Korkea aika opetella pärjäämään! Elävät ovat tärkeämpiä kuin kuolleet.

Vierailija
18/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, että niin moni on sitä mieltä, että tottakai menen äidin synttäreitä juhlimaan. Luulin, että minut haukutaan pystyyn, kun en mene hautajaisiin. Ap

Vierailija
19/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät pääsi tässä. Miehes yrittää nyt alistaa sua haukkumalla. Koita kestää!

Sinulla on kivat juhlat tulollaan.

Vierailija
20/73 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pidät suun supussa että avauduit, mies suuttuu vain lisää kun kuulee olleensa muidenkin mielestä idiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän