Mitä otat yleensä lentsikkaevääksi?
?
Kommentit (91)
Tarkoittaako lentsikka samaa kuin lentopallo? Otetaanko eväät mukaan, kun mennään pelaamaan lentopalloa?
Mä oon usein ottanut pähkinöitä, vaikka joku allergikko voi provosoitua. Karkkia, suolakeksejä tms kevyttä missä on paljon energiaa eikä sotke. Lasten kanssa matkustetaan paljon.
Vettä reilusti ja usein välipalakeksejä. Olen niin monta kertaa istunut nyöhästyneessä koneessa ja jopa koneessa josta loppui juomavesi.
Omenan ja leivän. Jos on pitkä lento ja/tai pitkä matka lentokentälle niin leipä kannattaa vaihtaa paremmin säilyvään kuivatuotteeseen kuten esim välipalapatukat ja keksit.
En mitään. Kyllä se lento menee lentoyhtiön eväilläkin. Vaikka aika surkeat oli viimeksi kun jollain kreikkalaisella halpisyhtiöllä lennettiin.
Porsaan tai karitsan olen yleensä grillannut vartaassa. Matka menee kuin siivillä.
Vessasta raanavettä ja syötäväksi porkkanoita. Porkkanat auttaa ruskettumaan.
Elovena-keksi esim. Noin 0,5e Kaupassa, koneessa 3,5e.
Aina repussa jotain pientä, pähkinöitä, rieskaleipää, pikapuuroja. Ei siksi etteikö olisi rahaa ostaa vaan koska säästää vaivaa ja aikaa. Jos tulee hotellille myöhään ja on nälkä, ei tarvi myöhään lähteä mitään ruokapaikkoja etsimään.
Lähinnä Euroopan lennot , en mitään, syön kun lähden eikä mulla oo ollut evästä kun menin euroopan ulkopuolelle aikoinaan muutamia kertoja
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä Euroopan lennot , en mitään, syön kun lähden eikä mulla oo ollut evästä kun menin euroopan ulkopuolelle aikoinaan muutamia kertoja
siellähän tarjoiltiin ruoka kun menin ei eurooppaan. Maa johon ei nyt ole menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vettä. En riskeeraa juomaveden saantia.
Omasta juomapullosta tunnistaa kokeneen matkamiehen.
Jotain mahdollisimman haisevaa. Valkosipulileipiä, joiden välissä raakaa sipulia. Nam!