Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö avattu kahvipaketti tosiaan säilyttää jääkapissa?

Vierailija
01.11.2024 |

En tienny ttätä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa että aromit säilyvät. Ei se pakollista ole,

Vierailija
2/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut tapana säilyttää kahvia kuivakaapissa ilmatiiviissä  peltipurkissa. - Ihan hyvin on säilynyt niinkin;  "hmm"  mutta ehkä vain tiedä paremmasta tavasta. - Eräs opiskeilja kaveri säilyttu suklaalevyjö pakkasessa minusta se oli outoa. Ilm hänen kämppiskestään, koska jossain vaiheessa hän siirtyi säilyttämään osa levyistä jääkaapissa. Itse taas olen kokenut, että suklaakin säilyy parhaiten kuivakaapsisa.

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
4/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut tapana säilyttää kahvia kuivakaapissa ilmatiiviissä  peltipurkissa. - Ihan hyvin on säilynyt niinkin;  "hmm"  mutta ehkä vain tiedä paremmasta tavasta. - Eräs opiskeilja kaveri säilyttu suklaalevyjö pakkasessa minusta se oli outoa. Ilm hänen kämppiskestään, koska jossain vaiheessa hän siirtyi säilyttämään osa levyistä jääkaapissa. Itse taas olen kokenut, että suklaakin säilyy parhaiten kuivakaapsisa.

Yliopisto-opiskelija

Mun mielestä huoneenlämpöinen suklaa maistuu jotenkin rasvaiselta. Jääkaappi kylmä ei, lisäksi se ei sotke sormia.

Vierailija
5/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, vaan tiiviisti huoneenlämmössä. Jääkaapissa se imee itseensä kaikki hajut ja maut, eikä sille ole mitään tarvetta muutenkaan.

Vierailija
6/6 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto-opiskelija

Mun mielestä huoneenlämpöinen suklaa maistuu jotenkin rasvaiselta. Jääkaappi kylmä ei, lisäksi se ei sotke sormia.

Rasvaisuus on osa suklaan makua; (Kaakoa suklaajuoma on erikseen). - Parasta suklaa on kun se on "sopivan pehmeää"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan