Mitä otat yleensä lentsikkaevääksi?
?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lennosta. Lyhyellä lennolla ei välttämättä mitään, mutta yleensä vesipullo ja vähän purtavaa. Jos on pitkä matka ja jatkolento, niin myös vähän vaihtovaatetta.
Mulla on aina vaihtovaatteet käsimatkatavaroissa. Koskaan ei voi olla varma, että ruumaan menevä laukku lähtee samalla lennolla mukaan.
Termospulloon kädenlämpöistä kaalimehua. Syötäväksi silliä ja munaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lennolle pitäisi ottaa eväitä?
Joskus voi esimerkiksi joutua odottelemaan jatkolentoa. Olen odotellut joskus yli vuorokaudenkin, ja siellä chek-innin jälkeisessä karsinassa ei tarjoilla tai myydä mitään. Jos on pieni (tai muuten vain huono, on niitä isojakin) lentokenttä, siellä voi olla yöllä kaikki kiinni.
Savuluumuja, nuoren katraan valkokastiketta, koiranmaitoa ja jälkkäriksi yleensä rekkamiehenpastilleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon usein ottanut pähkinöitä, vaikka joku allergikko voi provosoitua. Karkkia, suolakeksejä tms kevyttä missä on paljon energiaa eikä sotke. Lasten kanssa matkustetaan paljon.
Tällaisten ääliöiden vuoksi lentolippujen hinnat pitäisi nelinkertaistaa. Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa kun torspoilla jälkikasvuineen on varaa lennähdellä sinne tänne.
Olen eri, mutta en ymmärrä mistä pillastuit. Voiko pähkinäallergikko saada kohtauksen, jos joku toinen syö pähkinöitä omalla paikallaan? Lentokoneissahan jopa tarjoillaan ja myydään pähkinöitä ihan lentoyhtiöiden puolestakin. On sitä paitsi järkevää ottaa lapsille jotain mieluista evästä, pysyvät paremmin paikoillaan eivätkä häiritse muita. Ennen lentokoneissa jaettiin lapsille leluja ja jotain tarjoiluakin oli myös Euroopan lennoilla, mutta nykyään on huonommin.
Kai nyt aikuinen ihminen pärjää miettimättä koko ajan syömisiä? Lentokentät on täynnä ravintoloita, miksi sinne koneeseen mitään raahaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon usein ottanut pähkinöitä, vaikka joku allergikko voi provosoitua. Karkkia, suolakeksejä tms kevyttä missä on paljon energiaa eikä sotke. Lasten kanssa matkustetaan paljon.
Tällaisten ääliöiden vuoksi lentolippujen hinnat pitäisi nelinkertaistaa. Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa kun torspoilla jälkikasvuineen on varaa lennähdellä sinne tänne.
Olen eri, mutta en ymmärrä mistä pillastuit. Voiko pähkinäallergikko saada kohtauksen, jos joku toinen syö pähkinöitä omalla paikallaan? Lentokoneissahan jopa tarjoillaan ja myydään pähkinöitä ihan lentoyhtiöiden puolestakin. On sitä paitsi järkevää ottaa lapsille jotain mieluista evästä, pysyvät paremmin paikoillaan eivätkä häiritse muita. Ennen lentokoneissa jaettiin lapsille leluja ja jotain tarjoiluakin oli myös Euroop
Voi.
Eikä sinne koneeseen tarvitse ottaa mitään eväitä. Ei kenenkään tarvitse haistella sinun sillivoileipiäsi tai kuunnella lastesi mässytystä. Jaksatte kyllä sen muutaman tunnin, ja pidemmillä lennoilla koneessa tarjoillaan ruoka. Jos ette jaksa, jäätte kotiin.
Parin viikon päästä 6 h lento edessä finnairilla ja en ottanut ateriaa kun laskuttavat siitä erikseen enkä kuitenkaan söisi sitä (koska lentokoneruoka on 9/10 tapauksessa aivan hirveää), evääksi otan pähkinöitä, tuclastuja, sipsejä, lakuja ja suklaapatukan. Ostan myös kentältä jonkun täytetyn leivän ja banaanin mukaan koneeseen. Mielummin pakkaan aina liikaa evästä kuin liian vähän. En siedä nälkää yhtään.
Aikuinen olen, vuosi sitten Munchenin kenttä suljettu 4 päivää lumikaaoksen vuoksi. Kaikki hotellit täynnä ja kaaoksessa nekin. Muutenkin Saksan kentät sulkee kaikki ruokapaikat viimeistään klo 23. Aika huonosti pärjättiin.
Veikkaan että Valencian kentällä juuri nyt samankaltainen tilanne ..
Kalakukko ja piimäpurkki kotimaan lennoilla, kaukolennoille otan yleensä 3-4 mutkaa mustaa makkaraa, perunasalaattipurkin, puolukkahilloa ja reissumiespussin, jälkkäriksi tuoreita korvapuusteja. Naposteltaviksi juustosnacksuja, puolen kilon pussi porkkanoita ja muutama banaani ja omena.
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät pysty istumaan paikoillaan muutamaa tuntia ilman että pitää koko ajan työnnellä kyselyaukosta sisään eväitä ja mässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Termospulloon kädenlämpöistä kaalimehua. Syötäväksi silliä ja munaa.
Nesteitä rajoitetusti, palattiin takaisin ruotuun, vain 100 ml/pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta en ymmärrä mistä pillastuit. Voiko pähkinäallergikko saada kohtauksen, jos joku toinen syö pähkinöitä omalla paikallaan? Lentokoneissahan jopa tarjoillaan ja myydään pähkinöitä ihan lentoyhtiöiden puolestakin. On sitä paitsi järkevää ottaa lapsille jotain mieluista evästä, pysyvät paremmin paikoillaan eivätkä häiritse muita. Ennen lentokoneissa jaettiin lapsille leluja ja jotain tarjoiluakin oli myös Euroop
Kyllä lapset oppii käyttäytymään lennolla asiallisesti , en nyt tarkoita vauvoja itkuineen, kun ymmärtävät mihin ollaan menossa ja että päästään toistekin matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran pullon zerokokista.
100 ml pakkauksissa ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Parin viikon päästä 6 h lento edessä finnairilla ja en ottanut ateriaa kun laskuttavat siitä erikseen enkä kuitenkaan söisi sitä (koska lentokoneruoka on 9/10 tapauksessa aivan hirveää), evääksi otan pähkinöitä, tuclastuja, sipsejä, lakuja ja suklaapatukan. Ostan myös kentältä jonkun täytetyn leivän ja banaanin mukaan koneeseen. Mielummin pakkaan aina liikaa evästä kuin liian vähän. En siedä nälkää yhtään.
Syyskuulla lensin viimeksi Finnairilla. Ostin ateriat, olivat todella erinomaisia plus pikku pullo viiniä, sen voi toki vaihtaa olueen, limuun tms.
Sylettää ihmiset jotka jatkuvasti mussuttavat kuin elokuvateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran pullon zerokokista.
100 ml pakkauksissa ainoastaan.
Saahan ottaa enemmän kun ostaa juomat turvatarkastuksen jälkeen lentokentän kahvilasta. Ostan itsekin aina mukaan juoman ja täytetyn sämpylän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta en ymmärrä mistä pillastuit. Voiko pähkinäallergikko saada kohtauksen, jos joku toinen syö pähkinöitä omalla paikallaan? Lentokoneissahan jopa tarjoillaan ja myydään pähkinöitä ihan lentoyhtiöiden puolestakin. On sitä paitsi järkevää ottaa lapsille jotain mieluista evästä, pysyvät paremmin paikoillaan eivätkä häiritse muita. Ennen lentokoneissa jaettiin lap
Se on nimenomaan kaltaistesi lapsivihaajien huomioimista, että lapsilla on evästä ja tekemistä koneessa, jotteivät tylsisty ja ala hermostumaan.
Sinä ilmeisesti istut kuin liimattuna paikallasi koko matkan tuijottaen edessä olevan istuimen selkämystä?