Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä otat yleensä lentsikkaevääksi?

Vierailija
01.11.2024 |

?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä reilusti ja usein välipalakeksejä. Olen niin monta kertaa istunut nyöhästyneessä koneessa ja jopa koneessa josta loppui juomavesi. 

Niitä eväitä voi kaivata jo kentällä jopa enemmän kuin koneessa.

Vierailija
22/91 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porsaan tai karitsan olen yleensä grillannut vartaassa. Matka menee kuin siivillä.

Kinkkuleipiä on kiva mussuttaa jos menee dubaihin tai sellaisiin paikkoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
24/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kehtaatte olla itsekkäitä ja käyttää lentsikkaa, kun on ilmastonmuutos!

Vierailija
25/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu lennon pituudesta ja päivästä/hetkistä ennen lentoa. Yleensä otan yhden banaanin ja vettä, jotain hapankorppua. Saatan ottaa jonkun juotavan mahdollisimman vähän makeutetun jogurtin. en   välitä mistään makeasta, joten en sellaista kaipaa, enkä ole psykopaatti, jolla on halu kiduttaa allergisia ja aiheuttaa heidät kuoleman vaaraan, joten pähkinöiden syömisen jätän kohteeseen tai kotiin.

Vierailija
26/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentsikassa juon aina viintä. Bling bling luksusta.

Vierailija
27/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi varasin lennolle mennessä aamiaisen ja tullessa lounaan. Olivat ihan kelpo annoksia. En koskaan ota eväitä lennoille.

Vierailija
28/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentsikassa juon aina viintä. Bling bling luksusta.

Varsinkin jos ruokana tarjotaan kaalta. Nam! 

Vierailija
29/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten kehtaatte olla itsekkäitä ja käyttää lentsikkaa, kun on ilmastonmuutos!

Miten kehtaat kertoa muille miten muiden tulisi elää? Lopeta muiden määräily ja keskity omaan elämääsi. Jokainen elää elämäänsä kuten haluaa. Jestas sun kanssa.

Vierailija
30/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lennolle pitäisi ottaa eväitä? 

Vierailija
31/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullon, energiapatukoita ja pähkinöitä. Useinkaan en noita koneessa edes syö, mutta lento voi viivästyä tms. Hyvä olla jotain matkassa ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
32/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä första klass on hyvä ruoka tarjoilu lennolla. Ei tarvi eväs kuin retkellä. T Gunilla Grankulla

Vierailija
33/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina iso karkkipussi. Tykkään mussuttaa karkkia ja lukea lehtiä lennon aikana.

Vierailija
34/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi viherkuherkahelin tulla neuvomaan. Lentelen niin paljon kun huvittaa. Kaikenlisäksi "ilmastonmuutos" ei johdu ihmisen toimista. Se on suuremmaas kärees.

Vierailija
35/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6h lennolla on ollu leipä, sitä lyhyemmillä ei oo ollu mitään, sitä pidempiin on lipun hintaan kuulunut ruuat.

Vierailija
36/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kpl euron juustohampurilaista.

Vierailija
37/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasullisen banskuja. Kuoret heitän edessä istuvan penkin alle 🍌

Minä heitän ne koneen ikkunasta ulos.

Vierailija
38/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä reilusti ja usein välipalakeksejä. Olen niin monta kertaa istunut nyöhästyneessä koneessa ja jopa koneessa josta loppui juomavesi. 

Olen joutunut lomamatkan ensimmäiseksi yöksi Kanarialle kun tuulet eivät sallineet laskeutumista Madeiralle. 

Vierailija
39/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kentällä ennen lähtöä. Pitemmillä matkoilla ateriat kuuluu tietysti lennon hintaan.

Vierailija
40/91 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lennosta. Lyhyellä lennolla ei välttämättä mitään, mutta yleensä vesipullo ja vähän purtavaa. Jos on pitkä matka ja jatkolento, niin myös vähän vaihtovaatetta.