Mitä otat yleensä lentsikkaevääksi?
?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Porsaan tai karitsan olen yleensä grillannut vartaassa. Matka menee kuin siivillä.
Kinkkuleipiä on kiva mussuttaa jos menee dubaihin tai sellaisiin paikkoihin
Siis miten kehtaatte olla itsekkäitä ja käyttää lentsikkaa, kun on ilmastonmuutos!
riippuu lennon pituudesta ja päivästä/hetkistä ennen lentoa. Yleensä otan yhden banaanin ja vettä, jotain hapankorppua. Saatan ottaa jonkun juotavan mahdollisimman vähän makeutetun jogurtin. en välitä mistään makeasta, joten en sellaista kaipaa, enkä ole psykopaatti, jolla on halu kiduttaa allergisia ja aiheuttaa heidät kuoleman vaaraan, joten pähkinöiden syömisen jätän kohteeseen tai kotiin.
Viimeksi varasin lennolle mennessä aamiaisen ja tullessa lounaan. Olivat ihan kelpo annoksia. En koskaan ota eväitä lennoille.
Vierailija kirjoitti:
Lentsikassa juon aina viintä. Bling bling luksusta.
Varsinkin jos ruokana tarjotaan kaalta. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kehtaatte olla itsekkäitä ja käyttää lentsikkaa, kun on ilmastonmuutos!
Miten kehtaat kertoa muille miten muiden tulisi elää? Lopeta muiden määräily ja keskity omaan elämääsi. Jokainen elää elämäänsä kuten haluaa. Jestas sun kanssa.
Vesipullon, energiapatukoita ja pähkinöitä. Useinkaan en noita koneessa edes syö, mutta lento voi viivästyä tms. Hyvä olla jotain matkassa ihan varmuuden vuoksi.
Kyllä meillä första klass on hyvä ruoka tarjoilu lennolla. Ei tarvi eväs kuin retkellä. T Gunilla Grankulla
Mulla aina iso karkkipussi. Tykkään mussuttaa karkkia ja lukea lehtiä lennon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi viherkuherkahelin tulla neuvomaan. Lentelen niin paljon kun huvittaa. Kaikenlisäksi "ilmastonmuutos" ei johdu ihmisen toimista. Se on suuremmaas kärees.
6h lennolla on ollu leipä, sitä lyhyemmillä ei oo ollu mitään, sitä pidempiin on lipun hintaan kuulunut ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Vasullisen banskuja. Kuoret heitän edessä istuvan penkin alle 🍌
Minä heitän ne koneen ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vettä reilusti ja usein välipalakeksejä. Olen niin monta kertaa istunut nyöhästyneessä koneessa ja jopa koneessa josta loppui juomavesi.
Olen joutunut lomamatkan ensimmäiseksi yöksi Kanarialle kun tuulet eivät sallineet laskeutumista Madeiralle.
Syön kentällä ennen lähtöä. Pitemmillä matkoilla ateriat kuuluu tietysti lennon hintaan.
Riippuu lennosta. Lyhyellä lennolla ei välttämättä mitään, mutta yleensä vesipullo ja vähän purtavaa. Jos on pitkä matka ja jatkolento, niin myös vähän vaihtovaatetta.
Niitä eväitä voi kaivata jo kentällä jopa enemmän kuin koneessa.