Mitä otat yleensä lentsikkaevääksi?
?
Kommentit (91)
Miksi häiriköt pilaavat joka ketjun, tämänkin?!
Näinä lentomatkustuksen aikoina, kun ruumaan päästämisen kontrolli on tiukka, kysymys on minusta hyvä!
Matkalle pitää lähteä, rahaa siihen on, vaan ei siihen että lennolle ostaisi aterian vaan pitää säästää mussuttamalla sitä sun tätä. Menkää Kanarialle, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustelen vuosittain pari kertaa Japanissa. Pitkä lento, niin pakkaan lentoa varten leipiä ja mehua. Syön sitten kunnon aterian Japanissa. M28
En usko. Nuoret naiset matkustelee. Nuoret miehet ajelee romuautoille pitkin kirkonkyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustelen vuosittain pari kertaa Japanissa. Pitkä lento, niin pakkaan lentoa varten leipiä ja mehua. Syön sitten kunnon aterian Japanissa. M28
En usko. Nuoret naiset matkustelee. Nuoret miehet ajelee romuautoille pitkin kirkonkyliä.
Minä olen kyllä HelsinkiVantaan ohimenevissä pitkänlinjan busseissa jutellut nuorten, Japaniin menevien miesten kanssa. Ja kävivät kuulemma toistuvasti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako lentsikka samaa kuin lentopallo? Otetaanko eväät mukaan, kun mennään pelaamaan lentopalloa?
Miks aina ne vitsailee eniten, joilla on huonoin huumori?
Kohta varmaankin on urheilijoiden energiageeli mitä saa ottaa lennolle. Montako kurkkua saa ottaa käsimatkatavaraan lennolle mukaan tai pussillinen mandariineja? Kun kerran vain 1 dl verran juotavaa saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häiriköt pilaavat joka ketjun, tämänkin?!
Näinä lentomatkustuksen aikoina, kun ruumaan päästämisen kontrolli on tiukka, kysymys on minusta hyvä!
Tarkoitat kai matkustamoon päästämisen kontrollia, mitäpä ne eväät siellä ruumassa auttaa. Eipä siinä ihmeitä tarvitse miettiä, joku voileipä kuitenkin menee turvasta läpi, banaanit jne jos ei halua kentältä ylihintaisia kolmioleipiä esim. ostella.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaankin on urheilijoiden energiageeli mitä saa ottaa lennolle. Montako kurkkua saa ottaa käsimatkatavaraan lennolle mukaan tai pussillinen mandariineja? Kun kerran vain 1 dl verran juotavaa saa olla.
No saa olla litra, mutta yksittäispakattuna korkeintaan desin yksiköissä...
Ja mandariinit ja kurkut ei ole nestettä... hölmöä yrittää hämmentää kun monet ihan oikeasti ei ymmärrä näitä sääntöjä, eikä osaa katsoa Finavian sivuilta.
Usein meillä on odotteluaikaa niin paljon, että syödään kentällä ennen lähtöä. Kalliimpaa toki sekin, mutta lentokoneessa ruoka ei oikein maistu miltään. Koneeseen otan kuitenkin vesipullon ja joskus karkkia/suklaata, jos pitempi lento.