Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan miehen kanssa minilomalla. Kerro rehellisesti riittäisikö sulla rahat tällaiseen?

Vierailija
01.11.2024 |

Yövytään 2 yötä 5 tähden hotellissa. Hyvin varustellussa huoneessa 2 hnklö 350€ yö eli yöpymisiin menee 700€. Ei ole mikään 100€ hotelli.

Just käytiin 5 tähden ja ruokalajin fine dinning illallisella ja nyt aukeaa kohta 100€ kuohuviinipullo.

Aamulla extra hyvä hotelliaamiainen tarjoiltuna vuoteeseen ja rentoutumishoito kylpylässä. Sitten jatkamme kaupunki kierokselle, käydään museossa, ostoskeskuksessa, lounaalla jossain tasokkaassa paikassa ja illalla syömme lisä maksusta 5 tähden illallisen hotellissa. Lähdemme sen jälkeen lasillisille businesterasille.

Sano rehellisesti riittäisikö sinun rahasi tällaiseen. Ei ole häpeä sanoa, ei. Ei nimittäin minunkaan, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin, että voimme ottaa näitä minilomia kerran kuukaudessa.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä puhuu tähtiluokituksista 🤣?

Vierailija
102/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni työkyvyttömyyseläke ja puoli miljoonaa perintöä. Elän hyvin pienesti ja askeettisesti. Tunnen olevani turvassa, eikä millään muulla ole merkitystä. Mutta kun nyt kysyt: olisi varaa. En koskaan laittaisi tuollaiseen rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla aikaa notkua vauviksella. Ei taida olla järin kiva loma...

Vierailija
104/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi. Ei riitä mihinkään lomailuun tai muuhunkaan ylimääräiseen, kuin perustarpeisiin, jos aina edes niihin. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen.

Aika paljon alkoholia näyttää teillä myös kuluvan...

Oli varaa tai ei, matkustelu pitäisi ilmastosyistä lopettaa jokaisen, niin kotimaassa kuin ulkomailla.

Vierailija
105/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksen perusteella arvioin että teidän viikonlopun budjetti on ollut joku 1500-2000 euroa. Tuolle rahalle haluan ainakin itse enemmän vastinetta kuin tuollaisen haaleanlaimean viikonlopun. Rahallisesti olisi varaa törsätä noin, mutta realistisestisti sanottuna haluaisin todellakin enemmän vastinetta rahoilleni. 1500-2000 eurolla haluan vaikka viikon Euroopan-loman tai parin viikon reppureissun Aasiassa, en mitään ostoskeskuksessa himmailua.

Joo, mutta jos on oikeasti paljon rahaa, ei ajattele, että tarvitsee enemmän vastinetta 2000 eurolle. Siinä on se ero. Tosirikas voi heittää tuollaisen summan vaikka aamiaiseensa. 

Vierailija
106/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran putoaa kolikoina taskusta kun kaivaa avaimia.

Vierailija
107/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta kiinni. Matkustan mieluummin vaikka Pariisiin viikoksi. 

Vierailija
108/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorempana tuli törsäiltyä mm Vietnamissa tuli vietettyä aikaa Da Nang Intercontinental hotellissa.

Nykyään ei niin kiinnosta enää nuo parempi elämys on olla jossain vuorella vaikka Norjassa omassa rauhassa kumppanin kanssa ja ihailla maisemia.

Rahat laitetaan poikimaan. Just sijoitin viime kuussa 40k käteistä osake salkkuun.

Vierailija
109/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi rahat, mutta riippuu missä notkutte ja vastaisiko teidän viiden tähden vaateet minun viiden tähden vaateita.. Tosin ottaisin sviitin, sillä tilaa pitää olla. Henkilökunta palvelee myös auliimmin sviitin varaajaa kuin tavallisen huoneen varaajaa. Kantsii puhua ukolle, että järkkäisi oikeasti jotakin luksusta.

Vierailija
110/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei teidän loma kovin ihana ole, jos täällä pitää kysellä muiden varallisuudesta. Luulisi lomalla olevan muutakin tekemistä.

Vierailija
111/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - kirjoitusvirheitä tekstissä aika paljon, yhdyssanat, dinning :) Ihan kiva reissu varmaan, kun aikaa olla vauviksella ja osoittaa fiksuutensa?

Vierailija
112/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittäisi mieheni kanssa, mutta ei ole sellainen  reissu mitä minä tahtoisin toteuttaa. Mieheni josku tekee tuontapaisia  yhden ystävämme kanssa kenelle tuollainen on tärkeä reissailutapa. 

Vierailija
113/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni työkyvyttömyyseläke ja puoli miljoonaa perintöä. Elän hyvin pienesti ja askeettisesti. Tunnen olevani turvassa, eikä millään muulla ole merkitystä. Mutta kun nyt kysyt: olisi varaa. En koskaan laittaisi tuollaiseen rahaa.

Kenelle säästät rahasi? Minulla on periaate, että pyrin käyttämään omaan elämään ja sen mukavuuksiin niin paljon kuin on varaa. Lapset eivät odota mitään perintöä ja ovat omillaan ja olleet kauan. Kaikkien pitäisi pysähtyä ja miettiä miksi täällä ollaan. 

Vierailija
114/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi, mutta pröystäilylomat eivät ole meidän juttumme. Kalliita puitteita ja ulkopuolisille esittämistä tärkeämpää on se, että viihdymme. Ravintoloiden suhteen mennään hyvä ruoka edellä eikä Michelin-tähdet. Alkoholia emme käytä ollenkaan, kalliit skumpat ja drinkit menisivät meillä aivan hukkaan.

Vierailija
115/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Netta?

Vierailija
116/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riittäisi. Ei riitä mihinkään lomailuun tai muuhunkaan ylimääräiseen, kuin perustarpeisiin, jos aina edes niihin. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen.

Aika paljon alkoholia näyttää teillä myös kuluvan...

Oli varaa tai ei, matkustelu pitäisi ilmastosyistä lopettaa jokaisen, niin kotimaassa kuin ulkomailla.

Nämä yrittäjät maksavat kovina veroina sinunkin "työkyvyttömyyden".

Mulla on keskitason palkka ja olisi varaa jos sitten tinkisin monesta muusta asiasta. En kyllä valitsisi niin. Jo pelkkä viiden ruokalajin syöminen molempina päivinä kuulostaa tylsältä. Hotelli, hyvä aamupala, museo ja jos olisi hyvää seuraa, siinä olisi se mitkä olisi mieluisia. Muut ruokailut rennommin. Mut yrittäjille hyvä, että joku vielä kuluttaa.

Vierailija
117/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta moiseen. Toisaalta ihmetyttää miten jollakulla on noin munkku asenne muita kohtaan.

118/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannytoki 😎

Vierailija
119/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo koko Suomen tilannetta tällä hetkellä, niin on todella typerää kehuskella. Monilta leikataan ja monet elävät köyhästi. Mutta toki trolli oli ap:n aloitus. Ei osoita kovin suurta älykkyyttä. Mutta tämä ap on mies, ei nainen. 

Vierailija
120/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha riittäisi tuohon, mutta menen mieluummin pidemmälle lomalle samalla hinnalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi