Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan miehen kanssa minilomalla. Kerro rehellisesti riittäisikö sulla rahat tällaiseen?

Vierailija
01.11.2024 |

Yövytään 2 yötä 5 tähden hotellissa. Hyvin varustellussa huoneessa 2 hnklö 350€ yö eli yöpymisiin menee 700€. Ei ole mikään 100€ hotelli.

Just käytiin 5 tähden ja ruokalajin fine dinning illallisella ja nyt aukeaa kohta 100€ kuohuviinipullo.

Aamulla extra hyvä hotelliaamiainen tarjoiltuna vuoteeseen ja rentoutumishoito kylpylässä. Sitten jatkamme kaupunki kierokselle, käydään museossa, ostoskeskuksessa, lounaalla jossain tasokkaassa paikassa ja illalla syömme lisä maksusta 5 tähden illallisen hotellissa. Lähdemme sen jälkeen lasillisille businesterasille.

Sano rehellisesti riittäisikö sinun rahasi tällaiseen. Ei ole häpeä sanoa, ei. Ei nimittäin minunkaan, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin, että voimme ottaa näitä minilomia kerran kuukaudessa.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri yksin 6000 e kahden viikon Vegasin reissun eli kyllä, riittäisi. En edes lähtisi ulkomaille vain pariksi päiväksi, ei mitään järkeä.

Vierailija
122/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi sanoa me ihmiset ollaan erilaisia.

Mieststäväni ex vaimo tykkäsi merkkilaukuista. Kun suhteemme alussa minulta kysyttiin, kerroin en halua, minulla on 3 laukkua, ne riittää.

Olemme reissanneet jonkin verran ja voin hyvin käyttää aikaa koneiden vaihtoihin. Olemme lähdössä jouluksi Honoluluun. Ensiksi menemme häihin Friscoon ja sieltä lennämme vielä. Perillä olemme hyvin vaatimattomassa airbnb ssä. Kesälomaksi on jo varattu lennot, nyt on suorat, New Yorkiin, ollaan 27 pv ja asutaan airbnb huoneessa. On 3 makkarin asunto, jossa vuokrataan yhtä huonetta. 

Kummastakin matkasta tulee niin kallis, ettei ole varaa parempaan majoitukseen. Mielummin vaatimaton majoitus, kun tasokkaampi yöpyminen.

Olen lähes absolutisti. 100 euron kuohari on aivan tarpeeton kulu minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää kiinnosta tuollainen. Miksi maksaa 100€ kuohuviinipullosta kun esim. ihan hyvää Proseccoa saa jo paljon havemmalla? 

Prosecco on Kuohuviini 😂

Vierailija
124/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan muistuttaa ap, että ilmaisia aterioita ei ole. Tavalla tai toisella maksat kaiken takaisin miehelle. Vaikka menettämällä itsemääräämisoikeuttasi.

No jokainen tietää, että nainen kuittaa tuon rakastelulla. Se on lempein tapa, mies laitetaan vieläpä nuolemaan.

Kun muutama kerta on suihkujen välissä rakasteltu, se on siinä.

Sitten vielä yks kerta suikkaria ennen huoneen  luovutusta.

Aika klassisilla konsteilla molemmat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
125/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan muistuttaa ap, että ilmaisia aterioita ei ole. Tavalla tai toisella maksat kaiken takaisin miehelle. Vaikka menettämällä itsemääräämisoikeuttasi.

No jokainen tietää, että nainen kuittaa tuon rakastelulla. Se on lempein tapa, mies laitetaan vieläpä nuolemaan.

Kun muutama kerta on suihkujen välissä rakasteltu, se on siinä.

Sitten vielä yks kerta suikkaria ennen huoneen  luovutusta.

Aika klassisilla konsteilla molemmat ovat tyytyväisiä.

Libidovetoisen liskoaivon säälittävä elämä.

Vierailija
126/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni työkyvyttömyyseläke ja puoli miljoonaa perintöä. Elän hyvin pienesti ja askeettisesti. Tunnen olevani turvassa, eikä millään muulla ole merkitystä. Mutta kun nyt kysyt: olisi varaa. En koskaan laittaisi tuollaiseen rahaa.

Kenelle säästät rahasi? Minulla on periaate, että pyrin käyttämään omaan elämään ja sen mukavuuksiin niin paljon kuin on varaa. Lapset eivät odota mitään perintöä ja ovat omillaan ja olleet kauan. Kaikkien pitäisi pysähtyä ja miettiä miksi täällä ollaan. 

Mikä kohta oli epäselvä? Raha tuo ennenkaikkea turvallisuutta. Ja mikä klishee; pysähtyä miettimään miksi täällä ollaan? Tuhlaamassa? Minä voin kertoa, että tästä 10 vuotta eteenpäin, ja jokainen, joka jotakin omistaa maksaa joka jumalan sentin vanhushoidostaan ja hoivakotipaikastaan omasta omaisuudestaan. Olen sen verran elämässä ryvettynyt, että läheltä nähnyt mitä se on _heikoimmillaan_ - ja sitä en halua. Käytännössä tämä syö mahdolliset perinnöt - oli niitä varoja tai ei. Pahimmillaan laki muuttuu ja palataan vanhaan: ellei vanhuksella ole varallisuutta, maksavat lapset hoidot ja elämisen. Ei täällä olla nauttimassa ja elostelemassa; suurin osa meistä on täällä vähän hätääntyneinä pärjäämässä jotenkin päivästä toiseen. Meidän yhteiskunnassamme ja markkinataloudessamme rahalla voi hetkellisesti paikata niitä reikä, joita syntyy kun perusta alkaa romahdella. Ja usko minua: ennemmin tai myöhemmin se romahtaa jokaiselta.

Vierailija
127/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, mutta riittäis kyllä muutamalle, vähän edullisemmalle reissulle. 

Vierailija
128/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Ei millään tapaa kiinnostavaa ajankäyttöä. 

Vierailija
129/129 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa viiden tähden hotelliksi. Yövymme usein kalliimmissa, jotka ovat neljän tähden hotelleja vain. Emme kuitenkaan tilaa aamiaista huoneeseen, kun ei voi itse valita mitä syö suuremmasta valikoimasta. Joskus tilaamme illalla myöhään huonepalvelusta ruokaa ja vietämme iltaa kahden huoneessa, jos ei jakseta mennä mihinkään.

Enpä muista milloin olisimme tuollasta huvin vuoksi viimeksi tehneet, koska matkustamme työn puolesta niin paljon.  Hotellissa yöpyminen ei ole mikään juttu työkseen matkustavalle. Enemmän nautimme hitaista aamuista kotona kuten tänään, juuri totesin sen miehelleni kuinka ihana on olla kotona. Olimme juuri Ranskassa puolitoista viikkoa työmatkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi