Ollaan miehen kanssa minilomalla. Kerro rehellisesti riittäisikö sulla rahat tällaiseen?
Yövytään 2 yötä 5 tähden hotellissa. Hyvin varustellussa huoneessa 2 hnklö 350€ yö eli yöpymisiin menee 700€. Ei ole mikään 100€ hotelli.
Just käytiin 5 tähden ja ruokalajin fine dinning illallisella ja nyt aukeaa kohta 100€ kuohuviinipullo.
Aamulla extra hyvä hotelliaamiainen tarjoiltuna vuoteeseen ja rentoutumishoito kylpylässä. Sitten jatkamme kaupunki kierokselle, käydään museossa, ostoskeskuksessa, lounaalla jossain tasokkaassa paikassa ja illalla syömme lisä maksusta 5 tähden illallisen hotellissa. Lähdemme sen jälkeen lasillisille businesterasille.
Sano rehellisesti riittäisikö sinun rahasi tällaiseen. Ei ole häpeä sanoa, ei. Ei nimittäin minunkaan, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin, että voimme ottaa näitä minilomia kerran kuukaudessa.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, oliko hotelliaamiaisella kolmea eri leikkettä? :D
Toimitus johtaja mies otti varmaan omat öky leikke leet mukaan, että voi leveillä muille hotellivieraille...
Rahat riittäisi, mutta myönnän auliisti, että minun käsitykseni ylellisyydestä on miehen tekemä kotitekoinen pizza, kohtalaista punaviiniä, säkillinen irtokarkkeja (kyllä, punaviinin kanssa) ja Jane Eyre -filmatisointi.
Ja klo 21 OMA SÄNKY.
Yritin kanssa nuorempana olla hieno ja tykätä etanoista, mutta oikeasti tykkäsin vaan siitä juustosta.
Enpäs sanokaan sulle, vaikka kuinka kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis se 700€ kattaa 2 henkilölle 2 yötä hotellissa aamiaisineen + yhden 5 ruokalajin illallisen + kylpylöinnin?
Mielelläni lähtisin, missä tuollainen?
On muuten oikeasti hyvä diili, jos olisi oikeasti tasokkaita paikkoja niin tuo menisi pelkkään illalliseen.
Minulla on elämä, josta en kaipaa lomaa tai irtiottoa.
Sanoisin, että minä voitin.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehellä riittää rahat 4kk ulkomaan matkoihin per vuosi. Pattaya on tullut tutuksi,ja monet muut aasian kulttturellit mestat-
Onpas setämies ansainut hyvin työelämässään.
Mutta miksei kukaan nainen, ei koskaan milloinkaan, ole huolinut setä miestä aviopuolisokseen, eikä lastenea isäksi?
Minä kysyn vaan?
Kovin on yksinäistä, tyhjää ja tylsää ja epätoivoista setä miehen elämä. Kun ainoa läheisyys ja kosketus naisern pitää hakra rahalla, toiselta puolen maapalloa.
Ap:lla ei selvästikään ole varaa yhdyssanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vietitkö honeymooninkin vauvalla?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei riittäisi. Me vietetään joka kesä 2,5 kk Norjassa, ja loppuvuosi elellään siististi, jotta pääsee takaisin. Tulee vielä sekin päivä, ettei tarvitse tulla.
Surkeasti kirjoitettu teksti vei uskottavuuden. Miehesi heittelee helmiä xxxxlle.
Viiden tähden hotelli mutta ei ole varaa ostaa samppanjaa vaan pitää tyytyä kuohariin?
Riittäisi, mutta ei kiinnosta, on ihan täysin sama kuinka monen tähden hotelli kun en kuitenkaan käy siellä kuin nukkunassa.
Sen verran kirjoitus virheitä että teksti vaikuttaa 13v veetin tuotokselta.
Olisi, mutta en ole kiinnostunut luksushotelleista enkä fine diningista. Mielestäni on typerää maksaa hotellista liikaa, kun kuitenkin matkoilla käydään hotellissa pelkästään nukkumassa, muutoin tutustutaan matkakohteeseen, sen nähtävyyksiin jne. Fine dining vie liikaa aikaa. Helpompaa käyttää matkoilla tunti perusruokailuun.
Muutoin nuo kuvaamasi aktiviteetit on hyvin tavanomaisia matkoilla, pois lukien terassi, koska alkoholia en käytä. Toki jos on hyvät näkymät, voisihan siellä mocktailin nauttia.
Olen kyllä kotimaassa ollut pitkän kaavan fine dining illallisilla muutaman kerran, samoin viininmaistajaisissa ja edellä mainituissa tapahtumissa aikahaarukka on sellainen 3- 4h.
Mutta jokainen tyylillään.
En kuitenkaan ihmeemmin pröystäilisi noilla mainitsemillasi hinnoilla.
Mulla ei riitä joka kuukausi rahat edes ruokaan.
Rahat riittäsiivät, mutta käytän ne mieluummin jollain paremmalla tavalla.
Olen työssäoloaikanani joutunut asumaan niin paljon hotelleissa, että en koe niitä minkäänlaisena luksuksena.
Miksi käyttäisin rahani tuollaiseen hömppään? Ap, opettele kirjoittamaan. 😄
Jos tuo on Suomessa, hienoa. Jos ulkomailla en hyväksy minilomia ilmastosyistä.
Noin köyhästi en lomaillut edes opiskelijana. Kiva, että sinulle köyhälle tuommoinen touhu on luksusta, säälin sinua. Voi teitä rassukkaääliöitä.
Eikö hävetä elää siivellä, itsenäinen nainen? Järvisydämeen? Tsiisus..