Ehdotan että kaikki tuet ja korvaukset lopetetaan 5 vuodeksi. Lapsilisät, työttömyyskorvaus, kela
Kommentit (27)
Ei käy. Voit kokeilla sitä itse ja itsellesi, jos haluat haastaa itseäsi näin. Voit lopettaa myös palkkasi. Miten se toimii? Ei hyvin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Voit kokeilla sitä itse ja itsellesi, jos haluat haastaa itseäsi näin. Voit lopettaa myös palkkasi. Miten se toimii? Ei hyvin varmaan.
Miksi palkka pitäisi lopettaa!? Sehän on ansaittu.
Ja jos lopetetaan, joku muu tuo valuutan jossa ei rahaa pihistellä.
Ehdotan ap että käyt mielentila tutkimuksessa, nuo ideasi on sairaita !!!
Siinä menee myös yritystuet, maataloustuet, lehtituet ja puoluetuet.
koskeeko sama myös somaleita ??
https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuton-kustannukset-hirvittavat-vero…
Kaikille ei Suomessa riitä töitä. Ja 500000 ulkkkaria tarvitsee ruokaa ja katon pään päälle Suomessa. Päättäjien mielestä ei suomalaisilla köyhillä nyt niin ole väliä, kun ei Eu:kaan heistä välitä.
Todellakin, tämä jos mikä aktivoisi kansan huolehtimaan itse toimeentulostaan. Voisiko kuitenkin asiasta ensin ilmoittaa, että me muut päästään turvaan vaikka Ruotsiin tai Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lapsilisät on vielä enemmän ansaittu.
Yritystukien poistolla säästetään 9 miljardia joka vuosi.
Palkat myös on lopetettava. Kyllä ihmisen on pärjättävä omillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, olet kuluttanut työantajan resursseja tuomalla tuulikaapiin hiekkaa laiskimus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ansaittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lapsilisät on vielä enemmän ansaittu.
lapsilisien tilalle pitäisi laittaa lapsivero, etteivät kaikki laiskat työnvälttelijät lisääntyisi lähiöissä saadakseen lisää tukia
Ehdotan että joku tekee sulle trumpit parenmalla osumatarkuudella,kolmas silmä tyhjään päähäsi oli hieno juttu.
Sehän pudottaa sitten pahiten persujen kannatusta, kun teistä 50% elää sosiaaliturvalla.