Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäiltynä petoksesta

Vierailija
01.11.2024 |

Kävin tänään poliisi kuulustelussa, olen epäiltynä petoksesta. Olen nostanut toimeentulotukea viimevuoden marraskuussa, vaikka olen ollut ulkomailla. En sitä kiistä, näin on käynyt. En ole ollut lomailemassa huvimatkalla, vaan vein lapset tapaamaan isäänsä hänen kotimaahansa. Tarkoitus oli olla 3 viikkoa, mutta sairastumisen takia matka venyi 5 viikkoon. Kela sai tästä tietenkin tietää tiliotteiden kautta, ja kun heiltä tuli selvityspyyntö jälkikäteen, myönsi tietenkin että ollaan oltu ulkomailla ja toimitin lentoliput ym. Ajattelin että joudun maksamaan takaisin toimeentulotuen siltä kuukaudelta, mutta nyt olenkin epäiltynä petoksesta ja olen todella peloissani. Poliisi tänään sanoi että voit tulla sakot tai jopa 1.5v vankeutta. Olen täysin yksin kahden pienen lapsen kanssa, ja minua niin paljon pelottaa mitä seuraavaksi tapahtuu. Sanoivat että asian käsittelyssä voit kestää jopa vuosi. Ahdistaa niin paljon, eikä minulla ole ketään kelle puhua. Onko neuvoja keneen voisin olla yhteydessä, tarvitsen nyt tukea. Olen tähän asti rämmeltänyt läpi kaiken yksin, mutta nyt en enää pysty. Lapseni tarvitsee minua, heillä ei ole ketään muuta. Pyydän apua, älä pliis kommentoi jos haluat haukkua minua, sillä olen romahtamispisteessä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy turvallisuusselvityksessä jos joskus haet parempiin töihin, vaikkei tulisikaan vankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla