Petteri Orpo jyrähtää Sirpa Pietikäisen kohtelusta "En hyväksy tällaista"
Kommentit (193)
"Sirpa Pietikäisen mielestä huono käytös ja suoranainen vihapolitiikka ovat uineet kokoomukseen."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010748004.html (maksumuurin takana)
Osmo Soininvaaran sanoin: Kokoomus on persuuntunut.
Atte Kaleva tuskin saa enää jatkaa korkkareissa Petterin ärähtämisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Orpo jyrähtää = Orpo vingahtaa kiukkuisesti.
Orpon jyrähdys on kuin krapulapieru Saharassa. Tai Levillä.
-winner-
Petterikö ei muista edellistä linjakeskustelua puoluejohtonsa kanssa?
Tyypillistä Orpoa heittää yleisluontoisesti ilmoille, ettei hyväksy sitä tai tätä. Kuitenkaan ei ole munaa konfrontoida suoraan kiusaajia, kuten ei ollut munaa pistää hallituksen rasisteja ojennukseen. Orpo on aivan täydellisen sopimaton johtotehtäviin.
Aina ollut koulukiusaajapuolue. Tiedän parikin kokkarit joille Stubbin ulkonäkö ei kelvannut.
Tällä maalla ei ole toivoa.niin paljon vihaa.eikä nämä itse tajua mitä tekevät.suomi on tuhottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitapa linkki, ap!
"Orpo Pietikäiseen kohdistuneesta loukkaavasta kommentoinnista: En hyväksy tällaista."
Kiitos.
Mitä väliä herra Orpon hyväksymisellä/hyväksymättömyydellä on?
Ennen kuin joku kyseenalaistaa Pietikäisen kokoomuslaisuuden, katsotaan, mitä Pietikäinen itse sanoi asiasta Hesarille:
Se on niin päin, että minä olen ollut täällä kauemmin. Olen ollut kirjoittamassa kokoomuksen ohjelmia ja minulle kelpaa tämä nykyinenkin enemmän kuin hyvin. Miksi minun pitäisi muutaman öykkärin takia lähteä pois?
Vierailija kirjoitti:
onhan se aika läski
Terv. Atte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitapa linkki, ap!
"Orpo Pietikäiseen kohdistuneesta loukkaavasta kommentoinnista: En hyväksy tällaista."
Kiitos.
Orpo on kokoomuksen puheenjohtaja. Se, onko hän johtaja, on sitten eri asia.
Mitä eroa on Petterin halituksella ja 1,5 -vuotiaan pottakäytöksellä?
- 1,5 -vuotiaalle kun antaisit paperin käteen, niin hän osaisi pyyhkiä pyllynsä sillä hallitusohjelmalla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitapa linkki, ap!
Kiitos.
Orpo on kokoomuksen puheenjohtaja. Se, onko hän johtaja, on sitten eri asia.
Herra Orpo on lapanen.
Vierailija kirjoitti:
onhan se aika läski
Noh noh, äläpä nimittele Petteriä.
Orpolle käy vielä kuin Timo Soinille. Hän huomaa kohta olevansa entinen puheenjohtaja ja öykkärit johtavatkin puoluetta.
Mitä väliä, jos tiskirätin karismalla varustettu lapanen jyrähtää?
Vierailija kirjoitti:
onhan se aika läski
Nyt sanoit kyllä pahasti jostakusta tässä nimeämättömästä Persujen miesedustajasta :/
-winner-
Öykkäreistä tulikin mieleen, että naisten asevelvollisuus on haluttu muuttaa pakolliseksi ja reservistä eroaminen kieltää.
Jos sen saisi yhdistettyä rasismityöpajaan?