Pitäisikö jo luovuttaa?
Tässä aikalailla 10 vuotta olen etsinyt itselle suhteeseen naista erottuani ex-vaimostani 35 vuotiaana. Ei tunnu löytyvän ketään oman ikäistäni naista joka haluaisi edes treffeille.
25 - 30 vuotiaana olisi ollut vientiä vaikka kuinka mutta nykyään ei taida naisille kelvata kuin nuoret miehet jos miehet ollenkaan.
Kyllähän tässä vielä ainakin 40 vuotta elossa pysyy mutta ei se elämistä ole.
M45
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jätät nyt varmasti jotain oleellista kertomatta, koska jos ulkonäkö, sosiaaliset taidot ja talous on kunnossa niin tuollaisella 45 v. miehellä todellakin on vientiä kaikenlaisten naisten keskuudessa ikähaarukassa 35-45, ja jos on jotenkin erityinen niin sitä nuorempienkin. Riippuu tietysti vähän alueestakin, yliopistokaupungeissa sinkuista enemmistö on naisia ja siellä täysin keskivertokin mies saa yleensä hyvin seuraa. N40
Huomasin tämän itse ollessani sinkku Helsingissä hiukan alle nelikymppisenä. Sain matcheja, mutta ne mielestäni kaikista kiinnostavimmat miehet (40-45, hyvän näköinen, kiinnostava, töissä) pistivät mut selvästi ikään kuin hyllylle odottelemaan, koska heillä oli niin mielettömän paljon vientiä. Ja tämä siitäkin huolimatta että olen itse hoikka, urheilullinen ja korkeakoulutettu.
Joo, ulkonäköjutut voi unohtaa. Ei ne ole tärkeitä. Voiko urheilla voii olla. Mimulle ainakin on.
Kirjoitit, että et ala miksikään leveilijäksi. Minusta tuo on hyvä ominaisuus, jota arvostan suuresti. Toi kertoo sinusta ihmisenä. Myös se, että haluat olla oma itsesi. Hyvä!
Nyt mieti, miten kuvailist nuo ominaisuudet näin anonyyminä.
"Olen vaatimaton, mutta oman arvon tunteva 45-vuotias mies paikkakunnalta xxxxx". Vapaa-ajalla minulle tärkeintä on yyy. Olen myös vuosikymmeniä harrastanut asiaa yyyy.
Sitten mietit, mitä oikeasti etsit? Siis minkälaisia asioita arvostat naisessa, jota haluat tapailla.
Mitä tekisit unelmiesi ihmisen kanssa?
Minulle hyvä lauantaiaamu on, että treenaamme kumppanin kanssa yhdessä. Jollekin toiselle se olisi hidas aamu ja brunssi. Mieti ihan konkreettisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi miettiä kyllä kuinka teet itsestäsi houkuttelevamman. Se ei ole sitä että et ole oma itsesi, vaan että olet kiinnostunut itsesi kehittämisestä. Se on oleellinen osa elämää, suhtautua itseensä aktiivisesti. Mitä minusta voi vielä tulla? Voit omilla valinnoilla vaikuttaa myös ulkonäköösi ja tyyliisi. Ja ehkä ei kannata pitää kynttilää vakan alla sen varallisuuden suhteen. Se vetää naisia puoleensa.
Vääränlaisia naisia. En halua sellaista joka haluaa joko tuhlata mun rahoja tai oleta että tuhlaisin rahojani sellaiseen mistä hän pitää.
Että et halua tuhlata rahoja sellaiseen, mistä nainen pitää? Taidat olla niitä miehiä, jotka eivät naiselle edes euron kahvia tarjoa. Sinkkuutesi syy taitaakin olla tässä. Normaali mies ja normaali nainen haluavat tehdä kumppaninsa onnelliseksi ja todellakin antavat toiselle sitä, mistä tietävät toisen pitävän. Olipa se sitten materiaalista tai ei-materiaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi miettiä kyllä kuinka teet itsestäsi houkuttelevamman. Se ei ole sitä että et ole oma itsesi, vaan että olet kiinnostunut itsesi kehittämisestä. Se on oleellinen osa elämää, suhtautua itseensä aktiivisesti. Mitä minusta voi vielä tulla? Voit omilla valinnoilla vaikuttaa myös ulkonäköösi ja tyyliisi. Ja ehkä ei kannata pitää kynttilää vakan alla sen varallisuuden suhteen. Se vetää naisia puoleensa.
Vääränlaisia naisia. En halua sellaista joka haluaa joko tuhlata mun rahoja tai oleta että tuhlaisin rahojani sellaiseen mistä hän pitää.
Että et halua tuhlata rahoja sellaiseen, mistä nainen pitää? Taidat olla niitä miehiä, jotka eivät naiselle edes euron kahvia tarjoa. Sinkkuutesi syy taitaakin olla tässä. Normaali mies ja normaali nainen haluavat tehdä kumppanin
Miksi naiselle pitää tarjota yhtään mitään? Vähittäismaksua pi11un saannista?
En nyt lukenut koko ketjua eli en tiedä kysyttiinkö tätä jo mutta onko sulla lapsia / haluatko lapsia? Kun kokemukseni mukaan juuri tuon ikäisten pariutumisessa se voi olla aika iso ongelma suuntaan ja toiseen. Jos esim. etsit vain lapsetonta naista niin se rajaa merkittävän osan yli 35-vuotiaista heti kättelyssä pois.