Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi mennä terveysasemalle

Vierailija
01.11.2024 |

Mutta kun en ole nukkunut ollenkaan ja olen aivan poikki pelkästä ajatuksesta. Yritin kysyä että onko pakko juuri tänään, mutta en saanut suunvuoroa. 

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä että käynti auttaa minua, mutta kun nukuttaa nyt jo ihan kamalasti, koska unettomuuden takia rytmi on mitä on.

Vierailija
2/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität? Ei sinulla sitten mitään tarvetta ole sinne mennä. Mene nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti jaksa. En vaikka se olisi miten minulle avuksi. Haluan vain nukkua. Nukkuisin oikeaan aikaan, jos pystyisin.

Vierailija
4/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä kommentoit jos et osaa muuta kuin aukoa päätäsi. 

Vierailija
5/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan oikeitakin sairaita jonottamassa hoitoon ja sitten laiska saamaton lusmu ap vie paikan joltain oikeasti apua tarvitsevalta

Vierailija
6/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä kommentoit jos et osaa muuta kuin aukoa päätäsi. 

Etkö keksi nyt muuta? Auo päätäsi hiljaisuudessasi. Olet nolo tapaus.

Vierailija
7/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme, että julkisella on jonoa, kun siellä on veronmaksajien rahoja haaskaamassa ap:n kaltaisia turhakkeita

Vierailija
8/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaikeasta unettomuudesta pitkään kärsineenä en usko sun juttua lainkaan. Jos tarvitset apua, niin ihan varmasti jaksat. Ja jos vielä sait ajan tälle päivälle, niin menet. Hyvin yksinkertaista.

Mutta on tietenkin olemassa joukko, jolle kaikenlainen meneminen, jaksaminen, tekeminen ja aikaansaaminen on jotenkin vaikeampaa kuin muille ihmisille. Aina ja kaikissa asioissa. Sitten menet nukkumaan, etkä saa apua tarvitsemaasi vaivaan. 

Jos oikeasti kärsisit unettomuudesta kunnolla, et miettisi kahdesti oletko menossa tänään terveysasemalle tai et.

Vierailija
9/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ihme, että julkisella on jonoa, kun siellä on veronmaksajien rahoja haaskaamassa ap:n kaltaisia turhakkeita

Mikä vttu sinua vaivaa? En varmaan voi kamalasti sille mitään, jos minut käsketään menemään sinne. Idiootti.

Vierailija
10/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko vetoa, niin ap on tuillaelävä loinen, josta ei ole yhteiskunnalle muuta kuin kuluja

Vierailija
11/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat roikkua valittamassa vauva-palstalla niin jaksat myös mennä lääkäriin.

Vierailija
12/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaikeasta unettomuudesta pitkään kärsineenä en usko sun juttua lainkaan. Jos tarvitset apua, niin ihan varmasti jaksat. Ja jos vielä sait ajan tälle päivälle, niin menet. Hyvin yksinkertaista.

Mutta on tietenkin olemassa joukko, jolle kaikenlainen meneminen, jaksaminen, tekeminen ja aikaansaaminen on jotenkin vaikeampaa kuin muille ihmisille. Aina ja kaikissa asioissa. Sitten menet nukkumaan, etkä saa apua tarvitsemaasi vaivaan. 

Jos oikeasti kärsisit unettomuudesta kunnolla, et miettisi kahdesti oletko menossa tänään terveysasemalle tai et.

Kuule idiootti minä varmaan tiedän omat diagnoosini ihan aavistuksen paremmin kuin sinä. Mikä helvetti sinua vaivaa? Juuri sen unettomuuden takia EN JAKSA, KUN EN OLE NUKKUNUT.

Vierailija
13/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen terveysasemalla hammashoidossa.  Hammaskiveä poistettiin piikillä, yleensä hoitaja suihkuttaa vettä ja imuroi samalla, nyt ei.  Hoitaja vaan käski niellä useasti.  Suu oli kuiva ja kaikki hampaista irtoava piti niellä.  Oliko tämä hoitaja suomessa koulutettu? Kertoi vain etunimensä, ei pysty julkiterhikistä tarkastamaan. Kaikki pöpöt meni nieluun ja vatsaan. 

Vierailija
14/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu sinua vaivaa? En varmaan voi kamalasti sille mitään, jos minut käsketään menemään sinne. Idiootti.

aika virkeästi ainakin jaksat palstalla ulista

Vierailija
15/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jaksat roikkua valittamassa vauva-palstalla niin jaksat myös mennä lääkäriin.

Palstalle tuleminen vaatiikin aivan helvetisti energiaa, idiootti. 

Vierailija
16/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuppia kahvia naamariin, vähän marraskuista vesisadetta naamalle ja menoksi. Jotkut asiat ei ole helppoja ja kivoja, mutta ne on vaan tehtävä. Tai sitten vaan lopetat valittamisen ja hyväksyt tilanteen. Älä vie lääkäriaikaa joltain, joka oikeasti sitä kipeästi tarvitsisi.

Vierailija
17/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika virkeästi ainakin jaksat palstalla ulista

Ihan helvetin virkeänä makaan sängyssä, idiootti. 

Vierailija
18/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen terveysasemalla hammashoidossa.  Hammaskiveä poistettiin piikillä, yleensä hoitaja suihkuttaa vettä ja imuroi samalla, nyt ei.  Hoitaja vaan käski niellä useasti.  Suu oli kuiva ja kaikki hampaista irtoava piti niellä.  Oliko tämä hoitaja suomessa koulutettu? Kertoi vain etunimensä, ei pysty julkiterhikistä tarkastamaan. Kaikki pöpöt meni nieluun ja vatsaan. 

Hyi...

Vierailija
19/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljonko vetoa, niin ap on tuillaelävä loinen, josta ei ole yhteiskunnalle muuta kuin kuluja

Niin oon, mut mä teen joka päivä sitä mistä moni muu saa kovaa liksaa: jauhan shaibaa.

Vierailija
20/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuppia kahvia naamariin, vähän marraskuista vesisadetta naamalle ja menoksi. Jotkut asiat ei ole helppoja ja kivoja, mutta ne on vaan tehtävä. Tai sitten vaan lopetat valittamisen ja hyväksyt tilanteen. Älä vie lääkäriaikaa joltain, joka oikeasti sitä kipeästi tarvitsisi.

Minä en ole varannut mitään vtun aikaa, tajutkaa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme