Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi mennä terveysasemalle

Vierailija
01.11.2024 |

Mutta kun en ole nukkunut ollenkaan ja olen aivan poikki pelkästä ajatuksesta. Yritin kysyä että onko pakko juuri tänään, mutta en saanut suunvuoroa. 

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuuden hoidossa laitetaan ensimmäisenä kuntoon vuorokausirytmi. Yöllä nukutaan. Nyt on aamu. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle ja kahvi tippumaan. Seuraavan kerran sänkyyn illalla. 

Ei jumalauta mikä i diootti 🙄 olen täysin sanaton. UNETTOMUUS EI OLE OMA VALINTA. 

Vierailija
62/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työvoimakoulutuksessa?

En. Oliko lisää i dioottimaisia kysymyksiä? Taisin aika selkeästi sanoa että olen opiskelija. 🙄 tässä huomaa ymmärryksenne tason :'D

en tosiaan ymmärrä, miten tuollainen turhake on päässyt opiskelemaan meidän veronmaksajien kustantamana. pääsyvaatimuksia pitäisi kiristää. kaikkiin ei kannata tuhlata rahaa, kun tuo ei koskaan kykene töitä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unettomuuden hoidossa laitetaan ensimmäisenä kuntoon vuorokausirytmi. Yöllä nukutaan. Nyt on aamu. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle ja kahvi tippumaan. Seuraavan kerran sänkyyn illalla. 

Ei jumalauta mikä i diootti 🙄 olen täysin sanaton. UNETTOMUUS EI OLE OMA VALINTA. 

sanaton et ole, kun tuota samaa ulinaa on tullut jo yli tunnin. tarkoitit varmaan että olet täysin "saamaton"

Vierailija
64/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työvoimakoulutuksessa?

En. Oliko lisää i dioottimaisia kysymyksiä? Taisin aika selkeästi sanoa että olen opiskelija. 🙄 tässä huomaa ymmärryksenne tason :'D

en tosiaan ymmärrä, miten tuollainen turhake on päässyt opiskelemaan meidän veronmaksajien kustantamana. pääsyvaatimuksia pitäisi kiristää. kaikkiin ei kannata tuhlata rahaa, kun tuo ei koskaan kykene töitä tekemään.

Mikä h elvetti sinua vaivaa?! Ai juu... Minun unettomuuteni. Kumma juttu että se vaivaa SINUA. painu h elvettiin sekopää. 

Vierailija
65/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä pätkän vertaa minun elämästäni, mitä olen käynyt läpi ja miksi kärsin unettomuudesta, joten V#TTUAKO PUUTUTTE ASIAAN. 

Vierailija
66/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v**tua te vänkäätte siitä että jaksan kirjoitella täällä?!? Olisiko ihan aavistuksen eri asia maata sängyssä ja KÄYTTÄÄ SORMIAAN, kuin mennä suihkuun, kuivata tukka, pestä hampaat, pukea päälle ja lähteä tuonne kävelemään vain päästäkseen terveysasemalle, minne ei edes halua mennä???? Ihan oikeastiko joku on niin i diootti että vertaa näitä kahta asiaa toisiinsa?!? :'DDDDD

menet sinne peseytymättä. laitat hatun päähän. kyllä se lääkäri näkee habituksesta, että rouva on joko kännännyt kuukauden tai sitten kärsii unettomuudesta. ja jos et kävellä jaksa, otat taksin.

Mikä h elvetin rouva??? Ihan nuori nainen olen, i diootti. En muista milloin viimeksi olen juonut, muuten hyvä. En todellakaan mene peseytymättä enkä millään v itun taksilla. En jaksa pitää edes

Soitapa pissis vaikka äitilles, jos se jaksaisi kuunnella tuota teiniagstia. 

Vierailija
67/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v**tua te vänkäätte siitä että jaksan kirjoitella täällä?!? Olisiko ihan aavistuksen eri asia maata sängyssä ja KÄYTTÄÄ SORMIAAN, kuin mennä suihkuun, kuivata tukka, pestä hampaat, pukea päälle ja lähteä tuonne kävelemään vain päästäkseen terveysasemalle, minne ei edes halua mennä???? Ihan oikeastiko joku on niin i diootti että vertaa näitä kahta asiaa toisiinsa?!? :'DDDDD

Jos et halua mennä terveysasemalle, peru ystävällisesti aikasi niin joku oikeasti lääkäriaikaa tarvitseva saa sen. Kukaan ei pakota aikuista ihmistä terveysasemalle. Jatkat elämääsi ilman sairaslomatodistusta.

Vierailija
68/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tiedä pätkän vertaa minun elämästäni, mitä olen käynyt läpi ja miksi kärsin unettomuudesta, joten V#TTUAKO PUUTUTTE ASIAAN. 

puututaan, koska sinä itse avauduit aiheesta tälle palstalle. Olisit ollut avautumatta, niin kukaan ei olisi puuttunut. 

Vierailija
69/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku provo tuo ap on. Niin ala-arvoista kielenkäyttöä, etten usko hänen opiskelevan mitään. Makaa ehkä krapulassa sängyssään ja miettii, että miten jaksaa lähteä hakemaan alkosta viikonloppuviinat.

Vierailija
70/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi rakas ei sinua kukaan pakota lääkäriin. Se on sun oma asiasi. Ja itse otit asiasi esille tällä palstalla. 

Vierailija
71/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viikkoa nukkumatta. Menin terveyskeskuksen kautta avolle nukkumaan. Siit on kyllä hirvittävän pitkä aika. Mut puolikkaalla tarvittavalla nukahtamislääkkeellä ja väsyttävällä masennuslääkkeillä sitä hoidettiin.

Tk antaa nykypäivänä melatoniinia.

Jos et jaksa mennä terveyskeskukseen osta kaupan melatoniini.

Sekä se tärkein masentuneista ja uniongelmaisista suurin osa paranee laittamalla arkirytmin kuntoon.

Ja sitten on niitä joilla unta ei vuoteen tule vahvimmillakaan napeilla. Josta seuraa oma valinta.

Vierailija
72/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua mennä terveysasemalle, peru ystävällisesti aikasi niin joku oikeasti lääkäriaikaa tarvitseva saa sen. Kukaan ei pakota aikuista ihmistä terveysasemalle. Jatkat elämääsi ilman sairaslomatodistusta.

MINULLA EI OLE MITÄÄN H ELVETIN VARATTUA AIKAA EDELLEENKÄÄN, MIKÄ SIINÄ ON LIIAN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?

Vierailija
73/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teksteistäsi päätellen olet vielä pahassa uhmaiässä.

Vierailija
74/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla jotain vakavampaa psyykkistäkin vaivaa taustalla. Suosittelen kyllä menemään sinne lääkäriin ettei mene liian pahaksi, eiköhän lääkärikin näe siellä sitten tilasi, saa kirjattua sen ylös ja seuraavat unilääkkeet on sitten helpompi saada ja ehkä sairauslomatodistuskin

Vierailija
75/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku provo tuo ap on. Niin ala-arvoista kielenkäyttöä, etten usko hänen opiskelevan mitään. Makaa ehkä krapulassa sängyssään ja miettii, että miten jaksaa lähteä hakemaan alkosta viikonloppuviinat.

Haista sinä v...u. Minulla ei ole ollut darraa vuosikausiin enkä todellakaan ole juomassa tippaakaan pitkään aikaan. En muista milloin oli edelliskerta. 

Vierailija
76/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINULLA EI OLE MITÄÄN H ELVETIN VARATTUA AIKAA EDELLEENKÄÄN, MIKÄ SIINÄ ON LIIAN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?

MIKSI SITTEN ULISET EDELLEEN ASIAASI TÄÄLLÄ? MIKÄ ONGELMA SINULLA NYT SITTEN ON?

Vierailija
77/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi viikkoa nukkumatta. Menin terveyskeskuksen kautta avolle nukkumaan. Siit on kyllä hirvittävän pitkä aika. Mut puolikkaalla tarvittavalla nukahtamislääkkeellä ja väsyttävällä masennuslääkkeillä sitä hoidettiin.

Tk antaa nykypäivänä melatoniinia.

Jos et jaksa mennä terveyskeskukseen osta kaupan melatoniini.

Sekä se tärkein masentuneista ja uniongelmaisista suurin osa paranee laittamalla arkirytmin kuntoon.

Ja sitten on niitä joilla unta ei vuoteen tule vahvimmillakaan napeilla. Josta seuraa oma valinta.

No eipä ole melatoniini auttanut yhtään mitään. Pakko hakea se unilääke. Tarvitsen myös keskusteluapua koska elämässäni on sellaista p askaa johon menee hermo ja jaksaminen on koetuksella. 

Vierailija
78/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän ei ole mitään ongelmaa? Jos et jaksa mennä terveysasemalle niin sitten et vain mene ja laitat nyt silmät kiinni, jos kerta se uni tulee nyt. Älä tee sellaisista asioista ongelmia mitkä ei ole ongelmia.

Vierailija
79/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taitaa olla jotain vakavampaa psyykkistäkin vaivaa taustalla. Suosittelen kyllä menemään sinne lääkäriin ettei mene liian pahaksi, eiköhän lääkärikin näe siellä sitten tilasi, saa kirjattua sen ylös ja seuraavat unilääkkeet on sitten helpompi saada ja ehkä sairauslomatodistuskin

Ainoa psyykkinen asia on mielialan laskeminen koska olen niin v#tun väsynyt byrokratiaan, jota elämäni on täynnä. Yksikin asia täysin aiheeton, mutta kukaan ei suostu tekemään asialle yhtään mitään. 

Vierailija
80/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aplla tuntuu olevan myös aggressio-ongelma, joten ei ehkä kannatakaan mennä sinne lääkäriin. kirjoittaa vielä lähetteen osastolle lukittujen ovien taakse nukkumaan kunnes käytös alkaa näyttää normaalimmalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan