Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi mennä terveysasemalle

Vierailija
01.11.2024 |

Mutta kun en ole nukkunut ollenkaan ja olen aivan poikki pelkästä ajatuksesta. Yritin kysyä että onko pakko juuri tänään, mutta en saanut suunvuoroa. 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on puoli tuntia mennyt, kun olet riidellyt tässä ketjussa. tässä ajassa olisit jo voinut pukea päällesi ja alkaa läheteä sinne lääkäriin. tuohon riitelyyn ja vttuiluun menee paljon enemmän energiaa kuin pukeutumiseen

Vierailija
42/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juma, mitäköhän tämäkin tapaus opiskelee? Toivottavasti ei mitään missä joutuu työelämässä tekemään vastuullisia päätöksiä väsyneenä 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v**tua te vänkäätte siitä että jaksan kirjoitella täällä?!? Olisiko ihan aavistuksen eri asia maata sängyssä ja KÄYTTÄÄ SORMIAAN, kuin mennä suihkuun, kuivata tukka, pestä hampaat, pukea päälle ja lähteä tuonne kävelemään vain päästäkseen terveysasemalle, minne ei edes halua mennä???? Ihan oikeastiko joku on niin i diootti että vertaa näitä kahta asiaa toisiinsa?!? :'DDDDD

on sinulla rankkaa. jaxuhali

Vierailija
44/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juma, mitäköhän tämäkin tapaus opiskelee? Toivottavasti ei mitään missä joutuu työelämässä tekemään vastuullisia päätöksiä väsyneenä 😱

valituksen määrästä päätellen veikkaan hoitajaa

Vierailija
45/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v**tua te vänkäätte siitä että jaksan kirjoitella täällä?!? Olisiko ihan aavistuksen eri asia maata sängyssä ja KÄYTTÄÄ SORMIAAN, kuin mennä suihkuun, kuivata tukka, pestä hampaat, pukea päälle ja lähteä tuonne kävelemään vain päästäkseen terveysasemalle, minne ei edes halua mennä???? Ihan oikeastiko joku on niin i diootti että vertaa näitä kahta asiaa toisiinsa?!? :'DDDDD

menet sinne peseytymättä. laitat hatun päähän. kyllä se lääkäri näkee habituksesta, että rouva on joko kännännyt kuukauden tai sitten kärsii unettomuudesta. ja jos et kävellä jaksa, otat taksin.

Mikä h elvetin rouva??? Ihan nuori nainen olen, i diootti. En muista milloin viimeksi olen juonut, muuten hyvä. En todellakaan mene peseytymättä enkä millään v itun taksilla. En jaksa pitää edes silmiä auki joten en jaksa mennä yhtään minnekään.

Vierailija
46/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yhteiskunnan rahoilla koulutetaan ap:ta?

onhan se kaikille selvää, ettei noin laiskasta ja päävikaisesta ole koskaan minkäänlaiseen työelämään. minkinrehuksi tuo korkeintaan sopii

Vierailija
47/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt on puoli tuntia mennyt, kun olet riidellyt tässä ketjussa. tässä ajassa olisit jo voinut pukea päällesi ja alkaa läheteä sinne lääkäriin. tuohon riitelyyn ja vttuiluun menee paljon enemmän energiaa kuin pukeutumiseen

Ymmärrätkö suomea? En jaksa pitää silmiä auki. Tajuatko? Unen aika on nyt, koska sen aika ei ollut silloin kun piti nukkua. Koska kärsin unettomuudesta ja olen kärsinyt siitä AINA. Aivan yhdentekevää mitä p askaa te sanotte. En minä tyhjästä saanut unilääkereseptiä. Tiedän ilman reseptiäkin mistä kärsin ja mistä en.

Vierailija
48/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menet sinne peseytymättä. laitat hatun päähän. kyllä se lääkäri näkee habituksesta, että rouva on joko kännännyt kuukauden tai sitten kärsii unettomuudesta. ja jos et kävellä jaksa, otat taksin.

Mikä h elvetin rouva??? Ihan nuori nainen olen, i diootti. En muista milloin viimeksi olen juonut, muuten hyvä. En todellakaan mene peseytymättä enkä millään v itun taksilla. En jaksa pitää edes

no älä sitten kitise. Itsehän olet nyt valinnut, että et saikkulomaa halua, joten niin makaat kuin petaat.

Sulje kännykkä, sulje palsta ja mene peiton alle pitämään silmiä kiinni... tmppeli.... kylläs euni tulee, kun on riittävän pitkään valvonut. Ihan itsestään.

Vierailija
49/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se kaikille selvää, ettei noin laiskasta ja päävikaisesta ole koskaan minkäänlaiseen työelämään. minkinrehuksi tuo korkeintaan sopii

Mikä v**tu sinua vaivaa?! Ai unettomuus on laiskuutta ja päävikaisuutta :"""DD Kuule t**a sinä itsesi, olet päästäsi sairas.

Vierailija
50/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö suomea? En jaksa pitää silmiä auki. Tajuatko? Unen aika on nyt, koska sen aika ei ollut silloin kun piti nukkua. Koska kärsin unettomuudesta ja olen kärsinyt siitä AINA. Aivan yhdentekevää mitä p askaa te sanotte. En minä tyhjästä saanut unilääkereseptiä. Tiedän ilman reseptiäkin mistä kärsin ja mistä en.

tunnin olet jo pitänyt silmiä auki, kun olet ulissut palstalla

Vierailija
51/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä h elvetin rouva??? Ihan nuori nainen olen, i diootti. En muista milloin viimeksi olen juonut, muuten hyvä. En todellakaan mene peseytymättä enkä millään v itun taksilla. En jaksa pitää edes

Rouvuus ei ole sidoksissa naisen ikään. Siinä sinulle muuten uusi fakta elämääsi pohdittavaksi! Ehkä saat unenpäästä kiinni, kun yrität saada aivosoluja toimimaan tuon faktan tajutaksesi.

Vierailija
52/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuli jo selväksi, että et jaksa mennä lekuriin. Ole siis menemättä. Tää on ihan jees.

Vierailija
53/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v**tu sinua vaivaa?! Ai unettomuus on laiskuutta ja päävikaisuutta :"""DD Kuule t**a sinä itsesi, olet päästäsi sairas.

taisin olla väärässä. sinähän kuulostat tosi tasapainoiselta ja ahkeralta

Vierailija
54/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen aika on nyt! En jaksa pitää silmiä auki! Ja kohta tunnin täysin tarpeeton purkautuminen netissä takana. Miten tää ei nyt oikein täsmää? 

Toisaalta tekstisi kyllä vaikuttaa siltä ettei sitä ole kirjoitettu silmät auki

Vierailija
55/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä h elvetin rouva??? Ihan nuori nainen olen, i diootti. En muista milloin viimeksi olen juonut, muuten hyvä. En todellakaan mene peseytymättä enk

Jos sinä i d i ootti et ymmärrä sanasta "poikaystävä" etten ole naimisissa, en mahda tyhmyydellesi mitään. Painu h elvettiin täältä.

Vierailija
56/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnin olet jo pitänyt silmiä auki, kun olet ulissut palstalla

Ai puoli tuntia eli kaksi varttia on sama kuin tunti :"""""""DDDDDDDDDDD

Vierailija
57/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työvoimakoulutuksessa?

Vierailija
58/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko lisää i dioottimaisia kysymyksiä? Taisin aika selkeästi sanoa että olen opiskelija. 🙄 tässä huomaa ymmärryksenne tason :'D

Vierailija
59/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti se on työttömyystoimiston pakottamassa huuhaa-koulutuksessa. ei olisi hyvä, jos ap veisi opiskelupaikan jostain oikeasta koulusta, kun ei tuollaista luuseria kannata verorahoilla kouluttaa. ei se tule koskaan kykenemään muuhun kuin tukien nostamiseen ja ulisemiseen

Vierailija
60/88 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuuden hoidossa laitetaan ensimmäisenä kuntoon vuorokausirytmi. Yöllä nukutaan. Nyt on aamu. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle ja kahvi tippumaan. Seuraavan kerran sänkyyn illalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi