Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sokerirasitustesti (glukoosirasituskoe) oikeastaan niin kamalaa kuin annetaan ymmärtää?

Vierailija
18.02.2007 |

Onko sitä oikeasti vaikeaa olla syömättä ja juomatta 12 tuntia (+2 tuntia)?

Mietin vain, kun kyseinen koe edessä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä testi on 7-8 aikaan aamusta, joten kun syö illalla esim. 6 maissa normaalisti ja sen jälkeen ei mitään, eikä aamullakaan, niin ei mitään ongelmaa. Suoraan herättyään testiin ja siellä juo sen litkun. Maistuu colalta.

Vierailija
22/23 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensä testi on 7-8 aikaan aamusta, joten kun syö illalla esim. 6 maissa normaalisti ja sen jälkeen ei mitään, eikä aamullakaan, niin ei mitään ongelmaa. Suoraan herättyään testiin ja siellä juo sen litkun. Maistuu colalta.

Mitäs kun mulla oli tosi paljon ongelmia, niin miksi sä väität että sulla ei ollut?? Koska mulla se koe oli kamala kokemus, on se silloin muillakin kamalaa. Kaikki jotka väittää muuta, valehtelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno on vapaaehtoista ja sinne lähete tehdään äidin ja lapsen parhaaksi. Usein turhaan, mutta monesti etenkin ylipainoisilta paljastuu piilevä diabetes, joka voi tulla vaikka kuinka monennessa raskaudessa. Itse voi päättää, onko liian rankkaa ja kamalaahirveetä, mennä tai jättää menemättä, eihän neuvolassakaan kenenkään ole PAKKO käydä.

Itse olen menossa sinne ylipainon takia (BMI 26), ja mulle se on ihan ok, jos tulee huono olo niin meneehän se ohi. Toviottavasti en ole plösöilylläni aiheuttanut itselleni raskausdiabetesta:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi