Nainen, onko mies joka ei koskaan suutu, aseta rajoja ja aina myöntyy turn off?
Kommentit (65)
On. Tuollainen mies ei ole mikään mies vaan vässykkä. Enkä tarkoita että pitää olla mikään koviskaan, vaan ihan normaali ihminen jolla on edes jotain rajoja eikä myönny ihan kaikkeen, joskus saa suuttuakkin kunhan se suuttuminen ei ole sitä että lentää tavarat seinään ja ovet paukkuu.
Matkustuskohde? Maltalle? EI, vaan Lapualle.
Kissa? EI! Eikä mitään lemmikkiä.
Kolmas lapsi? Ei!
Kasviksia? Ei. Liharuokaa!
Tuossa Ei-miesten taipumattomuuksia.
Sopivia ei-niin lapatossuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tarve jatkuvasti "asettaa rajoja" parisuhteessa kertoo siitä asenteesta, että koko suhde on jonkinlainen kieroutunut valtataistelu.
Rajojen asettaminen on tervettä. Jos minä en halua peppuseksiä, on vain tervettä asettaa raja siihen eikä suostua kumppanin mieliksi. Noin esimerkiksi.
Itse en luultavasti seurustelisi ihmisen kanssa, joka on kovin seksuaalisesti rajoittunut. Ja seksin ulkopuolella minusta lähtökohta on se, että kaikesta voi ja pitää keskustella, ei niin että toinen vaan yksipuolisesti "asettaa rajoja" = kieltäytyy neuvottelemasta kompromissia.
Ei ihme että parisuhteet ei nykyään toimi, kun "ollaan eri mieltä ja keskustellaan asiasta ja etsitään yhdessä ratkaisu" -asenteen sijaan ihannoidaan asennetta, jossa luetteloidaan asioita jotka ei mulle nyt ainakaan käy.
Sellainen ihminen, joka on tunnistanut entisen rajattomuutensa ja alkaa sitten asettaa niitä rajoja on ihan sietämätön. Kokemukseni mukaan parisuhteesta tulee tosiaan pelkkää valtataistelua. Tärkeintä miehelle tuntuu olevan puolustaa rajojaan ja asettua vastaan toista. Eihän tollasta kukaan jaksa pidempään kattella.
Pidän tällaisista vastakkaisasetelmista. Jotenkin maailma on selkeämpi.