Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla huomenna lääkärille aika ja mies ei suostu vaihtamaan talvirenkaita. Itse en sairauden vuoksi pysty,

Vierailija
31.10.2024 |

ei ole julkista liikennettä eikä oikein taksiinkaan rahaa. Ei ketään kuka voisi kuskata. En ole kuin viimeiset pari viikkoa pyytänyt renkaita vaihtamaan. Tänne huomiseksi koko päiväksi luvattu lumisadetta. 

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene taksilla ja käske lähettää lasku miehellesi.

Miksi mies maksaisi ap laskuja?

miehellä on laillinen velvollisuus elättää laiska akkansa, jonka on erehtynyt naimaan

Vierailija
102/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehellä on laillinen velvollisuus elättää laiska akkansa, jonka on erehtynyt naimaan

Miten taksimatka liittyy elatukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos vastauksista. Asiallisista vastauksista. Kuten tuossa aiemmin ounastelinkin, on ex-mieheni ainoa lähimaillakaan asuva ihminen joka voisi auttaa. Soitin hänelle ja hän hakee minut huomenna lääkäriin. Kassieni kanssa. Menen lääkärin jälkeen exälleni ainakin nyt viikonlopuksi ja haen asuntoa kunhan jaksan. Exäni on sinkku, joten en sotke hänen juttujaan tällä. Mieheni onkin sitten jo riittävän kauan sotkenut kaiken, ihan mielenterveydestäni alkaen. Niin ja en ole miehelleni sanallakaan maininnut miten huomisen järjestän. Siinähän sitten ihmettelee kun nalkuttava akka on häipynyt muutama kassi mukanaan.

Vierailija
104/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Kiitos vastauksista. Asiallisista vastauksista. Kuten tuossa aiemmin ounastelinkin, on ex-mieheni ainoa lähimaillakaan asuva ihminen joka voisi auttaa. Soitin hänelle ja hän hakee minut huomenna lääkäriin. Kassieni kanssa. Menen lääkärin jälkeen exälleni ainakin nyt viikonlopuksi ja haen asuntoa kunhan jaksan. Exäni on sinkku, joten en sotke hänen juttujaan tällä. Mieheni onkin sitten jo riittävän kauan sotkenut kaiken, ihan mielenterveydestäni alkaen. Niin ja en ole miehelleni sanallakaan maininnut miten huomisen järjestän. Siinähän sitten ihmettelee kun nalkuttava akka on häipynyt muutama kassi mukanaan.

Huokaa helpotuksesta.

Vierailija
105/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit varannut ajan liikkeestä. Ja mitä hittoa sä teet tuollaisella ukolla?

Mies kielsi varaamasta vaihtoaikaa muualta kun vaihtaa kuulemma itse. Nyt kun kirjoitin sanan kielsi, niin pakko todeta, että henkisestä väkivallasta kyse tässä. Totta, en tee mitään tuollaisella ukolla.

Kumman auto?

Vierailija
106/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ollu siis aikaa viedä liikkeeseen renkaan vaihtoon. Naapuriltakin voi pyytää apua nostaa talvirenkaat takakonttiin.

Vierailija
107/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

avioliitossa kaikki on yhteistä muttei AVOliitossa

Vierailija
108/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kielsi varaamasta vaihtoaikaa muualta kun vaihtaa kuulemma itse. Nyt kun kirjoitin sanan kielsi, niin pakko todeta, että henkisestä väkivallasta kyse tässä. Totta, en tee mitään tuollaisella ukolla.

Kumman auto?

Yhteinen. Mutta sain tämän asian nyt järjestettyä ex-puolisoni avulla.

Vierailija
109/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä antaudu maallisiin himoihin......:)

Vierailija
110/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa taksiin. Niinhän ap sanoi. Taksi on kallista.

Ei sanonut, vaan että ei olisi oikein varaa taksiinkaan. 

Vierailija
111/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton takia ukon pitäisi vaihtaa ne renkaat? Naiset omien sanojensa mukaan pärjäävät ilman miehiä ja pystyvät tekemään kaiken. Tehköön sitten, itse naiset ovat sitä halunneet. 

Vierailija
112/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä antaudu maallisiin himoihin......:)

En nyt sairaana jaksakaan. 

Vierailija
113/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman auto?

Sitä ei vielä olekaan tullut vastaan että autolla olisi kaksi tai useampi omistaja.

Vierailija
114/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman auto?

Sitä ei vielä olekaan tullut vastaan että autolla olisi kaksi tai useampi omistaja.

Jos nyt pilkkuja nus*itaan, niin haltija.

Vierailija
115/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman auto?

Jos nyt pilkkuja nus*itaan, niin haltija.

Omistamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
116/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaahan sitä nuorena ja terveenä nainenkin renkaat vaihtaa. Ainakaan itsellä ei ole enää voimia tuohon, onneksi on suvussa vielä Miehiä joilla miehen fysiikka ja hyvä sydän. Eivätkä koskaan narise että tasan-arvon takia naisten pitää ne vaihtaa. Niillä naukuvilla miehillä on sitten ilmeisesti naisen fysiikka tai ovat vaan pirun laiskoja

Vierailija
117/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton takia ukon pitäisi vaihtaa ne renkaat? Naiset omien sanojensa mukaan pärjäävät ilman miehiä ja pystyvät tekemään kaiken. Tehköön sitten, itse naiset ovat sitä halunneet. 

No kun ap:n oman kertoman mukaan mies oli kieltänyt häntä varaamasta vaihtoaikaa ja sanonut vaihtavansa renkaat itse. Mies ei kuitenkaan ole saanut sitä itse tehtyä vaikka ap on nyt pari viikkoa asiasta kysellyt.

Vierailija
118/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinulla on noin aikaansaamaton mies.

Omani vaihtoi kahden päivän aikana talvirenkaat kolmeen autoon, eikä kaikki olleet edes omia autoja.

Sitäkö tässä kysyttiin? Empatiat sulla kohdillaan. Toivottavasti et ole kenenkään äiti. 

Vierailija
119/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ap:n oman kertoman mukaan mies oli kieltänyt häntä varaamasta vaihtoaikaa ja sanonut vaihtavansa renkaat itse. Mies ei kuitenkaan ole saanut sitä itse tehtyä vaikka ap on nyt pari viikkoa asiasta kysellyt.

Miksi ap kuuntelee mitään kieltoja varsinkaan jos hän on auton haltijana auton pääasiallinen käyttäjä?

Vierailija
120/121 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten taksimatka liittyy elatukseen?

Miehellä on velvollisuus maksaa taksimatka, koska sillä on velvollisuus elättää akkansa. Ottakoon vaikka velkaa, jos rahat ei riitä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä