Mulla huomenna lääkärille aika ja mies ei suostu vaihtamaan talvirenkaita. Itse en sairauden vuoksi pysty,
ei ole julkista liikennettä eikä oikein taksiinkaan rahaa. Ei ketään kuka voisi kuskata. En ole kuin viimeiset pari viikkoa pyytänyt renkaita vaihtamaan. Tänne huomiseksi koko päiväksi luvattu lumisadetta.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Niin tännekin on luvattu lunta ja kaikkiin kolmeen autoon vaihdettiin talvirenkaat jo alkuviikolla. Miksi sinä et ole toiminut ajoissa asian kanssa kun lääkäriaikasi on varmasti ollut tiedossa jo aikoja sitten?
Olihan ap pyytänyt miestä vaihtamaan renkaat jo pari viikkoa sitten.
"Kyllä, tottakai sen pitää olla molemminpuoleista, ja monestihan kyllä ainakin vanhemmilla pariskunnilla onkin vuorottain esim terveysongelmia."
Vuorottaiset terveysongelmat ei kyllä mitenkään takaa sitä että apu olisi vastavuoroista.
Niin onko teillä vaan yks auto vai eikö vaihda sun autoon renkaita? Jos ei vaihda teidän ainoaan autoon renkaita niin miten aikoo itse ajella? Suoraan ojaan vai? Mun ukko kuskaa mua joka paikkaan autollaan ja on vaihtanut renkaat. Eihän se muuten pääsis itsekkään ajelemaan. Vaihtaisin ukkoa, jos on noin tympeä asenne. Rupeat lakkoon. Et tee sille ruokaa jne. Jos olet trolli niin pyöräile metsään.
Vierailija kirjoitti:
Niin tännekin on luvattu lunta ja kaikkiin kolmeen autoon vaihdettiin talvirenkaat jo alkuviikolla. Miksi sinä et ole toiminut ajoissa asian kanssa kun lääkäriaikasi on varmasti ollut tiedossa jo aikoja sitten?
Koska ap on trolli.
Lääkäriin voi mennä kelataksilla. Pieni omavastuu toki.
Mene taksilla ja käske lähettää lasku miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mene taksilla ja käske lähettää lasku miehellesi.
Miksi mies maksaisi ap laskuja?
Soita naapurin äijä viemään sut aamulla ja sen jälkeen vaihtaan sun renkaat. Sen jälkeem kaasutat kaupunkiin etsimään itsellesi asunnon ja muutat sinne. Yksin.
Mene vaan taksilla. Tingitte sitten muusta.
Vierailija kirjoitti:
Soita naapurin äijä viemään sut aamulla ja sen jälkeen vaihtaan sun renkaat. Sen jälkeem kaasutat kaupunkiin etsimään itsellesi asunnon ja muutat sinne. Yksin.
Kenelle ap sitten siellä kaupungissa valittaisi?
Ei ole rahaa taksiin. Niinhän ap sanoi. Taksi on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin voi mennä kelataksilla. Pieni omavastuu toki.
ei voi mennä kelataxilla, ainoastaan kuntoutukseen, tiedän koska äiti.....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa taksiin. Niinhän ap sanoi. Taksi on kallista.
Jos käytölle löytyy perusteet ja osaa hoitaa asiansa niin ei välttämättä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaa erolla.
Olisi varmaan puolisolle helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt autoilemaan, niin pystyt maksamaan rengasliikkeelle myös sen kaksikymppiä, minkä renkaidenvaihto maksaa
Pitäisi vielä pystyä pyytämään/sopimaan se palvelu.
Jaa soittamaan puhelimella rengasliikkeeseen ja varaamaan aika? Jos on pystynyt itselleen lääkärinajan varaamaan, niin kai nyt silloin osaa rengasliikkeeseenkin soittaa
mikset itse ole vaihtanut renkaita sen 2 viikon aikana, kun olet nalkuttanut miehelle?
vai oletko aina sairas? sitten varmaan kannattaisi liftata lähimmän junaradan vierelle ja hypätä junan alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt autoilemaan, niin pystyt maksamaan rengasliikkeelle myös sen kaksikymppiä, minkä renkaidenvaihto maksaa
Pitäisi vielä pystyä pyytämään/sopimaan se palvelu.
Jaa soittamaan puhelimella rengasliikkeeseen ja varaamaan aika? Jos on pystynyt itselleen lääkärinajan varaamaan, niin kai nyt silloin osaa rengasliikkeeseenkin soittaa
Lääkäriaikaa varatessa voi valittaa ihan kaikessa rauhassa, mutta sama tuskin onnistuu kun soittaa rengasliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan ap pyytänyt miestä vaihtamaan renkaat jo pari viikkoa sitten.
niin, voihan ne renkaat nalkuttamallakin yrittää vaihtaa. tunkki olisi ehkä kuitenkin vähän tehokkaampi työkalu