Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla huomenna lääkärille aika ja mies ei suostu vaihtamaan talvirenkaita. Itse en sairauden vuoksi pysty,

Vierailija
31.10.2024 |

ei ole julkista liikennettä eikä oikein taksiinkaan rahaa. Ei ketään kuka voisi kuskata. En ole kuin viimeiset pari viikkoa pyytänyt renkaita vaihtamaan. Tänne huomiseksi koko päiväksi luvattu lumisadetta. 

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö ylimielisesti vaatimaan taas apuja?!

Menet ukon viereen ja otat kädestä kiinni. Kerrot kuinka paljon arvostat ja rakastat häntä. Ja kuinka tärkeä hän sinulle on. Sitten pyydät häntä vaihtamaan ne renkaat. 

jos vilpittömästi näin teet niin kyllä vaihtaa. Ja jos ei vaihda niin mä tulen ne vaihtamaan.

Vierailija
22/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit varannut ajan liikkeestä. Ja mitä hittoa sä teet tuollaisella ukolla?

Mies kielsi varaamasta vaihtoaikaa muualta kun vaihtaa kuulemma itse. Nyt kun kirjoitin sanan kielsi, niin pakko todeta, että henkisestä väkivallasta kyse tässä. Totta, en tee mitään tuollaisella ukolla.

Ja dä uskot kaiken mitä mies sanoo tai kieltää? Syystä että?

Läheisriippuvuus ja traumabond. Se ei tähän hetkeen kuitenkaan nyt auta. Olen kyllä tietoinen ongelmistani, mutta myös siitä, että miehen jättäminen on ongelma sekin. Ap

Harvoin elämä ongelmatonta onkaan, mutta valinnat kannattaa tehdä omaksi parhaaksi eikä muita miellyttääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ettei mikään onnistu eikä bussi kulje eikä taksiin rahaa. Ja 2 viikkoa ollu aikaa vaihdattaa. 

kuka näitä jaksaa satuilla?

Vierailija
24/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mies ajamaan sinut lääkäriin, niillä kesärenkailla sitten ja ajakoot hitaasti. Siinä hän sitten huomaa, että parempi olisi ollut vaihtaa renkaat eikä joutua ajamaan mateluvauhtia. 

Älä lähde itse ajamaan, vaan sanot miehelle ettet vointisi takia halua ajaa. Mitä enemmän mies joutuu sekaantumaan, sitä enemmän hän joutuu näkemään että apuansa tarvitaan. 

Ja joo, hän tekee väärin kun ei tue sinua. Juuri silloin kun on avun tarpeessa... Voimia sulle!

Mies ei lähde viemään, tämä on aivan selvä. Ap

Sitten ei auta kuin ottaa taksi.

Vierailija
25/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kielsi varaamasta vaihtoaikaa muualta kun vaihtaa kuulemma itse. Nyt kun kirjoitin sanan kielsi, niin pakko todeta, että henkisestä väkivallasta kyse tässä. Totta, en tee mitään tuollaisella ukolla.

Läheisriippuvuus ja traumabond. Se ei tähän hetkeen kuitenkaan nyt auta. Olen kyllä tietoinen ongelmistani, mutta myös siitä, että miehen jättäminen on ongelma sekin. Ap

Ruikutat todennäköisesti kohtaloasi loppuelämäsi siis täällä. Kun se traumabond ja on niin vaikeaa kaikki. -eri

Vierailija
26/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kirjoitit tämän aloituksen?

Saadakseni kommentteja asiasta ja saadakseni ajatuksiani järjestykseen. Ap

Vierailija
27/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autohuollossa saa maksusta vai huoltis jopa, jossa sen palvelun mainitaan olevan. Ehkei nopealla aikataululla saa.

Vierailija
28/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikutat todennäköisesti kohtaloasi loppuelämäsi siis täällä. Kun se traumabond ja on niin vaikeaa kaikki. -eri

Tuliko sulle nyt aidosti hyvä mieli tästä? Sä olet syntynyt kultalusikka hanurissasi, joten et tiedä muiden ongelmista mitään. Ai et ole? Sitten sulla on vaan muuten virtakatkos aivoissasi. Silloin kannattaa pysytellä näppiksestä/luurista erossa.

Vierailija
29/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan tyhmää?

Vierailija
30/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa😅 omaa tyhmyyttä toi on

Vierailija
31/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan tyhmää?

Kai mä sitten olen tyhmä. Enhän mä muuten asioita olisi tähän pisteeseen päästänyt. Ap

Vierailija
32/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mies ajamaan sinut lääkäriin, niillä kesärenkailla sitten ja ajakoot hitaasti. Siinä hän sitten huomaa, että parempi olisi ollut vaihtaa renkaat eikä joutua ajamaan mateluvauhtia. 

Älä lähde itse ajamaan, vaan sanot miehelle ettet vointisi takia halua ajaa. Mitä enemmän mies joutuu sekaantumaan, sitä enemmän hän joutuu näkemään että apuansa tarvitaan. 

Ja joo, hän tekee väärin kun ei tue sinua. Juuri silloin kun on avun tarpeessa... Voimia sulle!

Missään ei huomenna sada niin paljoa lunta, että.pitäisi mennä matelemalla.

Eikä Missään ole sellaista ihmistä, jonka"laitat" ajamaan typerällä valheella. Joku raja nyt näihin tuperyyksiin.

Vierailija
33/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Vierailija
34/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessa hiihdettiin ja kumpaankin suuntaan oli ylämäki.

Vierailija
35/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sairastella, heikko. Itse olen ollut lääkärissä 90-luvun alussa viimeksi.

Vierailija
36/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sinulla on noin aikaansaamaton mies.

Omani vaihtoi kahden päivän aikana talvirenkaat kolmeen autoon, eikä kaikki olleet edes omia autoja.

Vierailija
37/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuoruudessa hiihdettiin ja kumpaankin suuntaan oli ylämäki.

Uskon. Samoin minun lapsuudessani. Niin se on nytkin ylämäkeä joka suuntaan. Sekään ei nyt kuitenkaan auta tässä. Ap

Vierailija
38/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Kela-taksi jo tänään. Maksaa 25 euroa per suunta, vaikka asuisit hevonkuusessa. 

Vierailija
39/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vanteineen, paljon helpompaa.

Vierailija
40/121 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sairastella, heikko. Itse olen ollut lääkärissä 90-luvun alussa viimeksi.

No jo se olisi sitten sinunkin aika saada syöpä jotta pääsisit lääkäriin. Onhan tuosta edellisestä käynnistäsi kieltämättä jo aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän