Hermo menee, asiantuntijatehtävät
Anteeksi nyt tämä avautuminen, mutta työskentelen alalla, jossa teen erityistason tehtäviä ja meillä on työyhteisössä aivan täysin selkeät ohjeet siihen, mitä töitä meille voi delegoida.
Meitä on tosi pieni porukka hoitamassa näitä vaativampia tehtäviä. Silti päivittäin useat ihmiset siirtää meille jotain tehtäviä, mitkä he voisivat hoitaa itse. Vähänkin jos on haastavampi asia kyseessä niin meille vaan.
Sitten kun koittaa saada sen tehtävän takaisin ko. henkilölle niin vastaus on "ai, en tiennyt" "en ole töissä huomenna" "mulle sanottiin" "mussun mussun"".
Mä olen aivan hemmetin tunnollinen ihminen eikä mulle tulisi mieleenikään siirtää jotain epämieluisia tehtäviä jonkun toisen harteille, jos ne kuuluu omaan työkuvaan.
Mä olen tosi kuormittunut. Olen yrittänyt esihenkilön kautta saada yleisesti jotain muistutusta työyhteisössä. Vastaus on se, että kerro kuka on tehnyt väärin, mutta en nyt halua kellekään yksittäiselle ihmiselle mitään paskaa niskaan aiheuttaa, kun kyseessä on aivan yleinen toimintatapa.
Mutta ei kuulemma yleisellä tasolla voida infota, koska nyt opetetaan työkaveria onnistumaan!
Olen siis Alepassa vuorovastaavana,eli teen työvuorolistat aina 2 viikoksi, ja muut hommat siihen päälle,esim. postin haku laatikosta.
ap