Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juhlapöydän konvehtejä nolo joululahja?

Vierailija
30.10.2024 |

äää!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on oikein hyvä ja klassinen lahja. Henkkoht pidän tästä enemmän kuin monista muista, paljon kalliimmistakin konvehtirasioista (esim Lindt). Fazerin Klassikot on kuitenkin heittämällä suosikkini, siinä ei ole omaan makuun yhtäkään pahaa konvehtia.

Klassinen lahja = kymmenen muutakin ihmistä ostaa tuon saman kun ei muuta keksi ja sitten lahjan saajalla vino pino konvehteja joita ei halua syödä. Onko se oikeasti niin vaikeata ottaa selvää siltä lahjansaajalta, että mistä suklaasta tai asioista tämä tykkää ja sen mukaan ostaa lahja? Ihan vaikka vaivihkaa kysellä alkuvuodesta niin silloin osaa ostaa lahjansaajalle mieluisen lahjan sitten jouluna. Toki jotkut tykkää noista, mutta varsin moni ei voi sietää noita. 

Jätetäänpä sitten Juhlapöydän konvehdit ostamatta. Eli ne, joille olen niitä ostanut eli ei niin tärkeät lahjansaajan, eivät saa tällä kertaa mitään.

Vierailija
62/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsä se ehkä on, kun niitä tosi moni antaa. Mutta ei se mitään, ihan kivaa on että on ajatellut. 

Tosin tykkäisin jos saisin niitä tonttu suklaa patukoita, samoja myydään aina pääsiäisenä mutta vaan Tipu,kissa ja pupu papereissa. Nougat, mansikka ja joku muu ihme vaahto sisällä. Ne on mun suosikkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisi joskus edes yhden rasian, olisin tosi onnellinen. Eikä ole nolo lahja. Lahjan antaja haluaa muistaa jotenkin, eikä muuhun ole vara. Jokainen olkoon saamastaan lahjasta kiitollinen!

Vierailija
64/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin konvehteja. Ja paljon parempia.

En kehtaisi antaa jotain halpahallisuklaata lahjaksi. 

Vierailija
65/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on oikein hyvä ja klassinen lahja. Henkkoht pidän tästä enemmän kuin monista muista, paljon kalliimmistakin konvehtirasioista (esim Lindt). Fazerin Klassikot on kuitenkin heittämällä suosikkini, siinä ei ole omaan makuun yhtäkään pahaa konvehtia.

Klassinen lahja = kymmenen muutakin ihmistä ostaa tuon saman kun ei muuta keksi ja sitten lahjan saajalla vino pino konvehteja joita ei halua syödä. Onko se oikeasti niin vaikeata ottaa selvää siltä lahjansaajalta, että mistä suklaasta tai asioista tämä tykkää ja sen mukaan ostaa lahja? Ihan vaikka vaivihkaa kysellä alkuvuodesta niin silloin osaa ostaa lahjansaajalle mieluisen lahjan sitten jouluna. Toki jotkut tykkää noista, mutta varsin moni ei voi sietää noita. 

Jätetäänpä sitten Juhlapöydän konvehdi

Sopii oikein hyvin! En halua Juhlapöydän konvehteja enkä Vihreitä kuulia, mieluummin ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi