Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juhlapöydän konvehtejä nolo joululahja?

Vierailija
30.10.2024 |

äää!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
42/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on oikein hyvä ja klassinen lahja. Henkkoht pidän tästä enemmän kuin monista muista, paljon kalliimmistakin konvehtirasioista (esim Lindt). Fazerin Klassikot on kuitenkin heittämällä suosikkini, siinä ei ole omaan makuun yhtäkään pahaa konvehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on oikein hyvä ja klassinen lahja. Henkkoht pidän tästä enemmän kuin monista muista, paljon kalliimmistakin konvehtirasioista (esim Lindt). Fazerin Klassikot on kuitenkin heittämällä suosikkini, siinä ei ole omaan makuun yhtäkään pahaa konvehtia.

Klassinen lahja = kymmenen muutakin ihmistä ostaa tuon saman kun ei muuta keksi ja sitten lahjan saajalla vino pino konvehteja joita ei halua syödä. Onko se oikeasti niin vaikeata ottaa selvää siltä lahjansaajalta, että mistä suklaasta tai asioista tämä tykkää ja sen mukaan ostaa lahja? Ihan vaikka vaivihkaa kysellä alkuvuodesta niin silloin osaa ostaa lahjansaajalle mieluisen lahjan sitten jouluna. Toki jotkut tykkää noista, mutta varsin moni ei voi sietää noita. 

Vierailija
44/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen lahja = kymmenen muutakin ihmistä ostaa tuon saman kun ei muuta keksi ja sitten lahjan saajalla vino pino konvehteja joita ei halua syödä. Onko se oikeasti niin vaikeata ottaa selvää siltä lahjansaajalta, että mistä suklaasta tai asioista tämä tykkää ja sen mukaan ostaa lahja? Ihan vaikka vaivihkaa kysellä alkuvuodesta niin silloin osaa ostaa lahjansaajalle mieluisen lahjan sitten jouluna. Toki jotkut tykkää noista, mutta varsin moni ei voi sietää noita. 

En ole itse saanut ikinä kymmentä konvehtirasiaa taikka kokenut että saadut konvehdit eivät tavalla tai toisella tulisi syötyä. Onnea sinulle että on noin monta läheistä tai muuta ihmistä, jotka haluavat sinua lahjalla muistaa. Minä saan yhdeltä henkilöltä joka joulu lahjaksi levyn Fazerin sinistä, vaikka en välitä maitosuklaasta yksinään. Vien sitten töihin tai tarjoan kahvin kanssa. Ajatus lämmittää joka tapauksessa.  

Vierailija
45/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lapsilleni, koska tiedän että  niistä tykkäävät. 

Vierailija
46/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtejä😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
47/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se huutaa, että toin tämän kun jotain piti tuoda tavan vuoksi. Mutta sellaista se on. Hyvää suklaata kuitenkin.

Vierailija
48/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjassa ajatus on aina tärkeintä.

Ne alle neljän euron Juhlapöydän konvehdit tosiaan kertovat vain totaalisesta mielikuvituksen puutteesta.

Vierailija
49/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielikuvituksen puutteesta. Osta seksijoulukalenteri.

Vierailija
50/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vain niille joiden tiedätte kyseisistä konvehdeista ihan oikeasti tykkäävän. Itse en ainakaan tunne ketään joka tykkäisi.

Vierailija
51/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nolo, mutta surkea lahja. Meillä menee roskiin, kun ei noi perus suklaavalmistajien konvehdit oo ees hyviä. Mielummin ostaa samalla rahalla vähemmän jotain laadukkaita konvehteja, laatu määrää tärkeämpi.

Roskiin?!!! Toivottavasti oli vaan typerä heitto.

Olen eri kuin kenelle vastasit, mutta roskiin menee meilläkin. Ovat pahoja emmekä tietenkään väkisin syö mitään pahaa ja epäterveellistä.

Vierailija
52/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole nolo. 

Mutta jos sulla on varaa ja haluat jotain ns. hienompaa niin onhan noita käsintehtyjä konvehtejakin myynnissä. Jopa verkkokaupassa, esim. Brunbergillä (oli ainakin viime vuonna).

Vierailija
53/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai ne ihan ylittämättömän pahoja ole kuin joidenkin mielestä. Kaipa se on tunnettu hinta eli yleensä 3.33 euroa per rasia, joka tekee nolouden. 

Vierailija
54/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nolo, mutta surkea lahja. Meillä menee roskiin, kun ei noi perus suklaavalmistajien konvehdit oo ees hyviä. Mielummin ostaa samalla rahalla vähemmän jotain laadukkaita konvehteja, laatu määrää tärkeämpi.

Olen eri kuin kenelle vastasit, mutta roskiin menee meilläkin. Ovat pahoja emmekä tietenkään väkisin syö mitään pahaa ja epäterveellistä.

On siinä puolensa että ei halua syödä suklaata. Ei leviä takapuoli joulun aikaan, eikä tarvi laihduttaa tammikuussa.

Vierailija
55/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan merkin siihen, niin näkee lahjoittaako anoppi sen vuoden päästä takaisin.

Vierailija
56/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sosialistit ostaa niitä.

Vierailija
57/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo juhlapöydän konvehtit tosi pahoja. Osta ennemmin Lindorf suklaata. Niitä pyöreitä. 

Vierailija
58/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joka joulu saa samaa suklaata niitä surkeita konvehteja.

Mitä itse annat?

Vierailija
59/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais.

Vierailija
60/65 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mene roskiin. Tyrkytän vieraille. Itse en niihin koske koska ovat tosiaan pahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi