Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain ikäviä muistoja omista häistä? Onko muita pettyneitä, eikä tarvi olla edes häissä tapahtunutta.

Vierailija
18.02.2007 |

Tiedän ettei tää ole mikään hääpalsta, mutta haluan nyt kirjoittaa kuitenkin. Toi mokaketju nosti mieleeni taas kaiken karmean, joka tapahtui omissa häissäni. Tulee todella surullinen mieli, ei vain hääpäivän pilaamisesta, vaan siitä että sain pettyä niin suuresti moneen läheiseenkin.

Viinan kanssa ei voitu toiveestani huolimatta ihmisiksi, vaan sitä piti ottaa taas yli äyräitten ja käydä aukomassa päätään niin että moni loukkaantui ja lähti kesken pois.

Pukeutua ei voinut edes asiallisesti, vaan piti tarkoituksella tulla farkuissa ja vanhassa t-paidassa. Ettei vaan kukaan luule, että alkaisin yksin häiden takia nyt oikein pukeutumaan.

Morsian ei saanut apua missään pyytämässä, vaan aina vastaus oli että älä nyt koko ajan jauha niistä häistä, ne menee kyllä ihan omalla painollaan.

Ne jotka eniten esittivät vaatimuksia ja mielipiteitään häiden suhteen haukkuivat ja arvostelivat eniten häitämme vieraille.

Erään pitkän puheen ainoa sisältö oli seksi ja miten kätevää että toista kertaa vihille menevällä sulhasella on jo lapsikin tehtynä.

Tämän jälkeen juotiin lisää viinaa ja sanalliset ärsytykset alkoivat saada fyysisiä muotoja. Kaksi häiden keskeistä henkilöä tappelivat oikein nyrkein.

Häiden jälkeisenä päivänä hääpari siivosi kaksin juhlapaikan oksennukset ja kaadetut huonekalut. Siivoamaan lupautuneet eivät avanneet edes puhelintaan koko päivänä, jälkeen päin kaiken vapauttava selitys oli että no ei kai nyt voinut sellasessa krapulassa.

Miksi oi miksi ihmiset ovat noin paskoja ja itsekkäitä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on itse vetänyt tosi nolosti perseet olalle jonkun häissä.

Ilmiselvää;)

Vierailija
22/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE miten teillä juhlapaikka oli paskassa kunnossa -kun ihmiset kontrolloi juomisiaan niin hienosti??? Toimi hyvin?

Miten te edes kehtaatte väittää tollasia? Että ihmiset kontrolloi juomisiaan häissä? Kaikki häät joissa on alkoholia tarjottu vapaasti on menny niin että porukka on perseet olalla joissa minä olen ollut mukana. Ja se on ollu enempi kuin arvattavaa käytöstä!

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei ole riittävästi, valitetaan että olipa kuivat ja paskat häät, ja pihi morsiuspari kun ei viinaa ollut.

Vierailija
24/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen kyllä ollu kännissä häissä. Mutta olen kyllä niissä seurannu kännisempiäkin ihmisiä!

Toisaalta olen ollut tilaisuuksissa joissa ei ole juotu boolista vapaasti ja meno on silloin täysin eri riehakkuudeltaan (yllätys, yllätys).

Musta on aika häiritsevää että jos sanon että pitää juottaa viinaa niinkuin itse haluaa juhliensa juhlittavan enkä jokasen olevan itse vastuussa juomisistaan -sillä tarkoitan sitten itse en osaa juoda järkevästi?? *huoh* Millä teidän päähän saa taottua että jos tarjoaa häissä viinaa boolimaljasta, sillä vaan antaa ihmisille luvan vetää perseet olalle!! Joskus jokkut AIKUISET nyt häissä innostuu juomaan liikaa. Mikä tässä on vaikeasti ymmärrettävää??

6

Vierailija
25/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää komppaan sua täysin tossa: MUTTA se että juottaa vapaasti antaa vieraalle luvan humaltua vapaasti. JOS sitä tarjoaa naukun sillon ja toisen tällöin niin tulos voi olla siitä villimmistä häistä pitävälle " kuivat" MUTTA silloin ei tule tilannetta että juhlapaikka on kaatopaikka jossa laatta lentää ja ihmiset tappelee!

6

Vierailija
26/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukuni jotenkin erityisen fiksua ja hyvin käyttäytyvää porukkaa? Tuskin, vaan omaavat ihan normit käytöstavat ja taidot...

Vierailija
27/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurja juttu, ap. mutta ei tässä nyt enää muu auta kuin että koitat päästä jutun yli - ehkäpä se myöhemmin alkaa jopa huvittaa sinua... ei kaikilla on noin " ikimuistoisia" häitä! ; )

ja ilman muuta pistät välit poikki kaikkiin ääliöihin, jotka olivat juhlaasi pilaamassa! käsittämätöntä käytöstä kerta kaikkiaan. kyllä meilläkin oli vapaa boolitarjoilu, eikä silti kukaan ollut ihan perseet olalla...

Vierailija
28/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alkoholia tarjottaisikiin jopa reippaasti. Ei ainakaan niissä, joissa itse olen ollut. Fiksut ihmiset osaavat olla juomatta itseään rapakuntoon, eikä se TODELLAKAAN ole morsiusparin ongelma vahtia muiden juomisia.

Jos paikalla on esim. baari, josta juhlaväki saa itse ostaa juotavaa, pitäisikö sinne antaa ohjeet että vain esim. 3 drinkkiä per naama ettei tule porukka liian soseeseen?

Kuulostaa tosiaan siltä, että kutonen hakee vaan tekosyitä sille että saa olla muiden juhlissa pelti kiinni. JOKAINEN KONTROLLOI OMAT JUOMISENSA, TAPPELUNSA YM.

Jos on alkoholisti ja tietää, että tilaisuudessa tarjotaan alkoholia eikä usko pystyvänsä vastustaa kiusausta, JÄÄ KOTIIN.

Pahimpia kännisekoilijoita EI OLE PAKKO KUTSUA, oli vaikka oma isä sitten kyseessä. Jos tietää, että joku aiheuttaa aina ongelmia, ei tarvi kutsua sitä vaivoiksi.

Mutta koita nyt 6 kasvaa aikuiseksi ja ota vastuu omasta juomisesta, ei se ole kenenkään muunkaan vastuulla.

Vierailija
29/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän suku on työväkee, perseet olalle on motto! Mutta luulis että jos ap. n suvusta joku ilmaantuu kalastusververeissä häihin niin on meijän sukua moukempaa ja menoa vois ehkä vähän miettiä jos ei halua siivota kaatopaikaksi muuttunutta juhlasalia??

Enkä ole käsittääkseni KESKIVERTO ihmistä kummemmista geeneistä lähtösin. :D

Mun häissäni saa ihan vapaasti haukkua mun vaatetusta, ruokaa, leikkejä! Jokasella on tapansa ja makunsa. Mutta musta jokanen joka järkkää juhlat on enempi vastuussa siitä miten juhlat järkkää; jos juottaa viinaa niin varautukoot pahimpaan, kumminkaima perseet olalla oksentaa parvelta juhlakansan päälle? Jos sitä ei halua niin miksei silloin tee juhlista semmosta ettei tilannetta synny?

Musta on naurettavaa että vastuu sysätään toisille! Pitää mennä siivouksen luvanneiden kanssa juhlapaikalle ja käydä läpi siivouskomero. Jokasen pitää tietää VARMANA että on menossa seuraavana päivänä siivoamaan. Koska mulle ainakin tulee mieleen että väärinymmärrys tullut jos siivoojat juhlii niin ettei pääse siivoamaan tai on ottanu siivoukseen väärät ihmiset.. :(

6

Vierailija
30/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole kuule rikosta pienentävä seikka laissakaan.. Joten tappelu on aina tappelu. Olit sitten selvä tai kännissä.

Mutta olen vakaasti sitä mieltä että jos ei halua kännijuhlia -niitä ei silloin järjestä.

Omat juomiset on mun omia juomisia. Otan niistä vastuun.

Mutta silti: YHÄ; juhlien järjestäjä ei voi kiukutella miten joku laattaa jos tarjoaa viinaa on paljon tarjolla!!!

Musta on täysin oikeutettua tarjota viinaa vähän jos haluaa hillityt häät.

Jos boolimalja kokoajan täynnä saa vetää viinaa niin paljon kun sielu sietää -ja sehän suomalaisille sopii!

6

Vierailija
31/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta on naurettavaa että vastuu sysätään toisille!

6[/

Jokainen on vastuussa ITSE omista tekemisistään, MYÖS JUOMISESTAAN/ juomisesta jättämisestä, niin häissä kun häiden ulkopuolellakin!

NIIN MIKSI IHMEESSÄ HÄÄPARIN PITÄÄ OTTAA VASTUU HÄÄVIERAIDEN HUMALAN ASTEESTA??! Kuvitellaanpa että minä menen juhliin jossa tulee otettua hieman liikaa erinäisin seurauksin. Tuliisko mieleeni syyttää siitä juhlan järjestäjää? No ei todella, kyllä ihan omaa tyhmyyttäni kiroaisin...

Muutenkin esität asiat hyvin ehdottomasti; ihan niinkuin ei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa: jos tarjoillaan viinaa enemmän kuin tervetulomaljat, porukkaa riekkuu kaatokännissä. Jos haluaa mukavat ja lepoisat juhlat, ei alkoholia sovi tarjoilla.

HÄ??

Vierailija
32/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaispariskunta päätti ilmoittaa rippijuhlissa perheenlisäyksestään. Ja tämä naikkonen käyttäytyi kuin Peggy Bundy äskösessä Pulmusissa, oikein kerjäämällä kerjäsi huomiota. Ei voinut edes kahvia hakea pöydästä, vaan muiden piti tuoda. Kävi sääliksi tuoretta konfirmoitua, kun tämä pariskunta itsekkäästi riisti häneltä hänen oman juhlapäivänsä.

Vierailija
33/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmaan paritkymmenet boolihäät on käyty läpi. Enkä mä oo koskaan nähnyt ketään aivan kontrolloimattomassa humalassa. Että jos ovat oksennelleet ja sammuneet, niin ainakin ovat osanneet piilossa sen tehdä.

Joten en kyllä ymmärräa kuutosen kantaa alkuunkaan. Ja aivan tavallisia maalaistolloja on näissä monissa häissä ollut juhlimassa, joten luulis niiden osaavan juodakin.

Vierailija
34/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten te edes kehtaatte väittää tollasia? Että ihmiset kontrolloi juomisiaan häissä? Kaikki häät joissa on alkoholia tarjottu vapaasti on menny niin että porukka on perseet olalla joissa minä olen ollut mukana. Ja se on ollu enempi kuin arvattavaa käytöstä!

6

? Koska aikuisille (järkeville?) ihmisille soveliasta käytöstä ei nyt vain satu olemaan järjettömät perseet. Kertoo kyllä paljon teidän porukoista, jos aina porukka on perseet olalla, kun ilmaista viinaa on tarjolla!

Vierailija
35/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omat juomiset on mun omia juomisia. Otan niistä vastuun.

Mutta silti: YHÄ; juhlien järjestäjä ei voi kiukutella miten joku laattaa jos tarjoaa viinaa on paljon tarjolla!!!

Musta on täysin oikeutettua tarjota viinaa vähän jos haluaa hillityt häät.

Jos boolimalja kokoajan täynnä saa vetää viinaa niin paljon kun sielu sietää -ja sehän suomalaisille sopii!

6

Vierailija
36/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ovat hankalia sulle häät, pikkujoulut ym tilaisuudet. Mutta jokainen on ITSE vastuussa juomisistaa, niinkuin muistakin tekosistaan. Sitten, kun sen tajuat olet askeleen lähempänä " parantumista" .

Vierailija
37/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kutonen olis helmi tyyppi saada johonkin tylsempiin bileisiin. Ihan ykkösohjelmanumero, eikä tarvita muuta polttoainetta kuin pullo kirkasta... Sä oot ihan paras! :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi