Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraaliton ystäväni panee surutta varattua miestä

Vierailija
30.10.2024 |

Vetosi yksinäisyyteensä tms. ongelmiinsa. Minun empatia ja ymmärrys loppuu kuitenkin tähän. Katkaisen välit, kunnes hän lopettaa tuon suhteen. Sanonko suoraan vai keksinkö tekosyyn?

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori jos spoilaan, mutta jokainen mies polkee kaikkia jotka sille vaan antavat.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä miehetkin pitävät jotain tasoa. Moniko pubiruusu menee yksin kotiin? Aika moni.

Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.

-ikisinkku N30

Te fe ma kot saatte voimaantua ihan rauhassa! Kyllä maailmassa ränniä riittää!

Vierailija
142/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin suoraan mielipiteeni ko.ystävälle ja reaktion perusteella tekisin päätöksen jatketaanko ystävyyttä enää.

Reaktio saattaa hyvinkin olla se että ystävä ei jatka sitä ystävyyttä kaltaisesi moraalinvartijan kanssa.

No en mäkään halua olla ystävä petokseen osallistujan kanssa. En mä kenenkään moraalia vartioi, en vaan halua olla tekemisissä kusipäiden kanssa.

Harva ihminen haluaa olla. Se vain että eri ihmisten mielestä hyvinkin erilaiset ihmiset voivat olla kusipäitä. Monen mielestä ne toisten asioihin puuttuvat moraalinvartijat juuri on niitä kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jatkaisitko ystävyyttä normaalisti henkilön kanssa, joka on useamman tonnin velkaa toiselle kaverillesi, eikä aio maksaa niitä? Tällainen tilanne täällä.

Miksi se vaikuttaisi minun ja tämän henkilön väleihin?

Vierailija
144/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin suoraan mielipiteeni ko.ystävälle ja reaktion perusteella tekisin päätöksen jatketaanko ystävyyttä enää.

Reaktio saattaa hyvinkin olla se että ystävä ei jatka sitä ystävyyttä kaltaisesi moraalinvartijan kanssa.

No en mäkään halua olla ystävä petokseen osallistujan kanssa. En mä kenenkään moraalia vartioi, en vaan halua olla tekemisissä kusipäiden kanssa.

Harva ihminen haluaa olla. Se vain että eri ihmisten mielestä hyvinkin erilaiset ihmiset voivat olla kusipäitä. Monen mielestä ne toisten asioihin puuttuvat moraalinvartijat juuri on niitä kusipäitä.

Narsistinen tapa on kääntää asiat päälaelleen. 

Vierailija
145/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, mitä sitä valehtelemaan. Minusta teet oikein, kun poistat lähipiiristäsi ihmisen jonka arvot on noin kaukana omistasi. Jos kaveri kerta tulee jätetyksi, niin ehkä hänkin jotain oppii kun tietää miksi niin kävi.

Vierailija
146/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaks aikuista saa itse päättää millainen suhde heillä on..

Niin munkin mielestä, ja siksi kertoisin miehen vaimolle jotta hänelläkin on mahdollisuus päättää millainen suhde hänellä on. Päätöstä ei voi tehdä jos ei tiedä faktoja.

Vierailija
147/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi miehet vain voi olla syyllisiä ja nainen voi olla vain viaton uhri kun kaikki on aina ja ikuisesti vain miesten vikaa

Vierailija
148/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se nyt aapeetä riepoo toisten panemiset ja moraalit, että oikein kirjoittamaan pistää. Pane välit poikki jos helpottaa, mitäs täällä itket ja  etsi arvoisiasi kavereita, ethän voi toisten elämää määrätä. 

Vierailija
149/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Monilla sinkkunaisilla on miespuolisia ystäviä. Ehkä sinä et kuulu siihen joukkoon, joka kiinnostaa sinkkunaisia ystävänä. Ystäväksi valikoituu yleensä ihmiset, joilla on samat arvot.

Vierailija
150/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Sinkkunaisilla nimenomaan on usein miespuolisia kavereita.

Yleensä yksi tai muutama mies jotka pyörittää omaa naispanorinkiänsä jossa sinkkunainen yhtenä monista.

En mä kavereitani paneskele, en mies- enkä naispuolisia. Heidän kanssaan pidetään muuta kivaa.

"Naispanorinki".....voi sun kanssas.

Vierailija
151/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kavereita"

Tämä. Kärkkyvät vain pääsisikö muijaa käyttämään pumppausalustana.

Juuri näin.

Vierailija
152/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden ihmisen väliin ei kolmas voi tulla jos siinä ei ole..tilaa!. tässä tapauksessa mies on järkännyt tilaa ja neinen tullut siihen!!. naisen kohdalla taas herää kysymys miksi maapallon kaikista kulleista juuri sen varatun miehen kulli..?

Vierailija
153/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä se nyt aapeetä riepoo toisten panemiset ja moraalit, että oikein kirjoittamaan pistää. Pane välit poikki jos helpottaa, mitäs täällä itket ja  etsi arvoisiasi kavereita, ethän voi toisten elämää määrätä. 

Toisaalta se on jännä kuinka jotkut patologisesti pettämistä puolustavat samaan aikaan haluavat syyllistää jotakin ryhmää kollektiivisesti mutta pettämiskuvioiden pöyhimistä ja möyhentämistä eivät siedä lainkaan. Triggeroivaa heille.

Vierailija
154/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotyttö 👒

Vierailija
155/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotyttö 👒 panee surutta. 

Vierailija
156/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilotyttö 👒 panee surutta. 

Mieluummin kuin suru-

Vierailija
157/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚣🏻🚣🏼ei kulu 

Vierailija
158/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yksi tai muutama mies jotka pyörittää omaa naispanorinkiänsä jossa sinkkunainen yhtenä monista.

En mä kavereitani paneskele, en mies- enkä naispuolisia. Heidän kanssaan pidetään muuta kivaa.

"Naispanorinki".....voi sun kanssas.

Eli sinulla on joku muu pumppausalusta.

Vierailija
159/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🚣🏻🚣🏼ei kulu 

Ei yleensä vain paranee.

Vierailija
160/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies ja ghostaa sääliökaverisi. 

Niin.. Itse kyllä käräyttäisin niin etten jäisi kiinni että se olin minä. Jotenkin not cool ystävän käräyttää. Mutta vaimo minussa sanoo että käräytä, koska haluaisin itse tietää jos mun mies pettäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi