Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraaliton ystäväni panee surutta varattua miestä

Vierailija
30.10.2024 |

Vetosi yksinäisyyteensä tms. ongelmiinsa. Minun empatia ja ymmärrys loppuu kuitenkin tähän. Katkaisen välit, kunnes hän lopettaa tuon suhteen. Sanonko suoraan vai keksinkö tekosyyn?

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryntäätkö heti kantelemaan siitäkin jos joku porsii muulle kuin omalle miehelleen?

Vierailija
42/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori jos spoilaan, mutta jokainen mies polkee kaikkia jotka sille vaan antavat.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä miehetkin pitävät jotain tasoa. Moniko pubiruusu menee yksin kotiin? Aika moni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katkaisin välit kaveriini, joka harrastaa sek-sisuhteita naimisissa olevien perheellisten miesten kanssa (tämä harrastus on kestänyt jo parikymmentä vuotta). Ei vaan sovi mun moraaliin ja arvoihin. Ja näitä miehiä on ollut satoja. En tiedä, onko tämä mun ex-kaverini niin tyhmä, vai eikö vaan välitä, mutta hän on pilannut maineensa jo vuosia sitten. Kaikki miehet vaan käy panemassa häntä joka reikään, mutta ei häntä kukaan halua vakituiseksi kumppaniksi. Niin makaa kuin petaa.

Ei sitä aina ehdi mitään pedata. Moraalittomana elämä on hauskempaa.

Vierailija
44/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä. Pidä huoli vaan omista asioistasi. Mikä hemmetin moraalinvartija luulet olevasi?

Mikä tässä apn avauksessa sinua noin triggeroi? Mistä vihasi oikein kumpuaa normaalit ja terveet arvot omaavia kohtaan? Mene vaikka terapiaan että pystyt pääsemään pakkomielteestäsi irti

Siis mistä ihmeen pakkomielteestä? En vaa ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat sotkeitua toisten asioihin. Pitäkään vaan huoli omista asioistanne. 

Vierailija
45/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Tuommoiset voisivat asettua asumaan omalle saarelleen, ja  tehdä siellä ihan mitä haluaa. Poissa muiden silmistä.

Niin he lopulta päätyvätkin. Kunnon ihmiset välttelevät, ja rotat jäävät kaltaistensa seuraan

Vierailija
46/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katkaisin välit kaveriini, joka harrastaa sek-sisuhteita naimisissa olevien perheellisten miesten kanssa (tämä harrastus on kestänyt jo parikymmentä vuotta). Ei vaan sovi mun moraaliin ja arvoihin. Ja näitä miehiä on ollut satoja. En tiedä, onko tämä mun ex-kaverini niin tyhmä, vai eikö vaan välitä, mutta hän on pilannut maineensa jo vuosia sitten. Kaikki miehet vaan käy panemassa häntä joka reikään, mutta ei häntä kukaan halua vakituiseksi kumppaniksi. Niin makaa kuin petaa.

Ja mitä parempaa on olla se "vakituinen" jota petetään?

Vierailija
47/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä. Pidä huoli vaan omista asioistasi. Mikä hemmetin moraalinvartija luulet olevasi?

Mikä tässä apn avauksessa sinua noin triggeroi? Mistä vihasi oikein kumpuaa normaalit ja terveet arvot omaavia kohtaan? Mene vaikka terapiaan että pystyt pääsemään pakkomielteestäsi irti

Siis mistä ihmeen pakkomielteestä? En vaa ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat sotkeitua toisten asioihin. Pitäkään vaan huoli omista asioistanne. 

Minä välitän kaikista naisista. Heidän asiansa ovat minun asioitani. <3

Vierailija
48/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä alkoi kanssa paneskella varatun nuoremman miekkosen kanssa ja hän joskui kehuskelikin sillä. Sitten kerroin kun minulla oli varattu salarakas, sitä hän arvosteli. Yritti jopa rikkoa suhteeni salarakkaaseeni tyrkyttämällä itseään. Salarakkaus hiipui ja antauduin exälleni, häntä varmaan kiihotti kun kuvitteli olevansa kolmas pyörä. Minulla oli tosi hyvä tilanne, oli panokaveri ja saatoin aina sanoa että en nyt pääse kun on se toinen...pitää nyt valitettavasti olla hänen kanssaan. Oikeasti olin vapaa ja naisia tuli ja meni...vieläkin tavataan silloin tällöin enkä ole kertonut muuta kun että olen yksikseni. Mitäpä sitä ketään moralisoimaan, itsehän se on tiedettävä mitä tekee. On minulla ollut useitakin varattuja seksikumppaneita.

Vierailija
49/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaaja sulla on tarpeeksi selkärankaa, niin kerro miehen vaimolle. Teet hyvän työn. Pääsee vaimo pettäjästä eroon. Ei tuhlaa ainutkertaista elämäänsä häntäheikkiin. 👍

Vierailija
50/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä parempaa on olla se "vakituinen" jota petetään?

Ei mitään. Ei naisen kannata olla siittäjähenkisen miehen kanssa missään tekemisissä. Siittäjähenkiset voivat käydä runkkaamassa pimahtaneena kuppiin niinkuin muutkin siitoseläimet. Ihmiset sitten hengailevat ihmisten kanssa sivistyneesti ilman siitoskäytöstä

Vierailija
51/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon paljastanut kaksi pettäjää. Molemmat liitot päättyivät eroon. 

Toinen naisista kiitti minua, ollaan nykyään ystäviä.

Rehellisyys kannattaa aina. 

Vıțụn kyylä! Sinähän se avionrikkoja olet! Ja vielä kahden avion, ja vielä ylpeä siitä?

Vierailija
52/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori jos spoilaan, mutta jokainen mies polkee kaikkia jotka sille vaan antavat.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä miehetkin pitävät jotain tasoa. Moniko pubiruusu menee yksin kotiin? Aika moni.

Ei miehillä ole mitään standardeja naisten suhteen. Tämän on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joiden profiilissa ei lue mitään muuta tietoa henkilöstä kuin että hän on narttu, ei tekstiä, ei kuvaa. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Livenä saman huomaa kun miehet tulevat iskemään jo ennen kuin ollaan sanaakaan vaihdettu. Jopa varatut.

-ikisinkku N30

Vierailija
53/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut myös tällainen ystävä. Sanoin suoraan, etten ymmärrä häntä, enkä myöskään hyväksy. Mulle ei siis kannata aiheesta tilittää/kertoa. Näillä mentiin.

Vierailija
54/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Otsikossa lukee, että surutta panee.

Tekstissä lukee, että panee, kun on surullinen.

Siinä on oxymoron. 

Vierailija
55/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä alkoi kanssa paneskella varatun nuoremman miekkosen kanssa ja hän joskui kehuskelikin sillä. Sitten kerroin kun minulla oli varattu salarakas, sitä hän arvosteli. Yritti jopa rikkoa suhteeni salarakkaaseeni tyrkyttämällä itseään. Salarakkaus hiipui ja antauduin exälleni, häntä varmaan kiihotti kun kuvitteli olevansa kolmas pyörä. Minulla oli tosi hyvä tilanne, oli panokaveri ja saatoin aina sanoa että en nyt pääse kun on se toinen...pitää nyt valitettavasti olla hänen kanssaan. Oikeasti olin vapaa ja naisia tuli ja meni...vieläkin tavataan silloin tällöin enkä ole kertonut muuta kun että olen yksikseni. Mitäpä sitä ketään moralisoimaan, itsehän se on tiedettävä mitä tekee. On minulla ollut useitakin varattuja seksikumppaneita.

Sinkkumiehet voivatkin olla varattujen naisten kanssa. Se ei ole keltään pois. 

Varatut miehet hässiköön vain kotonaan.

Vierailija
56/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset vaan olisi rehellisesti avoimissa suhteissa? Aika moni parisuhteessa oleva haluaa panna joskus muitakin, kuin sitä omaa kumppania. Eikä siinä ole mitään väärää, jos asia tehdään kaikkien osapuolten suostumuksella ja kondomia/suuseksisuojaa käyttäen. Selän takana toimiminen ei tietenkään ole ok, mutta itse näkisin, että se mies siinä tekee enemmän väärin kuin kaverisi.

Vierailija
57/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon paljastanut kaksi pettäjää. Molemmat liitot päättyivät eroon. 

Toinen naisista kiitti minua, ollaan nykyään ystäviä.

Rehellisyys kannattaa aina. 

Vıțụn kyylä! Sinähän se avionrikkoja olet! Ja vielä kahden avion, ja vielä ylpeä siitä?

"Aviorikos" eli avion rikkominen on kylläkin se pettäminen.

Vierailija
58/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa tommonen hyväksikäyttö. Kunnon taksa vaan niin hyvissä kantimissa.

Vierailija
59/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko sanoa mitään jos ei pysty tai sitten suoraan että koet että kontakti varattuun on sulle liikaa ja moi. Ehkä hän tosiaan on yksinäinen. Se on tietenkin hänen elämänsä. Ennemmin se mies tuntuu hyväksikäyttävän toisen yksinäistä tai turvatonta tilannetta.

Vierailija
60/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että useimmat ihmiset on melko suruttumia kun he panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi