Moraaliton ystäväni panee surutta varattua miestä
Vetosi yksinäisyyteensä tms. ongelmiinsa. Minun empatia ja ymmärrys loppuu kuitenkin tähän. Katkaisen välit, kunnes hän lopettaa tuon suhteen. Sanonko suoraan vai keksinkö tekosyyn?
Kommentit (202)
Sinusta huokuu todella negatiivinen ihminen. Phyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Minäkin panen sitä ja niin moni muukin.
Ai sitä varattua miestä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä helppoja tyttöjä löytyy? Vai onko se jo eltaantunut?
Ei se tietääkseni muiden kanssa pane.
Ap
Sä tiedät siis yleensä kenen kanssa kukakin panee tai jättää panematta? Kuulostaa aika raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatttuako se sulle kuuluu?
Ystäväsi haluaa tuntea olevansa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä. Pidä huoli vaan omista asioistasi. Mikä hemmetin moraalinvartija luulet olevasi?
Mikä tässä apn avauksessa sinua noin triggeroi? Mistä vihasi oikein kumpuaa normaalit ja terveet arvot omaavia kohtaan? Mene vaikka terapiaan että pystyt pääsemään pakkomielteestäsi irti
Tollaselle on sanottava suoraan. Mutta ei se silti tehoa. Katkaise välit. Pääseepähän kaltaiseensa seuraan.
Sori jos spoilaan, mutta jokainen mies polkee kaikkia jotka sille vaan antavat.
Itse katkaisin välit kaveriini, joka harrastaa sek-sisuhteita naimisissa olevien perheellisten miesten kanssa (tämä harrastus on kestänyt jo parikymmentä vuotta). Ei vaan sovi mun moraaliin ja arvoihin. Ja näitä miehiä on ollut satoja. En tiedä, onko tämä mun ex-kaverini niin tyhmä, vai eikö vaan välitä, mutta hän on pilannut maineensa jo vuosia sitten. Kaikki miehet vaan käy panemassa häntä joka reikään, mutta ei häntä kukaan halua vakituiseksi kumppaniksi. Niin makaa kuin petaa.
Eikö ihmiset ole luonnostaan vapaita. Tai jotain.
Voi voi. Tuommoiset voisivat asettua asumaan omalle saarelleen, ja tehdä siellä ihan mitä haluaa. Poissa muiden silmistä.
Mistä sitä tietää, vaikka sen miehen vaimokin panisi surutta muita miehiä.
Mä oon paljastanut kaksi pettäjää. Molemmat liitot päättyivät eroon.
Toinen naisista kiitti minua, ollaan nykyään ystäviä.
Rehellisyys kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää, vaikka sen miehen vaimokin panisi surutta muita miehiä.
Sarjapettäjän haaveilua
miten se sun per cettä kutittaa jos panevat
Moraaliton exäni pani myös surutta varattua miestä.
Koitapa laittaa kaverille ihan ystävällinen tekstari, että hänen toimintansa on niin kaukana sun arvoista, että joudut ottamaan etäisyyttä. Jos kerran yksinäisyys on syynä pettämiseen, mutta sen vuoksi menettää kaverit, voi olla että miettii tekojaan. Todennäköisesti ei - mutta en usko että pystyt kouluttamaan häntä. Se mihin voit vaikuttaa on oma elämäsi ja se, oletteko kavereita
Toki voit myös kertoa petetylle, ehkä saat hänestä uuden kaverin paskan tilalle!
Missään ei kerrottu että ovat yli 3-kymppisiä. Sitä nuorempi on aivoistaan vielä fyysisestikin keskenkasvuinen eli ei voi olla aikuinen.