EIKÖHÄN TEHDÄ ADRESSI TEIDEN HIEKOTUKSEN VÄHENTÄMISESTÄ!
Siis mua ottaa niin päähän se että heti jos tulee lunta niin jyrätään kaikki lumi kävelyteiltä ihan millimetrin paksuiseksi ja sitten vielä hiekoitetaan reunasta reunaan.. menipä jo toinen pulkka rikki tämän takia... SIIS MÄ EN TAJUU ET MIX EI VOI JÄTTÄÄ n.50cm leveetä pätkää hiekoittamatta! eikö ketään muuta ärsytä tämä? ja jos ärsyttää niin osaisko joku tehdä siitä adressin?
Kommentit (7)
pulkan metävää väliä.. ja mun mielestä se ei oo liikaa vaadittu n 2-2,5m leveältä kävelytieltä... t. ap
Ei ulkona voisi kävellä ollenkaan ilman kunnollista hiekoitusta. Mummoista nyt puhumattakaan.
Itsekin hiekottaisin jos tietäisin, että joku saattaa olla tuhansien eurojen korvausvaateiden kanssa ovella. Sellainen on maailma nykyään, ei se ole hiekottajien vika.
Tiedän miten ärsyttävää se on, sillä asun samassa kaupungissa.
JÄTETTÄIS PIENI REUNA HIEKOTTAMATTA EI SIIS KOKO TIETÄ! Hiekotusta todella tarvitaan,mutta mun mielestä toi menee jo ihan liiallisuuksiin.. ja olen kuullut että joissain kaupungeissa se pulkkakaista jätetään..luulis kaupunginkin siinä jo aika paljon säästävän hiekoisssa...jättais edes 20cm kaistan :(
Mutta se pikkukaistale riittää, että joku voi tehdä korvausanomuksen.
voi mummo anoa korvauksia kaupungilta huonon teiden kunnossapidon vuoksi.
Yksinkertaisiin ongelmiin on yksinkertaiset vastaukset.