Mies joka tekee kotityöt tahallaan huonosti, ettei enää tarvi tehdä
Kommentit (7)
Tästä päästäänkiin kysymykseen miksi olet yhdessä tuommoisen epäkunnioittavan miesvauvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa, vaikka tekisi huonoa jälkeä. Miestä pitää kehua ja voin itse tehdä uudestaan seuraavana päivänä
Ai että kun mies on epätyydyttävä sängyssä niin itse teet saman seuraavana päivänä? Yksin vai naapurin kanssa?
Minulle on ihan sama miten kukin tehtävä tehdään, kunhan lopputulos on hyvä. Muuten kyllä raivosin tahallisesta osaamattomuudesta, se on hyvin manipuloivaa tehdä itse huonosti jottei tarvitsisi tehdä ollenkaan. Ainoa mistä näin parinkymmenen vuoden jälkeen joutuu edelleen muistuttamaan on tiskikoneen täyttö. Tyyli muuten vapaa, mut herrajee, täytyy sen verran katsoa että suihkupropellit mahtuu pyörimään ja aterimet ei ole kirjaimellisesti lusikassa ja että kipot on pesupinta suihkuihin päin. Pask4a pestä typeryyden takia samat astiat ja aterimet monta kertaa.
Ratkaisu ap:n ongelmaan:
pistä tekemään niin monta kertaa että kunnon jälkeä tulee. Sillä aikaa sitten voit veittää laatuaikaa vaikka sen naapurinmiehen petissä, ei tarvitse ukon siitä stressiä ottaa etä kun ei hommia osaa. Naapuri osaa.
Vaihtamalla paranee.
Elämä on mukavaa ja helppoa taloudessa jossa on aidosti tuplatulot ja kotityöt jakautuu puoliksi.
Mun mies on uskomattoman hyvä kokki ja ikinä ei ole siivoamisesta, kaupassakäynnistä tai roskien viennistä riidellä. Kumpikin siivoaa kun näkee jotain siivottavaa ja koti on siisti ihan mitättömällä vaivalla.
Ei mua haittaa, vaikka tekisi huonoa jälkeä. Miestä pitää kehua ja voin itse tehdä uudestaan seuraavana päivänä