S-marketissa kahvi tarjouksessa 3.95e/max kaksi per talous. Aion ostaa.
Kommentit (48)
Paljon sitä kahvia oikeen pitää kitata että sen hinta noin paljon merkitsee.
Kannattaa hyödyntää kaikki mahdolliset kahvitarjoukset sillä kahvi kallistunut jo sen verran kipurajan yli. Tokmannilla on huomisesta Torstaista Sunnuntaihin kanssa JuhlaMokkaa tarjouksessa, olisko ollu 3,95/pkt ja maksisimmaan 2pkt/talous.
Minä aion käydä ainakin kolmesti tänään hakemassa. Yksin asun ja juon kahvit kerran pvässä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hyödyntää kaikki mahdolliset kahvitarjoukset sillä kahvi kallistunut jo sen verran kipurajan yli. Tokmannilla on huomisesta Torstaista Sunnuntaihin kanssa JuhlaMokkaa tarjouksessa, olisko ollu 3,95/pkt ja maksisimmaan 2pkt/talous.
Kaikkea muuta kahvia ostan, paitsi Juhla Mokkaa. Hyhhyh!
Kulta Katriinaankin oli tullut sammakkomerkki 😞
Vierailija kirjoitti:
Kahvikupillinen taitaa olla seitsemisen grammaa. Jos siis kahvi maksaa kympin kilo, tulee kupilliselle hintaa seitsemän senttiä. En tiedä missä se kipuraja on, että kahvin juonnin lopettaisi kokonaan.
Mitäkän pelleilyä tämä on? Kun YLE sanoo, että kahvin hinta nousee, niin silloin se laskee 49%. Kaikki suuret ketjut ovat nyt pitäneet 2 viikon ajan näitä tarjouksia. K-supermarket sunnuntaihin saakka Löfberg -49%, parhaillaan Lidl KultaKatriina -49%. Ostin Lidlistä juuri äsken 4 pakettia ja haen vielä 2 reissua, eli 8 lisää. Sen verran tässä YLE säikyttelee, että jos sitten kaiken varalta ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
No minulle merkitsee. 1pkt= 60 kupillista, joten minulla kestää paketti 10 päivää.
Olen käynyt kaksi satsia ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Juhla Mokka ei ole kovin hyvää.
Siinä on outo kusen haju. Löfbergillä haluaa impata, mutta Juhla Mokalla ei.
Oon hakenut 14 pakettia.
Olen säästänyt yli 40 e.
Aion hakea vielä.
Juhla mokka on junttien kahvia ja hirveän makuista
Vierailija kirjoitti:
9 kuppia päivässä
S kaupan tarjoukset on siitä hyviä, että voit kiertää sitä halpaa kahvia hakemassa kaikki s kaupat siis salet, s marketit ja Prismat, jokaisesta saat kaksi pakettia, tai käyt lähimmästä hakemassa kaksi pakettia viet ne kotiin ja menet uudestaan hakemaan kaksi. Oli vähän aikaa k kaupan sovellus jolla sai yhteensä neljä pakettia tarjous kahvia, ei yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
S kaupan tarjoukset on siitä hyviä, että voit kiertää sitä halpaa kahvia hakemassa kaikki s kaupat siis salet, s marketit ja Prismat, jokaisesta saat kaksi pakettia, tai käyt lähimmästä hakemassa kaksi pakettia viet ne kotiin ja menet uudestaan hakemaan kaksi. Oli vähän aikaa k kaupan sovellus jolla sai yhteensä neljä pakettia tarjous kahvia, ei yhtään enempää.
On todella säälittävää kun täytyy juosta kahvitarjousten perässä. paketista tulee 70 kuppia, joten sillä ei ole mitään merkitystä onko 4€ vai 6€ se paketti. Kyllä tostakin tulee kuluja ja paljon kun ravaat pisin kaupunkia, ja menetetty aika päälle.
käyn kesällä uimassa ja laitan kahviini kauramaitoa.
Ok. Mitä siitä