Teemu ja Sirpa Selänteellä on oikeat perhearvot ja muutenkin!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljönäärit normaalista elämästä vieraantuneet syöttöporsaat ajamassa muiden miljönäärien agendaa.
Hehän nimenomaan tekevät elämän sietämättömäks normaaleille perheille kun sen paskan varjolla ajetaan vain jo rikkaiden lisää rikastumista.
En suoraan sanottuna usko, että ovat enää ihan miljonääriluokassa. Pikemmin ovat ryhtyneet oikeasti rikkaiden pikkuapuriksi ajamalla tätä "verot on tyhmää"-söpötystä.
Ihan se ja sama ovatko vai eikö, jos heidän leipä maistuu ja muita poljetaan, lähinnä se tekee säälittävyydestä räikeämpää.
On siinä hienon hieno moraaliin liiittyvä ero. Norsunluutornissa oleva ei vaan ymmärrä. Omaa etua ajava hakee omaa elintasoa tekemällä "uraa", missä ajaa monimiljonäärien agendaa.
Säälittävä pariskunta ja päiväpäivältä muistuttavat yhä enemmän Matti Nykästä ja Mervi Tapolaa ja halutaan keinoja ja sanoja kaihtamatta olla tyrkkyjulkkisia, julkisuuden valokeilassa ja lauotaan mielipiteitä niin kauan, että saadaan ihmiset ärsyyntymään. Ja on molemmilla alko maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Nieleeköhän Sirpa?
Jos on noin varakas mies joka vielä sanoo että rahat on yhteisiä niin kyllähän sitä varmaan nielisi itsekin😅.
Mutta eikö Nykäselläkin kyse ollut lopulta leipätyöstä?
Hän pyöri ympäri Suomea räkäsissä baareissa viihdyttämässä kansaa, itse asiassa hyvin pitkän ajan, psljon pidempään kuin mitä urheilu-ura kesti ja ihan ammattimaisesti. Silti taisi käydä niin, että melko varattomana kuoli, eli ei hänellä oikein vaihtoehtojakaan ollut viihdejulkkiksen uran tilalle.
Kuka tietää, onko nhl-urheilijoilla eläkekassajärjestelmää vai onko ajatus, että itse sijoittavat eläkevuosiaan varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä heidän näkemyksistään. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tykkäävät kun saavat pientä kohua aikaiseksi ja pysyvät otsikoissa.
Tällaisiin keskusteluihin osallistuminenkin lisää aina heidän näkyvyyttään.
Samiin iltapäivälehtien juttuihin kommentointi, että "ei kiinnosta"
Algoritmit toimii niin
Tätä minä en ymmärrä ollenkaan. Ihmisiä ei mukamas kiinnosta, mutta silti klikkaavat jutun auki ja vieläpä kommentoivat. Minä en ainakaan edes aukaise juttuja, mitkä minua eivät kiinnosta. Ei ke nuo monet tähänkään ketjuun kommentoivat penaalin terävimpiä kyniä, kun eivät tajua, että juttuja ei tarvitse aukaista ja ei tarvitse kommentoida. Tokihan monella on taka-ajatuksena vaan ja ainoastaan se, että pääsevät haukkumaan ja kirjoittamaan törkykomme
No niitä juttuja tehdään juuri siksi. Selänteet ovat niin tyhmiä että jutut ovat kuin sirkushuvia. Asetelma, että on hirveän rikas, tavallisesta elämästä vieraantunut Amerikassa asuva sivistymätön ju***i vaimoineen, jotka sitten kritisoivat Suomen elämänmenoa, on liian herkullinen.
Teemun ja Sirpan kannattaisi pitää turpansa kiinni. Nyt olisi jonkun lähemmän hyvä vetää heitä taas maan pinnalle. Kusi on nyt voimakkaasti kiehahtanut pääkoppaan. Mitä muuta vanhalta narrilta voi edes odottaa.
Perhearvot kohillaan kun Teemu käy vieraissa ja Sirpa hyväksyy sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä heidän näkemyksistään. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tykkäävät kun saavat pientä kohua aikaiseksi ja pysyvät otsikoissa.
Tällaisiin keskusteluihin osallistuminenkin lisää aina heidän näkyvyyttään.
Samiin iltapäivälehtien juttuihin kommentointi, että "ei kiinnosta"
Algoritmit toimii niin
Tätä minä en ymmärrä ollenkaan. Ihmisiä ei mukamas kiinnosta, mutta silti klikkaavat jutun auki ja vieläpä kommentoivat. Minä en ainakaan edes aukaise juttuja, mitkä minua eivät kiinnosta. Ei ke nuo monet tähänkään ketjuun kommentoivat penaalin terävimpiä kyniä, kun eivät tajua, että juttuja ei tarvitse aukaista ja ei tarvitse kommentoida. Tokihan monella on taka-ajatuksena vaan ja ainoastaan se, että pääsevät haukkumaan ja kirjoittamaan törkykomm
Kyllähän kansaa on aina kiinnostanut viihde ja sirkushuvit, jolle voi sitten nauraa, ihan samalla tavalla kuin joku sketsi- tai viihdeohjelma tv:ssä.
Eihän Selänteellä ole muuta arvoa kuin viihdearvo, jonka he ovat itse rakentaneet ja ihmiset arvostavat sen mukaan. Ja sen varaan he ovat imagonsa rakentaneet, kun muuhun eivät pysty, vaikka sille naurettaiaiin.
Eikä perhe Selännettä voisi kuuna päivänä verrata esim. Jari Kurriin ja saada samanlaista arvostusta.
Mutta olihan arvostus aiemmin aivan aitoa. Minä esim arvostin urheilu-uraa ja pitkää parisuhdetta, vaikken henkilöinä ollut kiinnostunut.
Miksi tuhota tämä aito julkisuuspääoma ja muuttua pelleviihdehahmoksi?
Pönttöpääperhe, sivistymättömiä ihmisiä.
Jari Kurri arvostetumpi? Eikö se ole venäläisten sylikoira nykyään.
Kuulosti kyllä aika oudolta Teemun ajatukset vaalivilpistä ja rivien välistä paistoi kyllä se, että mies näemmä uskoo kovasti Trumpistien uutisointiin. Se vain vähän ihmetyttää (no toisaalta ei taida olla edes tietoinen niistä, kun haluaa vain uskoa tuohon "hyvään" mitä Trump toisi tullessaan), kun molemmilla on läheisiä suomessa ja meillä tuo itäinen rajanaapuri olemassa. Ovatko tietoisia mitä Trumpin valtaantulo vaikuttaa esim. Natoon ja sen myötä suomen puolustuskykyyn isoa naapuria vastaan?
Jotenkin Selänteet eivät minusta oikein voi ajatella niin, että USA-laiset ensin.
Toi Teemun viimeisin tokaisu ettei silloin ennenkään puhuttu mielenterveysasioista, ihan kuin se olisi hienoa siirtää traumoja sukupolvelta toiselle syvässä hiljaisuudessa ja se kaikki ruonapaska kuitenkin tihkuu ihmisistä läpi esim. narsismina, uhriutumisena jne. Mutta nämä kaksi elää siinä omassa pärjääjä- kuplassaan ja ovat liian typeriä edes ymmärtämään omaa typeryyttä ja vissiin läheiset on samaa lajia ettei tule näihin idiotismeihin mitään uutta näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vois mullakin olla tuommoiset perhearvot (ehkä) jos mun ei travitsisi tehdä mitään ja elellä vaan toisen isoilla rahoilla. Ja Teemu on aikanaan ylpeillyt, ettei ole yhtäkään kirjaa lukenut, niin näkyyhän se.
On se jääkiekkokirjoja ahminut.
Erityisesti se "ja muutenkin" osuus on Selänteissä mahtavaa. Liekkiemoji!
Vierailija kirjoitti:
Toi Teemun viimeisin tokaisu ettei silloin ennenkään puhuttu mielenterveysasioista, ihan kuin se olisi hienoa siirtää traumoja sukupolvelta toiselle syvässä hiljaisuudessa ja se kaikki ruonapaska kuitenkin tihkuu ihmisistä läpi esim. narsismina, uhriutumisena jne. Mutta nämä kaksi elää siinä omassa pärjääjä- kuplassaan ja ovat liian typeriä edes ymmärtämään omaa typeryyttä ja vissiin läheiset on samaa lajia ettei tule näihin idiotismeihin mitään uutta näkökulmaa.
Juuri tuo mielenterveysasioiden vähättely, ja että lapsille maailma on kova ja pärjätä täytyy. Mitenhän omien lasten laita, tulee mieleen beckhamit, rahalla ostetaan lapsille uraa jotka sitten jäävät kuitenkin vanhempien ja heidän kovien puheidensa varjoon. Ei paras mahdollinen asetelma.
Tässä jo pikku hiljaa alkaa pitämään Selänteistä. Teemu totesi, että jenkkilässä on osittain vaarallista ja aikoo ostaa aseen. Suosittelen ostamaan useita aseita aseita. Mossbergin pumppuhaulikko on hyväksi havaittu kodin turvaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olihan arvostus aiemmin aivan aitoa. Minä esim arvostin urheilu-uraa ja pitkää parisuhdetta, vaikken henkilöinä ollut kiinnostunut.
Miksi tuhota tämä aito julkisuuspääoma ja muuttua pelleviihdehahmoksi?
Urheilijoille, erityisesti menestyneille, käy usein näin. He elävät aivan kuplassa nuoruusvuotensa, eli kaikkien muiden elämänalueiden tuntemus ja ymmärrys saattaa jäädä tosi ohueksi. On treenattu, syöty ja nukuttu. Sitten kun se on ohi, pitäisi jotain keksiä. On valmiiksi jo julkkis ja lehtiä kiinnostaa mitä suustasi päästät. Sitten niitä sammakoita alkaa pompsahdella.
Onkohan kenenkään muun urheilijan luisu sankarista antisankariksi ollut näin jyrkkää?
Ihan se ja sama ovatko vai eikö, jos heidän leipä maistuu ja muita poljetaan, lähinnä se tekee säälittävyydestä räikeämpää.