Yle: Jyväskylän keskusta on muuttunut levottomaksi
Tuossa Ylen artikkelissa kerrotaan, että viime aikoina Jyväskylän keskustassa kävelykatu muuttunut kovin rauhattomaksi ja siellä kulkee kaiken maailman epämääräistä sakkia.
Onko teillä mitään kommentteja asiaan?
Kommentit (225)
Miksei niitä rähjääviä spurguja voi viedä putkaan? Miksi poliisi ei tee mitään? Nehän häiritsee järjestystä. Luulen että muutaman putkareissun jälkeen pysyisivät koloissansa Pupuhuhdassa tai missä ghetossa nyt asuvatkin.
Itse en uskalla enää Jyväskylän keskustassa liikkua. Olisin halunnut eläkevuoteni viettää täällä, mutta päättäjiä kiinnostaa rallit enemmän kuin kansalaisten turvallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskalla enää Jyväskylän keskustassa liikkua. Olisin halunnut eläkevuoteni viettää täällä, mutta päättäjiä kiinnostaa rallit enemmän kuin kansalaisten turvallisuus.
Minulla oli myös joskus haaveena muuttaa vanhuudenpäiviksi keskustaan, vaan ei ole enää. Ei tulisi mieleenkään muuttaa keskelle mölyävää marginaali- ja hörhöporukkalaumaa jonka keskellä joutuisi sukkuloimaan peläten henkensä ja rahojensa edestä. Mitään hyvää sanottavaa ei Jyväskylän keskustasta enää ole, ja tiedän kyllä etten ole ainoa vanheneva yksilö näine ajatuksineni; viemme rahamme muualle.
Peukku on demarien suojeluksessa, koska mmuuttajat sitä valmistaa. Tämä on lopputulos.
Olen asunut Sörnäisissä ja nyt Jyväskylän keskustassa. Jälkimmäinen ehdottomasti levottomampi. Onneksi poliiseja näkee nykyään keskustassa näyttäytymässä useammin. Jos minulla käy tuttuja kylässä, vien heidät ennemmin Palokkaan tai Laukaaseen.