Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin järkyttynyt että oksennan kohta. Miten kriisistä selviää?

Vierailija
29.10.2024 |

Tapahtui niin kamala asia, että voin todella huonosti. 

Pelkään sekoavani. Mitä jos nyt sietorajani on ylitetty?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, pahaan olooni. Hengitä rauhallisesti. Harkitse sitä että käyt jossain psykologilla tms. 

Vierailija
42/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on purkautunut pari pahaa krisiiä niin, että alan raivokkaasti siivoamaan. Kerran kannoin parvekkeen raskaat ritilät kylppäriin ja hankasin niitä polvillani puhtaiksi pitkään. Aika sairas olin kyllä seuraavana aamuna, mutta tavallaan myös helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkit auttaa aina että saa raikasta ilmaa ja pääsee pakoon kodista jossa ne ajatukset tulee eniten mieleen. Nämä on hyviä nollauksia ahdistukselle kun pääsee hetkeksi edes vähän irti niistä ajatuksista. Kriisipuhelin toinen mistä saa apua että sille myös suositus. Ihan akuutissa vaiheessa on täysin okei harhauttaa itseään edes vähän pois niistä ahdistavista jutuista mutta kun akuutein vaihe on ohi(eli kun tunteet ei ole ihan tapissa) niin pitää vähitellen uskaltaa käsitellä kaikkea tapahtunutta. Traumoja ei missään nimessä saa alkaa pelkäämään ja välttelemään loputtomasti koska parantumisen kannalta juuri on tärkeää että ei luo niistä mörköä vaikka niiden käsitteleminen sattuukin. Pienillä askelilla se homma lähtee purkautumaan ja mieli uskaltaa taas enemmän käsitellä seuraavalla kerralla.

Tsemppiä sulle ja hyvin se tulee menemään vaikka pahalta tuntuukin nyt.

Vierailija
44/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, pahaan olooni. Hengitä rauhallisesti. Harkitse sitä että käyt jossain psykologilla tms. 

Tututustu Box breathing-tekniikkaa. Sillä lievitetään myös kipuja.

Vierailija
45/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano itselllesi että nyt tekee kipeää, mutta tulee vielä päivä kun sattuu vähemmän. Yritä välillä haaveilla siitä ajasta.

Vierailija
46/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se pedari jäi kuitenkin kiinni

Vierailija
47/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse iskuryhmästä?

Vierailija
48/48 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen jännittyneisyys elimistössä ei ole terveellistä Siihen on saatavilla vaikka 10 kappaletta tabletteja jotka helpottavat elimistöä rentoutumaan. Rentoutuminen ei muulla tavalla ole mahdollista korkeassa jännitteessä olevalla. Minulla oli kauan hyvin kauan, ja jännitys laukesi vasta kun se vaikea asia oli selvitetty.

Pelkotilat ovat sellaisia. Paniikkikohtaus ehkä lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi