Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon annatte käyttörahaa kotona asuvalle aikuiselle lapselke?

Vierailija
29.10.2024 |

Gallpu

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Maksan hänen asumiskulut, bussikortin ja ruoan tarjoan. Aikuinen ihminen maksakoon humputtelunsa itse tienaamillaan rahoilla.

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia.

Kyse oli aikuisista lapsista. Ei niistä tarvitse huolehtia siihen saakka, että se lapsi pääsee vanhuuseläkkeelle,

Lapsi tehdään yksipuolisella ja mielivaltaisella päätöksellä kysymättä asiaa lapselta. Kun pelin henki on näin itsekästä vanhempien puolelta, lapsella täysi oikeus vaatia vanhemmilta mitä ikinä haluaa ja se myös vanhemmilta saada. Lapsen iästä riippumatta.

Vierailija
22/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Asuu ja syö ilmaiseksi, ja voin tarvittaessa sponssata vaatetusta ja sen sellaista "pakollista" mutta käyttörahansa täysi-ikäinen saa ansaita itse, ja siihen on valmennettu 15 kesäisestä kannustamalla kesätöihin ja opettamalla työnhakutaitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän maksoi minulle ruoasta, koska sai toimeentulotukea lukioaikana ja sai myöhemmin töitä. Maksoin hänen puhelinlaskunsa. Toinen ei halunnut maksaa mitään, vaikka hän sai kuntoutusrahaa, joten muutti omilleen heti 18 täytettyään. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä minulla ollut rahaa kustantaa täysi-ikäisten elämää, varsinkaan, kun heillä oli omia tuloja.

Vierailija
24/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Vierailija
25/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika ottaa lompakosta sen minkä tarvitsee. En uskalla puuttua asiaan. Voi kun olisi mies ja pitäisi kuria, kun en siihen itse pysty.

Säilytä rahasi jossain muualla ettei se löydä niitä. Jos se varas kysyy niitä, ilmoitat vain  "ei oo".

On sanonut, että jos lompakkoa ei löydy tai siellä ei ole rahaa, niin vie koruni kaniin. Niissä on paljon äitini ja isoäitini kalliita perintökoruja.

Voit toimittaa ne korut pois kotoa. Ja ilmoita sille varkaalle tekeväsi rikosilmoituksen hänen tekosistaan. Sen on korkea aika oppia mikä on oikein ja mikä väärin. Sekä varastelu että kiristys täyttänee rikoksen tunnusmerkit.

Ei rikosolmoituksesta ole pakko kertoa etukäteen: marssit vain poliisilaitoksselle he hoitavat loput