Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roomassa, Italiassa matkustaneita? Paras ruoka, jota siellä söitte? Entä bilepuoli?

Vierailija
16.09.2025 |

Saa kehuaö

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paskimmat pizzat oon syöny Italiassa. Eikä ollut ollut edes mikään turistiansa kolosseumin kyljessä

Vierailija
2/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin paskimmat pizzat oon syöny Italiassa. Eikä ollut ollut edes mikään turistiansa kolosseumin kyljessä

Mihin vertasit Colosseumin pizzaa? Vertasitko suomipitsaan joka on paksu piirakka? Muuta syötävää sitten et Italiasta löytänyt, ja se on kovin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassakin on napolilaisia pitserioita, sellaisessa kannattaa käydä. Roomalainen pitsa on paksupohjaista, ihan hyvää toki sekin, mutta ei lähellekään niin hyvää kuin napolilainen.

Vierailija
4/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colosseumin lähellä ja Fontana di Trevin sekä Pantheonin välissä / läheisyydessä on turistihinnat ja laatukaan ei ole niin hyvää kuin jossain vähän syrjemmässä. Päärautatieasemasta kun menee pohjoiseen/koilliseenpäin niin on kauniita ja kivoja alueita

Vierailija
5/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Mac on hyvää Italiassakin.

Vierailija
6/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa on Italiassa hyvää. En biletä joten en voi sanoa. Kahvilat hienoja ja gelato maistuu. Rooma on hyvä kaupunkiloma kohde. 

Vierailija
7/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsa on Italiassa hyvää. En biletä joten en voi sanoa. Kahvilat hienoja ja gelato maistuu. Rooma on hyvä kaupunkiloma kohde. 

On siellä kyllä porukkaa aivan liikaa. Siis turisteja järkyttävä määrä. Espresso on kyllä hyvää kaikissa kahvibaareissa ja syömässä on tapanani käydä Trasteveressä, siellä on pieniä ristorantteja joissa hyvät ruoat. 

Vierailija
8/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja olen käynyt Italiassa useita kertoja ja kiertänyt maata pohjoisesta etelään. Kaikki ns. hyvätkin ei-turistirysäpizzeriat ovat olleet isoja pettymyksiä. Tomaattista pullaa ja jo pelkkä ulkonäkö on yleensä hieman vastenmielinen.

Jos joku on täysin turhaan hypetetty juttu, niin se on napolilaistyyliset pizzat.

Vierailija
9/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisen massaturistin kommentti, tuollaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Pizza on parhaimmillaankin todella keskinkertaista, ja Rooma on turistirysä täynnä turistinkusettajia ja kaupustelijoita. Tummahipiäistä perskärpästä pyörii joka puolella.

Vierailija
10/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roomassakin on napolilaisia pitserioita, sellaisessa kannattaa käydä. Roomalainen pitsa on paksupohjaista, ihan hyvää toki sekin, mutta ei lähellekään niin hyvää kuin napolilainen.

Roomalainen pizza on nimenomaan ohutta, kuori rapsakkaa. Erittäin hyvää!

Napolilainen pizza on paksupohjainen. Ei minun makuuni.

En ole juuri huonoa ruokaa Roomassa syönyt.

T.  Asun Roomassa kolme kuukautta vuodessa

Vierailija
11/11 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ruuat on Afrikassa !  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän