Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsia varuskunnissa: 13 varusmiestä kärähti huumeista

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se paljon ole, jos vain 13 ratsiassa narahtaa. Nää on kuitenkin ihan tavallisia nuoria. Ennen vanhaan osa tuli lomilta tillin tallin, ja siittä sitten putkaan. =D

Vierailija
42/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun psykoosi iskee ampumaradalla ja vieruskaveri muuttuu tauluksi. Tai möröksi joka pitää ampua. Hyvä, että rötöstelijöistä ainakin osa saatiin kiikkiin.

Uskomatonta mitä soopaa joku voi vieläkin luulla kannabiksesta. Mitään tuollaista ei ole ikinä tapahtunut missään mutta sehän ei estä kannabisfoobikon hysteriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt selvinpäin sietäisi, kun elämä katkaistaan tuollaisen typerän pakon sanelemana ja 6-12kk elämästä aivan hukkaan. V-tuttaahan se. Sitten jos valitset sivarin, niin sama juttu + lisäksi leimaannut loppuiäksesi ja vieläpä täysin perusteettomasti. Ja totaalikieltäytyjä, apuaaaa pahin rikollinen ikinä!!!!!! 

Vierailija
44/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on uhka armeijalle. Pojista tulee pasifisteja eivätkä halua taistella.

Ja vit. T.10v polttannut reservin upseeri ja vapaaottelia

Vierailija
45/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on uhka armeijalle. Pojista tulee pasifisteja eivätkä halua taistella.

Ei tule. T.10v polttannut reservin upseeri ja vapaaottelija

Vierailija
46/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun psykoosi iskee ampumaradalla ja vieruskaveri muuttuu tauluksi. Tai möröksi joka pitää ampua. Hyvä, että rötöstelijöistä ainakin osa saatiin kiikkiin.

Jep, itse tiedän useamman tyypin, joille on puhjennut skitsofrenia pössyttelystä. Ja kerran nähnyt vierestä kun kaveri meni psykoosiin polteltuaan. Onneksi ei mitään sattunut, ja psykoosi meni suhteellisen pian ohi, mutta näillä tapauksilla joita nähnyt ja tavannut, en pidä kyseistä ainetta niin harmittomana kuin siitä puhutaan.

Kumma miten palstalla näitä nähdään jatkuvasti, mutta säännöllisesti kannabista käyttävät eivät tapauksia tunne.

Aijaa, itse kyllä nuo skitsofreniatapaukset tapasin juurikin säännöllisesti polttelevan tutun kautta, joka itse kertoi tyyppien taustat. Hän oli myös itse sitä mieltä, että on poltellut päänsä pehmeäksi, eikä tästä syystä puolustanut kannabiksen laillistamista.

Tuo psykoosiin mennyt kaverini ei poltellut säännöllisesti, vaan kokeili tyyliin toista tai kolmatta kertaa, ja alkoi touhuamaan ja puhumaan ihan ihmejuttuja, joista ei hetken päästä muistanut mitään. Sitä en tietenkään tiedä, jos hän vain esitti psykoosia, mutta sekaisin oli.

Vierailija
47/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, itse tiedän useamman tyypin, joille on puhjennut skitsofrenia pössyttelystä. Ja kerran nähnyt vierestä kun kaveri meni psykoosiin polteltuaan. Onneksi ei mitään sattunut, ja psykoosi meni suhteellisen pian ohi, mutta näillä tapauksilla joita nähnyt ja tavannut, en pidä kyseistä ainetta niin harmittomana kuin siitä puhutaan.

Kumma miten palstalla näitä nähdään jatkuvasti, mutta säännöllisesti kannabista käyttävät eivät tapauksia tunne.

Olen huomannut saman että netissä on kannabispsykooseja nähneitä ja skitsofreniakin on nähty. Itse en ole niitä nähnyt eikä kukaan tuttukaan ole nähnyt. Kyllä yli 30 vuoden aikana olisi pitänyt nähdä ainakin yksi kannabispsykoosi kun tiedän melkoisen liudan käyttäjiä. Silti vaikka olen yli 30 vuotta viihdekäyttänyt kannabista niin en ole koskaan nähnyt sellaista eikä ole kukaan tuttukaan nähnyt. Kun rehellisiä ollaan niin eniten ongelmia aiheuttaa laki. Kun pelkkä käyttökin on oikein huumausainerikos. Tuo laki pitää muuttaa mutta meidän poliitikot eivät vielä kykene siihen.

Vierailija
48/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli intti siinä näillä tyypeillä. Hyvä niin.

Vierailija
49/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman että netissä on kannabispsykooseja nähneitä ja skitsofreniakin on nä

Suurin este laillistumiselle on se että poliitikot pelkää menettävänsä äänestäjiä.

Vierailija
50/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjät pitäisi hakata rynkyn perällä kuoliaaksi.

Sinut pitäisi antaa muslimeille perseraiskattavaksi kunnes kuolet.

Vierailija
51/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse kyllä nuo skitsofreniatapaukset tapasin juurikin säännöllisesti polttelevan tutun kautta, joka

Toivottavasti kukaan ei usko näiden teollisen valheita. Runsaalla alkoholin käytöllä kyllä saa psykoosin tai skitsofrenian mutta ei kannabiksella. Itse tunnen toista sataa kannabiksen käyttäjää eikä yhdelläkään ole ollut psykoosia.

Vierailija
52/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse kyllä nuo skitsofreniatapaukset tapasin juurikin säännöllisesti polttelevan tutun kautta, joka

Älä viitsi jauhaa paskaa.

Vierailija
53/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on yleisempää nykyisin nuorilla kuin alkoholi ja psykoosit eivät yleisty eikä niitä esiinny. Huvittaa nämä tynnyrissä kasvaneet jotka kuvittelevat sen olevan joku kova huume.😀

Vierailija
54/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykysodankäynnissä anneta enää mitään huumeita. Katsokaahan sotamateriaalia niin ei siellä mitään anneta. Kiristyshihna kaveriin kiinni ja jätetään sitten maahan voihkimaan. Morfiinia toiseen olkapäähän ja toiseen amfetamiinia niin homma jatkuu, mutta kun se euforia. Eipä nämä zoomerit edes kestäisi sitä. Menee 1 panacodista pää sekaisin. Nikotiinipussia huuleen ja energiajuomia.

Vierailija
55/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman että netissä on kan

Niin varmasti onkin. Poliitikot ovat sillä tavoin tuuliviirejä että kannattavat mitä tahansa millä saa ääniä. Niiltä pitää kysyä miten on kannabiksen laittomuus toiminut heidän omasta mielestään. 

Vierailija
56/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjät pitäisi hakata rynkyn perällä kuoliaaksi.

Sinut pitäisi antaa muslimeille perseraiskattavaksi kunnes kuolet.

Tuo inttihintti vaan tykkäisi siitä.

Vierailija
57/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se on jollekin epäselvää, että laillistamisen esteenä toimii kela, millä on näppinsä mukana lääkebisneksessä. Onhan tuo jo aikaa sitten tuotu julkisuudessa esiin. Mutta joo, jotenkin lapsellista tuosta kiinnijäännistä hihkuminen. Varsinaisia yhteiskunnan vihollisia numero 1. Miksi poliisi ei poikkea tolppataloon tekemään huumetestejä? Koska se tietää, että ne eivät mihinkään johda. 

Vierailija
58/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhojen vallassa

Lean poika tykästyi teini-iässä kannabikseen, alkoi käyttäytyä ensin oudon vetämättömästi, sitten psykoottisesti ja sairastui lopulta skitsofreniaan. Tämä on yhä tavallisempi tarina: kannabiksen käyttöön liittyvien psykoosien määrä on kasvussa Pohjoismaissa, ja erityisessä vaarassa ovat nuoret.

https://www.is.fi/terveys/art-2000009055695.html

Vierailija
59/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhojen vallassa

Lean poika tykästyi teini-iässä kannabikseen, alkoi käyttäytyä ensin oudon vetämättömästi, sitten psykoottisesti ja sairastui lopulta skitsofreniaan. Tämä on yhä tavallisempi tarina: kannabiksen käyttöön liittyvien psykoosien määrä on kasvussa Pohjoismaissa, ja erityisessä vaarassa ovat nuoret.

https://www.is.fi/terveys/art-2000009055695.html

Ohhoh. Aika ison läjän paskaa onnistuit jauhamaan. 

Vierailija
60/120 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse kyllä nuo skitsofreniatapaukset tapasin juurik...

Älä viitsi jauhaa paskaa.

Ei minulla ole mitään tarvetta jauhaa paskaa. Kunhan kerroin mitä olen itse nähnyt, ja mitä yli 30v. säännöllisesti poltellut kaverini on itsestään ja kavereistaan kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä