Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen noita-opisto on käynyt kertomassa Vantaalla oppilaille toiminnastaan!

Vierailija
29.10.2024 |

saatana, bite the dust! Jeesus elää!

viedät noidat kukistetaan maan tomuksi

Suomessa on aloittanut 2021v. ensimmäinen noitaopisto.

Rukoillaan, että tämän opiston/pahuuden - alue valtaus Suomen koulumaailmassa, muu toimintakin pysähtyy!

Ovat olleet (2022v.) Vantaalla lukiolaisille opettamassa/kertomassa, tästä heidän koulutuksestaan, uskonnontunnilla.

(Ovat aikeissa laajentaa myös muualle maailmaan tätä opiskelu toimintaa. Tämä ilmeni heidän instagram kirjoituksistaan.)

Ensimmäisestä koulutuksesta (2022v.) valmistui 150 uutta noitaa!!

Kommentit (237)

Vierailija
101/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odottanut espanjalaista inkvisaatiota.

KUKAAN ei odota espanjalaista inkvisaatiota!

Heh :)

Inkvisitio.

Vierailija
102/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kansanperinteen säilyttäminen ja esilletuominen sekä vanhojen tapojen, uskomusten ja perinteiden opettaminen kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.

...

Näemme noituuden polyteistisena kokoelmana erilaisia tekniikoita ja rituaaleja, joilla pyritään elämään sopusoinnussa luonnon kanssa ja muovaamaan ympäröivää todellisuutta itselle ja läheisille suotuisaksi."

Niin mikä tässä nyt oli niin kamalaa? Ihminen on ihan tarpeeksi vieraantunut luonnosta ja kaikki kansanperinteet häviää kovaa vauhtia. Hyvä että edes jotkut ovat näistä kiinnostuneet.

Enpä usko, että ovat objektiivisesti kiinnostuneita kansanperinteen säilyttämisestä. Siellä valikoidaan sellaisia kivoilta tuntuvia juttuja ja esitetään ne niin, että ne sopii omaan agendaan, eli "muovaamaan ympäröivää todellisuutta itselle ja läheisille suotui

No, joku folkloristi oli opettajana, mutta tuskin kovin tieteellistä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhat näillä on ja eksyttävä mieli mikä on pimeydestä.Demoniset henkivallat ,ne pahuuden  joista Jeesuskin meitä varoitti.

Vierailija
104/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia kaikille uudestisyntyneille, Jeesuksen kanssa kulkeville. Raamatussahan tästä ajasta kerrottiin, taas toteutuu Raamatun profetia! 

Pysymme lujina, ja tuemme toisiamme luopumuksen ajassa!

Eipä mitään uutta ja ihmeellistä, kun nyt esim.1800-luvun lopulla meedioita ihailtiin ja käytiin tapaamassa. Ei mikään nykyajan ilmiö.

Vierailija
105/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita täällä, tosin suvussa kulkenut taito. Ei mistään opistoista opittu. Meitä on kutsuttu vaikka millä nimillä vuosisatojen saatossa, noita, parantaja, kylän vanhin, tietäjä.

Minun uskossani uskon luontoon ja sen parantavaan energiaan. Siihen että voin kanavoida tuota energiaa, olen opiskellut luonnon yrteistä ja osaan niillä parantaa monia vaivoja.

Minun uskossani kielletään kenenkään satuttaminen. Minun uskossani eletään harmoniassa luonnon ja eläinten kanssa. 

Minun uskoni oli täällä ensin. Ennen aavikolta väkivalloin tuotua kristinuskoa.

Joidenkin teorioiden ja tutkimusten mukaan kristinusko saapui rauhanomaisesti Suomeen rannikkoseuduille jo ennen "virallista" saapumisaikaa. Sen näkee erilaisista hautaustavoista.

Vierailija
106/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettisivuilla sanotaan: "tarkoituksena on pakanallisen kulttuuri- ja kansanperinteen säilyttäminen ja esilletuominen sekä vanhojen tapojen, uskomusten ja perinteiden opettaminen kansallisella ja kansainvälisellä tasolla."

Ihan hyödyllistä mielestäni.

Mielenkiintoisemmalta kuulostaa kuin Vanha tai Uusi Testamentti.

M40

Vierailija
107/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuo mitään, erityisluokalla kaupungissamme oli epäpätevä opettaja, joka oli järkyttävä miesvihaaja ja okkultisti ja lespo, ja toi tarot kortteja toiselle avustajalle ja esitteli niitä ja samalla joka tunti esitteli sitä, miten homous ja lespous on hienoa ja näytti homomyönteisiä videoita ja kaikenl lisäksi jakoi SETAN transgender nuori lappuja lapsille (14-15 v). Kukaan ei puuttunut tähän

Lesbous ei kyllä liity miesvihaan. 

Vierailija
108/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä noidat!

Vierailija
109/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
110/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhat näillä on ja eksyttävä mieli mikä on pimeydestä.Demoniset henkivallat ,ne pahuuden  joista Jeesuskin meitä varoitti.

jeesusta vedetään perseeseen!

Vierailija
111/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan täyden kannatukseni näille noitaopiston kouluvierailuille. Sen sijaan transsukupuolisiksi itseään kutsuvat mielenterveyspotilaat ehdottomasti kokonaan pois kouluista propagandaansa julistamasta.

Vierailija
112/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mitä sekopäistä nyt taas? Noitaopisto :D

Vierailija
113/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana riehuu. Samaan sarjaan tämä kuuluu kun Setan vierailut.

Te joilla on kouluikäisiä lapsia, ja olette uskova perhe : 

Ottakaa selvää mitä lastenne koulussa tapahtuu. Älkää antako missään nimessä osallistua pakanatapahtumiin, eikä Setan tapahtumiin. Pitäkää pintanne, teillä on laillinen oikeus siihen!!

Voimia tähän luopumuksen aikaan! 

T. N 54v.

Ei voi verrata Setaa tähän. Seta puhuu asiaa ihmisten erilaisuudesta.

T. Uskis

Suosittelen sinulle Raamatun Sanaan tutustumista, pyydä Pyhän Hengen johdatusta. Olet hukassa, et ole uudestisyntynyt , Joh 1  !

T. Uskova N 54 v.

Vierailija
114/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Mooseksen kirja 22:17

Noitanaisen älä anna elää.

2. Noitanaisen kirja 22:17

Mooseksen älä anna elää

Vierailija
115/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita täällä, tosin suvussa kulkenut taito. Ei mistään opistoista opittu. Meitä on kutsuttu vaikka millä nimillä vuosisatojen saatossa, noita, parantaja, kylän vanhin, tietäjä.

Minun uskossani uskon luontoon ja sen parantavaan energiaan. Siihen että voin kanavoida tuota energiaa, olen opiskellut luonnon yrteistä ja osaan niillä parantaa monia vaivoja.

Minun uskossani kielletään kenenkään satuttaminen. Minun uskossani eletään harmoniassa luonnon ja eläinten kanssa. 

Toivottavasti tapaamme joskus jossain. Meillä olisi varmasti paljon keskusteltavaa.

Vierailija
116/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin teorioiden ja tutkimusten mukaan kristinusko saapui rauhanomaisesti Suomeen rannikkoseuduille jo ennen "virallista" saapumisaikaa. Sen näkee erilaisista hautaustavoista.

Rauhanomaisesti, eli käänny tai kuole. Siksi pakanajuhlat elää yhä, kristityt ovat vain liimanneet niiden päälle omat merkityksensä, kun yrittivät saada pakanajuhlat pois päiväjärjestyksestä. 

Muista rakas kristitty, kun viet joulukuusen sisään, palvot pakanajumalaa. Kun lapsesi tanssivat kuusen ympäri, palvovat he pakanajumalaa. Kun kannat joulukinkun pöytääsi, on se alunperin ollut uhraus pakanajumalattarelle, joka tällä uhrauksella tuo hyvän sadon ja lapslykyn seuraavalle vuodelle.

Kun vietät pääsiäistä, juhlit hedelmällisyyden jumalatarta.

Juhannuksena kun poltat halkoa, palvot pakanajumalaa.

Syksyn aikaan, satoa korjatessa on verho elävien ja kuolleiden välillä ohut. Siksi te kristitytkin vietätte pyhäinpäivää, vaan sekin on alunperin ollut pakanajuhla.

Vierailija
117/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Mooseksen kirja 22:17

Noitanaisen älä anna elää.

Ihana rauhaarakastava uskis olet.

No siinähän se uskisten sielunmaisema lyhyesti. Tapetaan kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä kanssamme.

Vierailija
118/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1600-luvulla tuollainen olisi ollut aika rohkeaa.

Kristityt olisivat lähimmäisenrakkauden puuskassa polttaneet roviolla koko porukan.

No senhän ne tekisivät todennäköisesti nykyäänkin jos saisivat. Nämä rakkauden ammattilaiset.

Vierailija
119/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, minne Noitaopistosta valmisunut työllistyy ja paljonko tienaa? Mitkä on koulutuksen kustannukset? Saako opintotukea / opintolainaa? Onko yhteishaussa? Onko opetushallituksen tarkastama / hyväksymä?  Viihde on hyväksi, mutta jos vastaus on ei, niin miksi näitä kouluvierailuja järjestetään?

Vierailija
120/237 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole :D Ihan tavallisia (tai no, ei ihan) akkoja, jotka vaan kuvittelevat olevansa jotain vähän eksoottisempaa. Kyllähän jokainen meistä välillä kyllästyy tähän tavalliseen elämään ja yrittää piristää sitä jollain tavalla. Kuka syö suklaata, kuka rakastuu johonkin Juaniin aurinkorannalla jne. Nämä nyt vaan on keksineet ottaa rahaa tyhmemmiltään tällaisella muka-kansatieteellä.